Specyfikacja i wyniki

Gwarancja [miesiące] 36
Producent chipsetu Nvidia
Model chipsetu GeForce 9800 GT
Liczba jednostek zunifikowanych 112
Pamięć [MB] 1024
Wyjście HDMI tak
Wyposażenie i dane techniczne [pkt.] 78
Chłodzenie (głośność) [pkt.] 100
Wydajność [pkt.] 47
Dane techniczne
Częstotliwość taktowania rdzenia [MHz] 600
Częstotliwość taktowania Shaderów [MHz] 1500
Częstotliwość taktowania pamięci [MHz] 1800
Typ pamięci GDDR3
Szerokość interfejsu pamięci [bity] 256
Czas dostępu [ns] 1.0
Wyjścia
D-sub tak
DVI tak
DisplayPort brak
Wyjście TV (PAL) brak
Wyjście TV (HDTV) – component brak
Sterowniki użyte w testach 190,38
Wyniki testu
3DMark Vantage
3DMark Score 6220
GPU Score 5347
GPU Test 1 16
GPU Test 2 15
CPU Score 12192
3DMark06
3DMark result 12755
SM2.0 Score 5284
HDR/SM3.0 Score 5167
CPU Score 4501
Crysis
1280×1024
no FSAA | no AF [FPS] 37.0
FSAA 4x | AF 16x [FPS] 29.0
1680×1050
no FSAA | no AF [FPS] 29.0
FSAA 4x | AF 16x [FPS] 23.0
1920×1200
no FSAA | no AF [FPS] 23.0
FSAA 4x | AF 16x [FPS] 18.0
PT Boats: Knights of the Sea
1280×1024
FSAA 4x | AF 16x [FPS] 30.9
1680×1050
FSAA 4x | AF 16x [FPS] 24.9
1920×1200
FSAA 4x | AF 16x [FPS] 20.7
World in Conflict
1280×1024
no FSAA | no AF [FPS] 87
FSAA 4x | AF 16x [FPS] 33
1680×1050
no FSAA | no AF [FPS] 77
FSAA 4x | AF 16x [FPS] 28
1920×1200
no FSAA | no AF [FPS] 68
FSAA 4x | AF 16x [FPS] 24
Company of Heroes 1.71
Wbudowany test wydajności – 1280×1024
FSAA 4x | AF 16x [FPS] 46.6
Wbudowany test wydajności – 1680×1050
FSAA 4x | AF 16x [FPS] 35.2
Wbudowany test wydajności – 1920×1200
FSAA 4x | AF 16x [FPS] 29.9
Enemy Territory: QUAKE WARS
1280×1024
no FSAA | no AF | HDR off [FPS] 111.0
FSAA 4x | AF 16x | HDR off [FPS] 68.0
1680×1050
no FSAA | no AF | HDR off [FPS] 91.0
FSAA 4x | AF 16x | HDR off [FPS] 54.0
1920×1200
no FSAA | no AF | HDR off [FPS] 75.0
FSAA 4x | AF 16x | HDR off [FPS] 44.0
PCMark05 (1.2.0)
no FSAA | aniso 1024×768
PCMark 9403
CPU 9604
Memory 6567
Graphics 17200
HDD 6018
Poziom hałasu wentylatora (2D) – zmierzony śr. [dB] 0.0
Poziom hałasu wentylatora (2D) – zmierzony śr. [so] 0.0
Poziom hałasu wentylatora (3D) – zmierzony śr. [dB] 0.0
Poziom hałasu wentylatora (3D) – zmierzony śr [so] 0.0