Colorful GeForce GTX 460 768MB GDDR5
Colorful GTX 460 jest pierwszą kartą graficzną tego producenta w naszych testach. Model który został wysłany do naszego Laboratorium wyposażony został w układ graficzny GTX 460 współpracujący z 768MB pamięci GDDR5 komunikującymi się za pomocą 192-bitowej szyny danych. Karta oferuje dwa wyjścia DVI oraz jedno mini HDMI. Jedyną wadą na jaką chcę Was uczulić jest brak przejściówki dla mini HDMI na pełnowymiarowe HDMI. W praktyce oznacza to tyle, ze jeżeli nie posiadacie kabla z wtyczką mini HDMI nie jesteście w stanie wykorzystać w żaden sposób tego złącza… a szkoda.

Specyfikacja i wyniki
Kod producenta | GF GTX460-768M DDR5 R40 CH |
Gwarancja [miesiące] | 24 |
Producent chipsetu | Nvidia |
Model chipsetu | GeForce GTX 460 |
Liczba jednostek zunifikowanych | 336 |
Pamięć [MB] | 768 |
Wyjście HDMI | brak |
Wyposażenie i dane techniczne [pkt.] | 63 |
Chłodzenie (głośność) [pkt.] | 76 |
Wydajność [pkt.] | 42 |
Dane techniczne | |
Częstotliwość taktowania rdzenia pod obciążeniem [MHz] | 675 |
Częstotliwość taktowania rdzenia bez obiążenia [MHz] | 51 |
Częstotliwość taktowania shaderów pod obciążeniem [MHz] | 1350 |
Częstotliwość taktowania shaderów bez obciążenia [MHz] | 51 |
Częstotliwość taktowania pamięci [MHz] | 3600 |
Typ pamięci | GDDR5 |
Szerokość interfejsu pamięci [bity] | 192 |
Czas dostępu [ns] | 0.5 |
Wyjścia | |
D-sub | brak |
DVI | tak |
Wyjście HD – HDMI/mini HDMI/Display Port/mini Display Port | 0/1/0/0 |
Wyjście TV (PAL) | brak |
Sterowniki użyte w testach | 258,96 |
Wyniki testu | |
3DMark 11 (1.0.0.0) Performance | |
3DMark Score | 12992 |
Graphics score | 11548 |
Physics Score | 36 |
Combined Score | 32 |
GraphicsTest1 | 20798 |
GraphicsTest2 | |
GraphicsTest3 | 20118 |
GraphicsTest4 | 8104 |
PhysicsTest | 9128 |
CombinedTest | 5856 |
3DMark 11 (1.0.0.0) Extreme | |
3DMark Score | |
Graphics score | 107.57 |
Physics Score | 90.21 |
Combined Score | 75.44 |
GraphicsTest1 | |
GraphicsTest2 | 93.22 |
GraphicsTest3 | 76.69 |
GraphicsTest4 | 61.04 |
PhysicsTest | |
CombinedTest | 81.07 |
3DMark Vantage (1.0.2) Performance | 65.1 |
3DMark Score | 50.51 |
GPU Score | |
GPU Test 1 | 55.15 |
GPU Test 2 | 40.34 |
CPU Score | 21.38 |
3DMark Vantage (1.0.2) Extreme | |
3DMark Score | |
GPU Score | 38.24 |
GPU Test 1 | 31.96 |
GPU Test 2 | 31.41 |
CPU Score | |
3DMark06 (1.2.0) | 29.87 |
3DMark result | 24.79 |
SM2.0 Score | 24.41 |
HDR/SM3.0 Score | |
CPU Score | 24.01 |
Far Cry 2 (DirectX 10) demo: Playback; all high | 19.8 |
1280×1024 | 19.02 |
noAA [FPS] | |
4xAA [FPS] | 14.26 |
8xAA [FPS] | 6.21 |
1680×1050 | 3.11 |
noAA [FPS] | |
4xAA [FPS] | |
8xAA [FPS] | 63 |
1920×1200 | 61 |
noAA [FPS] | 64 |
4xAA [FPS] | 32 |
8xAA [FPS] | 55 |
2560×1600 | |
noAA [FPS] | 25 |
4xAA [FPS] | 24 |
8xAA [FPS] | 24 |
Crysis Warhead (DirectX 10) demo: ambush; mode: enthusiast | 16 |
1280×1024 | 22 |
AAx0 | |
AAx4 | 11 |
AAx8 | 11 |
1680×1050 | 11 |
AAx0 | 8 |
AAx4 | 10 |
AAx8 | |
1920×1200 | 7 |
AAx0 | 6 |
AAx4 | 7 |
AAx8 | 2 |
2560×1600 | 6 |
AAx0 | |
AAx4 | |
AAx8 | 67 |
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (DirectX 10) Ultra; DX10 profile + HDAO (Ultra version) | 71 |
1280×1024 | 74 |
Day [FPS] | 44 |
Night [FPS] | 64 |
Rain [FPS] | |
Sun [FPS] | 39 |
Average [FPS] | 41 |
1680×1050 | 43 |
Day [FPS] | 28 |
Night [FPS] | 38 |
Rain [FPS] | |
Sun [FPS] | 26 |
Average [FPS] | 27 |
1920×1200 | 29 |
Day [FPS] | 18 |
Night [FPS] | 25 |
Rain [FPS] | |
Sun [FPS] | 15 |
Average [FPS] | 13 |
2560×1600 | 14 |
Day [FPS] | 3 |
Night [FPS] | 11 |
Rain [FPS] | |
Sun [FPS] | |
Average [FPS] | 121.3 |
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (DirectX 11) Ultra; DX11 profile + HDAO (Ultra version) + tessellation + contact hardening shadows | 105.2 |
1280×1024 | 91.8 |
Day [FPS] | |
Night [FPS] | 97.8 |
Rain [FPS] | 83.3 |
Sun [FPS] | 72.0 |
Average [FPS] | |
1680×1050 | 80.8 |
Day [FPS] | 68.2 |
Night [FPS] | 59.2 |
Rain [FPS] | |
Sun [FPS] | 48.8 |
Average [FPS] | 41.4 |
1920×1200 | 35.3 |
Day [FPS] | |
Night [FPS] | |
Rain [FPS] | 71.8 |
Sun [FPS] | 45.1 |
Average [FPS] | |
2560×1600 | 41.3 |
Day [FPS] | 28.6 |
Night [FPS] | |
Rain [FPS] | 19.3 |
Sun [FPS] | 12.6 |
Average [FPS] | |
Resident Evil 5 (DirectX 10) DX10, Motion Blur on; Variable benchmark | 2.1 |
1280×1024 | 1.3 |
noAA noAF [FPS] | |
4xAA 8xAF [FPS] | |
8xAA 16xAF [FPS] | 105.3 |
1680×1050 | 78.0 |
noAA noAF [FPS] | |
4xAA 8xAF [FPS] | 91.5 |
8xAA 16xAF [FPS] | 68.2 |
1920×1200 | |
noAA noAF [FPS] | 79.1 |
4xAA 8xAF [FPS] | 58.9 |
8xAA 16xAF [FPS] | |
2560×1600 | 54.0 |
noAA noAF [FPS] | 41.6 |
4xAA 8xAF [FPS] | |
8xAA 16xAF [FPS] | 1 |
Unigine 2.0 wbudowany test wydajności high; full screen; AAx8 AFx16 | 3 |
1280×1024 noAA noAF | 1 |
DX10 | 2 |
DX11 | 34,4 |
1680×1050 AAx2 AFx8 | 33,9 |
DX10 | 1,7 |
DX11 | 1,6 |
1920×1200 AAx4 AFx16 | 43,4 |
DX10 | 42,8 |
DX11 | 3,7 |
2560×1600 AAx4 AFx16 | 3,6 |
DX10 | 38,2 |
DX11 | 35,5 |
DiRT2 | 2,3 |
1280×1024 | 2,1 |
Podobne testy
Sapphire Radeon HD 6670 1024MB GDDR5
Karta graficzna ze średniej półki wydajnościowej. Obsługuje ona technologię HyperMemory dając użytkownikom z większą ilością pamięci systemowej możliwość przekierowania nawet 2,8 GB dla karty graficznej. Dzięki śledziom low-profile oraz stosunkowo cichemu układowi chłodzenia sprawdzi się ona również w komputerach multimedialnych.
Sapphire Radeon HD 7970 3072MB GDDR5
Radeon HD 7970 to wydajny układ graficzny wykonany w 28-nanometrowym procesie technologicznym. Wraz z jego pojawieniem wprowadzona została rewolucyjna technologia AMD ZeroCore Power obniżająca pobór mocy karty po wygaszeniu monitora do zaledwie 3W! Karta jest konstrukcją referencyjną.
VTX3D Radeon HD 7970 3072MB GDDR5
Radeon HD 7970 to wydajny układ graficzny wykonany w 28-nanometrowym procesie technologicznym. Wraz z jego pojawieniem wprowadzona została rewolucyjna technologia AMD ZeroCore Power obniżająca pobór mocy karty po wygaszeniu monitora do zaledwie 3W!