Jacek Klee: co dalej z rynkiem monitorów?
Z Jackiem Klee, Senior Sales Managerem w Samsung Electronics, rozmawiamy między innymi o najnowszych trendach na rynku monitorów dla biznesu, czy małe ekrany (jednak) wygrają z dużymi, w jakich grach najlepiej sprawdzi się monitor.
„Zdajemy sobie sprawę, że aby odnieść sukces w części biznesowej, potrzebujemy silnych, dobrze zmotywowanych i dobrze wyedukowanych partnerów” – podkreśla Jacek Klee.
Menedżer wyjaśnia, jak ważną rolę odgrywają partnerzy w strategii Samsung Electronics w biznesie monitorów, wskazuje również najważniejsze trendy zarówno na rynku monitorów nabiurkowych, jak i nośników cyfrowych treści. Dowiecie się m.in., która kategoria rozwiązań, i dlaczego, zdaniem eksperta będzie rosła najbardziej dynamicznie w Polsce w najbliższych latach.
Prowadzący: Wojciech Urbanek, zastępca redaktora naczelnego CRN Polska.
Rozmowy możecie wysłuchać na: Youtube, Spotify, Apple Podcast
Podobne podcasty
Artur Cyganek o związkach futbolu z cyberbezpieczeństwem
Z Arturem Cygankiem, dyrektorem Acronisa na Europę Wschodnią, rozmawiamy o tym jak rozwiązać dwa największe wyzwania, z którymi boryka się branża cyberbezpieczeństwa, na czym polega współpraca Acronisa z czołowymi klubami Premier League, dlaczego FC Liverpool potrzebuje rozwiązania do backupu, jak przebiegło spotkanie z legendarnym koszykarzem NBA, jak prowadzi się biznes w krajach Europy Środkowowschodniej, w tym na Ukrainie.
Artur Kurasiński: mity na temat cyberbezpieczeństwa
Z Arturem Kurasińskim, współautorem książki „Filozofia cyberbezpieczeństwa”, rozmawiamy o tym dlaczego nie warto wymuszać częstych zmian haseł, dlaczego modernizacja infrastruktury IT niekoniecznie sprzyja bezpieczeństwu cyfrowemu, co to znaczy „higiena” w kontekście cybersecurity, ...co to są „cyber-ubezpieczenia”, czy mają sens i dlaczego mogą być... niebezpieczne, ...kto powinien sięgnąć po książkę „Filozofia cyberbezpieczeństwa”.
Jakub Skałbania o biznesie IT: nie każde wdrożenie ma sens
Z Jakubem Skałbanią, współzałożycielem i Chief Growth Officerem w firmie Netwise, rozmawiamy między innymi o najnowszych wynikach finansowych Netwise i nieoczywistej strategii biznesowej, której są one pochodną, trudach rozwoju biznesu w Stanach Zjednoczonych, skutkach wprowadzonego przez Microsoft modelu subskrypcyjnego New Commerce Experience z punktu widzenia partnerów producenta, a także użytkowników chmurowych rozwiązań koncernu z Redmond.