Dla resellerów, VAR-ów i integratorów IT. miesięcznik komputerowy przeznaczony dla firm komputerowych i związanych z branżą IT.

Strona główna Fora dyskusyjne Odpowiedz na: 189372

#242492
residentpio
Użytkownik

Są firmy, które normalnie traktują sprzedawcę i pomagają mu w sprzedaży a później go chronią przy aktualizacjach np. Insert, Wapro, Raks, Sage. Tak się składa, że my rónież jesteśmy producentem kilku programów i mamy lokalnego dystrybutora, to zawsze idziemy mu na rękę i wolę, żeby on zarobił więcej niż mniej. Nie wyobrażam sobie, żeby robić inaczej bo przecież on pracuje też na mnie i to też mój interes.

Dagma jest krótkowzroczna, żeby nie powiedzieć głupia. Problem polega na kierownictwu, które jest słabe i niedoświadczone. Może przeszedł z branży pogrzebowej – kasuje raz i porządnie bo po raz ostatni.

Muszę przesiąść się na innego antywirusa i tam przenieść wszystkich klientów. Tylko właśnie rozeznaję, do którego.

Ważne też aby był bezawaryjny, żeby klient końcowy był zadowolony, a ostatnio Eset ma sporo problemów. Blokuje usługi z niewiadomego powodu itp.

Myślałem na Arcabit bo jestem za wspieraniem firm polskich ale niestety mam nienajlepsze doświadczenia i wiem, że on też blokuje różne usługi bez wyraźnej potrzeby.

Który antywirus polecacie? sam antywirus, bez firewalla