Dla resellerów, VAR-ów i integratorów IT. miesięcznik komputerowy przeznaczony dla firm komputerowych i związanych z branżą IT.

Strona główna Fora dyskusyjne Odpowiedz na: 189372

#242505
Jarek
Uczestnik

residentpio:

Są firmy, które normalnie traktują sprzedawcę i pomagają mu w sprzedaży a później go chronią przy aktualizacjach np. Insert, Wapro, Raks, Sage.  […]

Z Insertem to akurat trafiłeś kulą w płot. W przypadku tej firmy i sprzedaży tzw. abonamentów na ulepszenia normą jest, że pracownicy działu handlowego Insert obdzwaniają klientów lub wysyłają pisma z przypomnieniem i propozycją sprzedaży nowego abonamentu, dużo wcześniej niż zwykle robią to dealerzy. Zdarzyło nam się również, że proponowali klientowi ceny odnowień lepsze od oficjalnie sugerowanych w cenniku Insert.

Forum Insert pełne jest opisów tego rodzaju działań i skarg oburzonych partnerów. Od lat firma oficjalnie zaprzecza i konsekwentnie nie zmienia swojej zbójeckiej polityki.