Dla resellerów, VAR-ów i integratorów IT. miesięcznik komputerowy przeznaczony dla firm komputerowych i związanych z branżą IT.

Strona główna Fora dyskusyjne Odpowiedz na: 189372

#242498
residentpio
Użytkownik

Wszystkich zachęcam do wejścia na

Gorąco wokół Dagmy na Forum CRN, firma odpowiada

Ponieważ powstał artykuł na ten temat.

Natomiast Pan Robak stara się teraz wybielić i jest przekonany, że mu się uda bo lud jest ciemny. Panie Robak, jest Pan w błędzie.

Podaję przykład, który zdarzył się dwukrotnie u mnie. Wysyłam informację do klienta, że za kilka dni skończy mu się antywirus i czy chce przedłużyć i dowiaduję się od klienta, że już sobie przedłużył w Dagmie. Dagma nie poinformaowała mnie o fakcie, że mój klient chce kupić przedłużenie u nich a nie u mnie. Podczas gdyby chciał przedłużyć u kogoś innego a nie u mnie, to jakoś mają dane i wówczas potrafią zabrać procenty rabatu. Podczas wcześniejszej rozmowy ten sam Pan Robak zapewniał, że jeżeli klient będzie chciał przedłużyć przes Dagmę to zostanę poinformowany, później stwierdził, że jednak tak nie jest.

Straszna krótkowzroczność bo za kilkadziesiąt złotych nie wachają się stracić sprzedawcę.

Nie polecam ich bo tak normalna firma nie robi.