Strona główna › Fora dyskusyjne › Odpowiedz na: ALSO Webshop – tak bardzo wnerwia po Interlinku
Dzień Dobry forumowiczom.
Proszę podzielcie się Waszymi przejściami z logowaniem dwuetapowym (o ile macie jakieś przygody w tej materii). Od 09.08.2021, firma którą reprezentuje ma problemy z logowaniem do systemu b2b ALSO. Sprawdziliśmy
funkcjonowanie logowania dwuetapowego dla:
a) różnych kont użytkowników;
b) różnych wersji przeglądarek internetowych;
c) różnych wersji systemów operacyjnych;
d) różnych aplikacji do zaczytywania kodów QR Code (w także tych polecanych).
Zastosowaliśmy się do wytycznych dotyczących sposobu logowania opublikowanych na stronach powiązanych z b2b ALSO. Nie przyniosło to rezultatów. Na wsparcie od strony dystrybutora nie za bardzo można liczyć, prawdopodobnie mają jakąś roadmapę i chyba wyczerpaliśmy już całą procedurę rozpatrzenia / rozwiązania problemu.
Z treści korespondencji zwrotnej z ALSO wynika, że problemy z dwuetapowym logowaniem dotykają części (nie wiem jak dużej) re-sellerów.
Tu rodzi się też moje pytanie, jaki jest sens wprowadzenia udogodnień (jakby na to nie spojrzeć dodatkowe zabezpieczenie jest udogodnieniem), które utrudniają życie nieprawidłowym funkcjonowaniem. Z informacji opublikowanej na stronie logowania do portalu b2b ALSO wyraźnie wywnioskować można, że logowanie dwuetapowe miało być opcją dostępną dla zainteresowanych. Jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności stało się ono obligatoryjne.