Na początku roku ABC Data otworzyła w Rumunii nowe centrum logistyczne, z którego obsługiwana jest Europa południowa. Pozwala to na utrzymanie standardowego czasu dostaw dystrybutora (24 -48 godz.) w całym regionie. We wszystkich krajach ABC Data wprowadza programy współpracy z partnerami w kanale sprzedaży. Spółka zapewnia, że znacząco wzrosła sprzedaż na Litwie, Węgrzech oraz w Rumunii. W tym kraju, jak twierdzi, liczba klientów jest dwa razy wyższa niż rok temu.

W ostatnich okresie spółka podpisała kontrakty na rynkach zagranicznych – m.in. z Ricoh na Europę Środkową i Wschodnią oraz kontrakt na wyłączność z Electronic Arts w Rumunii – dzięki temu jest wyłącznym dystrybutorem EA na 4 rynkach – czeskim, węgierskim, słowackim oraz rumuńskim, a także Creative Labs – w krajach bałtyckich, na Węgrzech oraz na Bałkanach – w Rumunii i Bułgarii.

Celem ABC Daty jest osiągnięcie pozycję nr 1 w dystrybucji IT w Europie Środkowowschodniej oraz wyceny na poziomie 1 mld zł w 2018 r.