ABC Data chce rosnąć na Bałkanach
Dystrybutor rozwija eksport i buduje pozycje na nowych rynkach, ze szczególnym wskazaniem na kraje bałkańskie – poinformowała ABC Data w komunikacie.
Na początku roku ABC Data otworzyła w Rumunii nowe centrum logistyczne, z którego obsługiwana jest Europa południowa. Pozwala to na utrzymanie standardowego czasu dostaw dystrybutora (24 -48 godz.) w całym regionie. We wszystkich krajach ABC Data wprowadza programy współpracy z partnerami w kanale sprzedaży. Spółka zapewnia, że znacząco wzrosła sprzedaż na Litwie, Węgrzech oraz w Rumunii. W tym kraju, jak twierdzi, liczba klientów jest dwa razy wyższa niż rok temu.
W ostatnich okresie spółka podpisała kontrakty na rynkach zagranicznych – m.in. z Ricoh na Europę Środkową i Wschodnią oraz kontrakt na wyłączność z Electronic Arts w Rumunii – dzięki temu jest wyłącznym dystrybutorem EA na 4 rynkach – czeskim, węgierskim, słowackim oraz rumuńskim, a także Creative Labs – w krajach bałtyckich, na Węgrzech oraz na Bałkanach – w Rumunii i Bułgarii.
Celem ABC Daty jest osiągnięcie pozycję nr 1 w dystrybucji IT w Europie Środkowowschodniej oraz wyceny na poziomie 1 mld zł w 2018 r.
Podobne aktualności
Zlot twórców InterLinka
Dokładnie 20 lat temu napisałem artykuł zatytułowany „Sprzedaż beznamiętna”, w którym opisałem ówczesny rynek systemów do dystrybucji on-line. Królem naszej polskiej „wioski” był wtedy, a jakże, InterLink. Fenomen tego systemu polegał jednak na tym, że był także królem znacznie większej wioski - tej globalnej.
Połączenie Also i Roseville sfinalizowane
Also Polska ostatecznie połączyło się ze spółką, która jest następcą ABC Daty.