Konkurs, jakiego jeszcze nie było
Portal Intranety.pl organizuje pierwszy w Polsce konkurs na Najlepszych w Intranetach i Komunikacji Wewnętrznej. Rozstrzygnięcie nastąpi 20 października.
Portal Intranety.pl ogłosił pierwszy w Polsce konkurs na Najlepszy Intranet oraz Strategię i Osobowość Komunikacji Wewnętrznej – Internale 2010. Audytorem konkursu jest firma doradcza KPMG, a patronat merytoryczny objęły Business Centre Club, Akademia Leona Koźmińskiego, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka oraz Institute for International Research. Nagrody zostaną przyznane w dziesięciu kategoriach:
1. Najlepszy Intranet 2010 kategoria Małe i Średnie Przedsiębiorstwa
2. Najlepszy Intranet 2010 kategoria Duże Firmy
3. Najlepszy Intranet 2010 kategoria Administracja Publiczna, Samorządy i Organizacje Pozarządowe
4. Najlepsza Strategia Komunikacji Wewnętrznej
5. Najlepszy Projekt Komunikacji Wewnętrznej
6. Osobowość/Zespół Komunikacji Wewnętrznej kategoria Redaktor Intranetu
7. Osobowość/Zespół Komunikacji Wewnętrznej kategoria IT i Administracja
8. Osobowość/Zespół Komunikacji Wewnętrznej kategoria Zarządca Intranetu
9. Osobowość/Zespół Komunikacji Wewnętrznej kategoria Manager Komunikacji Wewnętrznej
10. Największa Innowacja w Intranetach
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wypełnienie formularza, dostępnego na stronie internetowej www.intranety.pl/internale i przesłanie go na adres mailowy internale@intranety.pl. W pierwszym etapie zostaną wyłonieni nominowani w poszczególnych kategoriach. Będą oni mieli obowiązek przesłania prezentacji – na ich podstawie jury wybierze zwycięzców. Oficjalne ogłoszenie wyników nastąpi 20 października 2010 r.
Uczestnictwo w konkursie jest bezpłatne. Regulamin, formularz zgłoszeniowy oraz szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej organizatora.
Podobne aktualności
Epson AM-C400 i AM-C550 – nowe atramentówki A4 dla biznesu
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free. Nowa linia drukarek atramentowych A4 Epsona jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które dużo drukują. Ich ekonomiczność wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju.
57 proc. badanych polskich firm ma problem z finansowaniem ESG
Większość przedsiębiorstw zmaga się z zachowaniem równowagi między "sustainability" a rentownością.