Epson Business Partner Conference 2018
W październiku, podczas Epson Business Partner Conference 2018 producent spotkał się z partnerami w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie. Resellerzy i integratorzy mogli zapoznać się w najnowszymi drukarkami i projektorami, wziąć udział w warsztatach, nie zabrakło okazji do rozmów z ekspertami i przedstawicielami kierownictwa firmy.
W warszawskiej konferencji wziął udział nowy wiceprezes Epsona na Europę, Massimo Pizzocri. Zaprezentował trendy i prognozy dotyczące rynku druku, jak również plany i strategię producenta w segmencie druku atramentowego w biurach. National Sales Manager Epson Poland, Krzysztof Modrzewski, wyjaśnił jaką rewolucję proponuje Epson. Szczegóły: w filmie w naszej galerii oraz relacji TUTAJ. Patronat nad wydarzeniem objął magazyn CRN Polska.
Podobne galerie
Epson: z partnerami w Opalenicy
Podczas czerwcowego spotkania partnerów Epson podsumował sprzedaż swoich rozwiązań w Polsce oraz przedstawił strategię rozwoju w poszczególnych grupach produktowych. Integratorzy mieli także okazję poznać nowych menedżerów w lokalnym zespole producenta, który przygotowuje się do mocnej ofensywy, szczególnie na rynku biurowych rozwiązań drukujących.
KickOFF Epson 2018
Ponad 100 partnerów - resellerów, integratorów, dystrybutorów i przedstawicieli retailu - spotkało się na dorocznym KickOFF Epsona (13-15 czerwca br.), zorganizowanym w malowniczym pałacu w Żelechowie na Mazowszu.
Epson: partnerski Kick Off na Mazurach
Podczas wrześniowego spotkania w Hotelu SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie partnerzy osiągający najlepsze wyniki we współpracy z producentem odebrali nagrody. Oprócz uhonorowania resellerów, spotkanie miało na celu podsumowanie sprzedaży rozwiązań Epsona w zakresie poszczególnych grup produktowych. Uczestnikom przedstawiono także strategię rozwoju producenta realizowaną pod hasłem Make the switch. ?