Wymierne zyski
O programie partnerskim ActiveJeta mówi Dagmara Piotrowska, dyrektor handlowy firmy Impex, Gdańsk
Jesteśmy dystrybutorem sprzętu Panasonica oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wszystkich marek będących na polskim rynku. Decyzję poszerzenia naszej oferty o materiały alternatywne podjęliśmy dwa lata temu. Zrobiliśmy to ze względu na liczne pytania klientów o tego typu produkty, a także chęć posiadania w portfolio sprawdzonych zamienników. Postawiliśmy na współpracę z Actionem, producentem marki ActiveJet. Nasze wewnętrzne testy potwierdziły dobrą jakość materiałów alternatywnych. Liczyła się też ich atrakcyjna cena. Poza tym produkty ActiveJet znane są konsumentom i cieszą się dobrą renomą. Z momentem rozpoczęcia współpracy automatycznie staliśmy się uczestnikiem programu partnerskiego ActiveJet. Jego zasady są przejrzyste. Klientowi osiągającemu ustalone limity zakupowe przysługują określone nagrody. Promocje obowiązują regularnie. Zwykle odbywają się w cyklu dwumiesięcznym. Za przekroczenie poszczególnych progów kwotowych klienci dostają wartościowe nagrody. Ostatnio można było otrzymać cyfrowe aparaty fotograficzne i sprzęt AGD. Duża konkurencja wśród producentów, a także marketingowe próby zabiegania o klientów powodują, że coraz częściej sprzedawcy doceniają firmy, które zapewniają im realne zyski za włączenie produktów do oferty. Przykładem program partnerski ActiveJet. Elementem wyróżniającym go spośród innych, w których bierzemy udział, jest możliwość uczestniczenia w nim małych firm i hurtowni. Niskie progi zakupowe sprawiają, że każde, nawet najmniejsze przedsiębiorstwo może otrzymać atrakcyjne nagrody. Jako dystrybutor produktów marki ActiveJet, przekazujemy wszystkie wygrane, zdobyte w ramach programu partnerskiego, naszym klientom. W związku z tym niemal z każdym miesiącem powiększa się ich grono. Dzięki programowi rozpoczęliśmy współpracę z klientami, którzy wcześniej nie mieli w ofercie produktów ActiveJet. Program partnerski ActiveJet to, oprócz ciekawych i korzystnych promocji dla klientów, także szkolenia i cykliczne spotkania z przedstawicielami marki. Jak widać, producent przywiązuje wagę do indywidualnych kontaktów z partnerami, oferując im rozmaite formy współpracy. Uważam, że program jest bardzo dobry, zasady proste, a korzyści odpowiadają nam i wszystkim naszym klientom. Nie zmieniłabym w nim żadnego elementu.
Podobne artykuły
Drukowanie w biurze: dużo znaków zapytania
O biurze bez papieru mówi się od wielu lat, ale firmy oraz instytucje wciąż inwestują w sprzęt drukujący. Co więcej, po niedawnych zawirowaniach, biznes drukarkowy wraca na właściwe tory.
Programy partnerskie: resellerzy spragnieni wiedzy
Resellerzy podkreślają, że szczególnie cenny w programach partnerskich jest obecnie dostęp do wiedzy. Zwracają przy tym uwagę na niepotrzebne błędy i wpadki, których producenci powinni zdecydowanie unikać.
Druk biurowy: nadzieja na trwałe odbicie
W ostatnich miesiącach na rynku druku biurowego coś drgnęło, jednak nie ma pewności, czy ożywienie okaże się trwałe.