Jesteśmy dystrybutorem sprzętu Panasonica oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wszystkich marek będących na polskim rynku. Decyzję poszerzenia naszej oferty o materiały alternatywne podjęliśmy dwa lata temu. Zrobiliśmy to ze względu na liczne pytania klientów o tego typu produkty, a także chęć posiadania w portfolio sprawdzonych zamienników. Postawiliśmy na współpracę z Actionem, producentem marki ActiveJet. Nasze wewnętrzne testy potwierdziły dobrą jakość materiałów alternatywnych. Liczyła się też ich atrakcyjna cena. Poza tym produkty ActiveJet znane są konsumentom i cieszą się dobrą renomą. Z momentem rozpoczęcia współpracy automatycznie staliśmy się uczestnikiem programu partnerskiego ActiveJet. Jego zasady są przejrzyste. Klientowi osiągającemu ustalone limity zakupowe przysługują określone nagrody. Promocje obowiązują regularnie. Zwykle odbywają się w cyklu dwumiesięcznym. Za przekroczenie poszczególnych progów kwotowych klienci dostają wartościowe nagrody. Ostatnio można było otrzymać cyfrowe aparaty fotograficzne i sprzęt AGD. Duża konkurencja wśród producentów, a także marketingowe próby zabiegania o klientów powodują, że coraz częściej sprzedawcy doceniają firmy, które zapewniają im realne zyski za włączenie produktów do oferty. Przykładem program partnerski ActiveJet. Elementem wyróżniającym go spośród innych, w których bierzemy udział, jest możliwość uczestniczenia w nim małych firm i hurtowni. Niskie progi zakupowe sprawiają, że każde, nawet najmniejsze przedsiębiorstwo może otrzymać atrakcyjne nagrody. Jako dystrybutor produktów marki ActiveJet, przekazujemy wszystkie wygrane, zdobyte w ramach programu partnerskiego, naszym klientom. W związku z tym niemal z każdym miesiącem powiększa się ich grono. Dzięki programowi rozpoczęliśmy współpracę z klientami, którzy wcześniej nie mieli w ofercie produktów ActiveJet. Program partnerski ActiveJet to, oprócz ciekawych i korzystnych promocji dla klientów, także szkolenia i cykliczne spotkania z przedstawicielami marki. Jak widać, producent przywiązuje wagę do indywidualnych kontaktów z partnerami, oferując im rozmaite formy współpracy. Uważam, że program jest bardzo dobry, zasady proste, a korzyści odpowiadają nam i wszystkim naszym klientom. Nie zmieniłabym w nim żadnego elementu.