W odpowiedzi na potrzeby
średnich i małych firm, czyli takich, które mają mniej niż 1000
użytkowników, Cisco wprowadziło Business Edition 6000 – rozwiązanie
zapewniające wielokanałową komunikację przy jednoczesnym uproszczeniu
implementacji. Business Edition 6000 to pakiet, który obejmuje zarówno serwer
sprzętowy, warstwę wirtualizacyjną VMware (możliwe jest jednoczesne
uruchomienie pięciu maszyn wirtualnych), jak i szereg aplikacji
z zakresu zintegrowanej komunikacji oraz contact center. Aplikacje
wchodzące w skład pakietu Business Edition 6000 są preinstalowane, co w znacznym
stopniu skraca czas wdrożenia rozwiązania u klienta. Aplikacje wchodzące w
skład
Business Edition
6000 to: Communications Manager, Unity Connection, Aplikacja Presence, Video
Communications Server, Attendant Console, Contact Center Express oraz Unified
Provisioning Manager.

Kluczową innowacją jest możliwość komunikacji wideo
w oparciu o platformę Business Edition 6000. Umożliwia to Video
Communication Server – szczególnie przydatny   firmom, które mają zróżnicowany sprzęt, gdyż
dzięki niemu zapewniona jest współpraca terminali czy mostków wideo różnych
producentów. Ponadto rozwiązanie Buisness Edition 6000 może zostać uzupełnione
o dedykowany gateway, dzięki czemu możliwa będzie swobodna
i bezpieczna komunikacja wideo z klientami i kontrahentami.

Rozwiązanie zintegrowanej
komunikacji Cisco umożliwia stworzenie spójnej architektury, która łączy
zarówno telefonię IP, jak i komunikację wideo w jedną całość
(telefony IP oraz terminale wideo Cisco są zarządzane z poziomu aplikacji
Cisco Unified Communication Manager). Aby uprościć i uelastycznić
zarządzanie systemem, w ramach pakietu Cisco oferuje aplikację
Provisioning Manager. Rozwiązanie to umożliwia szybką aktywację usług, kontrolę
uprawnień dostępu do poszczególnych elementów systemu, ułatwia zarządzanie
zmianami w konfiguracji oraz zapewnia jeden spójny interfejs zarządzający
dla wszystkich aplikacji pakietu.

 

W ramach
Business Edition 6000 udostępniony został również serwer Presence. Umożliwia on
zbieranie i przechowywanie informacji o statusie dostępności
użytkownika, jak też możliwych do wykorzystania przez niego kanałach
komunikacyjnych. Aplikacja Presence może być 
zintegrowana z MS Office oraz z komunikatorem Cisco Jabber.

 Jabber to zintegrowana aplikacja umożliwiająca
obsługę wszystkich kanałów komunikacji z komputerów Mac i PC oraz
urządzeń przenośnych działających pod kontrolą systemów iOS, Android
i BlackBerry. Łączy w sobie funkcje aparatu telefonicznego,
wideotelefonu, interfejsu poczty głosowej, pozwala na realizację szybkich
konferencji web oraz umożliwia komunikację chat (Instant Messaging). Jabber
może działać jako telefon aplikacyjny, staje się on idealnym rozwiązaniem dla
pracowników mobilnych wyposażonych w laptopy, smartphone’y czy też
tablety.




Anna Szymanek-Załęska

 

dyrektor produktu, Cisco

Zapraszam
wszystkich partnerów do skorzystania z promocji, dzięki której można
otrzymać dodatkowe 26 proc. upustu nie tylko na Business Edition 6000, ale
również na rozwiązania Unified Communications związane z zamówieniem
pakietu. Promocją objęte są przykładowo telefony, licencje oraz infrastruktura
Unified Communications. Natomiast na wybrane terminale i rozwiązania wideo
(EX60, EX90, MX200, MX300 oraz SX20) dodatkowy upust wynosi 18 proc. Zasady
promocji: www.cisco.com/go/mmcollabpromotion.

Więcej szczegółów dotyczących BE6000 można znaleźć pod
adresem:

www.cisco.com/go/be6000.

Dodatkowych informacji mogą udzielić: Anna
Szymanek-Załęska
,

aszymane@cisco.com lub Wojciech Wojtyła, wojciech.wojtyla@azlan.pl.

Dystrybutorem Cisco BE6000 jest Azlan/Tech Data, cisco@azlan.pl.