XVII Regaty Lenovo: wielkie spotkanie branży IT
Jak co roku Lenovo zaprosiło partnerów na Mazury, by wspólnie wziąć udział w wielkim branżowym święcie i emocjonującej rywalizacji na wodzie.
Tegoroczne, odbywające się już po raz siedemnasty Regaty Lenovo, pobiły kolejne rekordy. W wydarzeniu, które odbyło się w dniach 5-7 września br., wzięło udział blisko 1 tys. uczestników, reprezentujących całe spektrum firm z branży. Do Klubu Mila Kamień nad jeziorem Bełdany, który stanowił bazę regat, przybyli licznie partnerzy Lenovo – resellerzy, integratorzy, dostawcy usług, firmy e-tail i retail, przedstawiciele dystrybutorów i vendorów. Nie zabrakło oczywiście zespołu Lenovo Polska, z dyrektorem generalnym Wojciechem Zaskórskim na czele.
Można chyba zaryzykować stwierdzenie, że nie ma drugiego takiego wydarzenia na polskim rynku, gdzie branża może spotkać się w tak licznym gronie, w tak malowniczym miejscu i w przyjacielskiej atmosferze zacieśniać współpracę, bawić się i rywalizować w wyścigach żaglówek. W tym roku w regatach, rozgrywanych na jeziorze Bełdany i Mikołajskim, uczestniczyła rekordowa liczba blisko 100 załóg w trzech różnych klasach. Co ważne, wszyscy ukończyli rywalizację.
Silną więź łączącą Lenovo z partnerami podkreślał Wojciech Zaskórski, otwierając regaty: „Jesteśmy firmą human to human. Mówi się, że są różne strategie, B2B i B2C, a my staramy się być grupą ludzi, którzy mają pasję”.
Jak przy tym podkreślał, Lenovo jest firmą channel centric, która działa na rynku w 100 proc. poprzez kanał sprzedaży, realizując ideę one stop shop: „Nie ma drugiego takiego vendora, w którym partnerzy mają tak szeroką ofertę” – podkreślił Wojciech Zaskórski.
Podczas wydarzenia sporo działo się również na lądzie. Na rozgrzewkę były gry i zabawy z nagrodami w wakacyjnej strefie Lenovo Tab Plus z Jankesem i Kamilą Ryciak. Fani gamingu mieli do dyspozycji strefę Xbox Game Pass z konsolą Lenovo Legion Go. Oficjalny start eventu uświetnił plenerowy koncert gwiazdy – Maćka Maleńczuka, a w kolejny wieczór nie tylko żeglarska brać śpiewała szanty przy muzyce na żywo.
Branża licznie wzięła również udział w tanecznej integracji na Motorola Beach Party. Potem można było nabrać sił przy ognisku albo na leżakach na plaży. O formę gości z samego rana zadbała Wake Up Yoga – zajęcia jogi.
Specjaliści Lenovo, korzystając z okazji, zaprezentowali również absolutne nowości ogłoszone na tegorocznych targach IFA w Berlinie. Wśród nich były: Lenovo Yoga Slim 7i 9. generacji Aura Edition (15″) Copilot+, Yoga Pro 7 9. generacji (14″), czy Lenovo Creator Zone – pakiet oprogramowania zasilanego przez sztuczną inteligencję. Nie zabrakło również nowych smartfonów Motoroli.
Kolejny rok z rzędu pogoda była jak na zamówienie – całej imprezie towarzyszyła piękna, słoneczna aura. Wielkie gratulacje dla zwycięzców, jak też wszystkich uczestników regat! Do zobaczenia za rok!
Podium XVII Regat Lenovo
Klasa T1
1 Primo IT
2 Laptopy biznesowe
3 NTBX
Klasa T2
1 Simple IT
2 Accenture Poland
3 Tango Polska
Klasa T3
1 MBA System
2 Nomacom Group
3 TEK IT Rzeźnicki
Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z XVII Regat Lenovo!
Podobne artykuły
Lenovo wprowadza nowe usługi z rozwiązaniami AI
Producent wprowadza usługi, które oferują firmom elastyczne, przystępne cenowo i łatwe w zarządzaniu rozwiązania AI.
NAS pierwszym wyborem MŚP
Chociaż małe i średnie firmy mają duże pole manewru w zakresie wyboru systemu do przechowywania i przetwarzania danych, to większość wybiera serwery NAS.
Rynek komputerów i monitorów odbija od dna
Powiedzenie, że nieszczęścia chodzą parami, idealnie oddaje sytuację na rynku monitorów i komputerów. Jednak wiele wskazuje na to, że producenci najgorsze mają już za sobą.