Każde przedsiębiorstwo musi w obecnych czasach mieć sprawnie funkcjonującą komunikację wewnętrzną – nie tylko głosową, ale również wielousługową, najlepiej zintegrowaną w jednym urządzeniu. To podstawowy warunek pozwalający efektywnie zarządzać firmą i przepływem informacji. Wymagania wobec systemu telefonicznego są bardzo zróżnicowane i zależą od struktury organizacyjnej oraz zakresu działania przedsiębiorstwa.

System telefoniczny VoIP innovaphone PBX doskonale sprawdzi się w firmie każdej wielkości, gdyż zapewnia różnorodne funkcje telefoniczne, zgodnie z mottem „Pure IP Communications”. Korzystające z tego rozwiązania przedsiębiorstwo jest doskonale przygotowane na migrację do modelu „All IP”, ponieważ architektura produktów innovaphone umożliwia płynne i stopniowe przechodzenie z telefonii ISDN na Voice over IP.

Klienci, którzy zdecydują się na wdrożenie innovaphone PBX, otrzymują system telefoniczny IP zapewniający standardowe funkcje telefoniczne (np. przełączanie między dwiema lub więcej rozmowami telefonicznymi) oraz wszystkie nowoczesne modele zintegrowanej komunikacji, takie jak wideo, czat, współużytkowanie aplikacji i wiele innych. Dzięki precyzyjnie zaprojektowanej strukturze oprogramowania, wyposażeniu w zaawansowane technicznie komponenty, integracji wielu różnorodnych standardowych funkcji i nowoczesnych aplikacji, system można dostosować do indywidualnych wymagań i potrzeb klienta. innovaphone PBX wyposażony jest w kompaktowy i szybki system operacyjny, a do pracy nie wymaga użycia dodatkowego serwera.

Firma innovaphone nieustannie poszukuje nowych, kompetentnych i godnych zaufania partnerów handlowych, którzy będą sprzedawać jej rozwiązania: systemy telefoniczne VoIP, telefony IP, bramki VoIP, rozwiązania Unified Communications itd. Dla firm resellerskich i integratorskich producent przygotował dwa programy partnerskie.

Certyfikacja innovaphone Authorised Salespartner (iAS) umożliwia przedsiębiorstwu sprzedaż produktów innovaphone z dziedziny telefonii IP oraz rozwiązań Unified Communications. Resellerzy zainteresowani tym statusem partnerskim muszą wziąć udział w krótkim szkoleniu u jednego z dystrybutorów innovaphone. Uczestnictwo w programie zapewni im korzystne warunki zakupu produktów do odsprzedaży oraz wsparcie dystrybutora w realizacji pierwszych projektów.

 

Unified Communications by innovaphone

• Telephony – obsługa wszystkich standardowych funkcji telefonicznych

• UC-Client myPBX – ujednolicony interfejs do zarządzania wszystkimi elementami UC: audio, wideo, presence, chat, współużytkowanie aplikacji, konferencje

• Video – proste rozwiązanie wideokonferencyjne

• Fax – elastyczne rozwiązanie do szybkiego wysyłania i odbierania faksów poprzez klienta poczty elektronicznej (Mail to Fax, Fax to Mail)

• Conferencing – konferencje ad hoc z wieloma użytkownikami, znajdującymi się w różnych miejscach, bez dodatkowego sprzętu

• Office Integration – monitorowanie statusu dostępności współpracowników (presence) w czasie rzeczywistym w telefonie biurkowym, w UC-Client myPBX oraz w Outlooku

• Voicemail – niezależne od serwera i dostępne w całej sieci rozwiązanie poczty głosowej

• Mobile Integration – ten sam numer telefonu w połączeniach wychodzących i przychodzących, bez względu na urządzenie końcowe

• Application Sharing – współużytkowanie dokumentów lub pulpitów bez instalacji dodatkowego oprogramowania oraz konieczności uwierzytelniania użytkowników

• WebRTC – soft-phone systemu innovaphone PBX (zintegrowane z przeglądarką internetową), zapewnia kontakt z pracownikami firmy za pomocą przycisku Call Me

Przedsiębiorstwa, które chcą sprzedawać wszystkie rozwiązania z oferty innovaphone, powinny zapoznać się z warunkami uzyskania statusu innovaphoneAuthorised Reseller (iAR). Zapewnia on bezpośrednie wsparcie producenta podczas współpracy z klientami.

Od wielu lat dystrybutorem rozwiązań innovaphone jest firma Kontel. Od września br. dołączyła do niej KOMSA Systems Polska, która jest spółką bliźniaczą do niemieckiego koncernu KOMSA AG i specjalizuje się w doradztwie oraz sprzedaży rozwiązań informacyjnych i komunikacyjnych.

Dodatkowe informacje:

Patrycja Leinekugel, PR & Marketing Poland, innovaphone,

pleinekugel@innovaphone.com, Andreas Maier, Area Sales Manager Central East Europe,

innovaphone, amaier@innovaphone.com

Artykuł powstał we współpracy z firmą innovaphone.