Trzy aspekty udanego szkolenia
W czasach, kiedy internet i nowoczesne technologie zmieniają oblicze biznesu, coraz większego znaczenia nabierają zaawansowane szkolenia w formie warsztatów. Klienci Action Business Center na takich spotkaniach poszerzają kompetencje, które potem wykorzystują w pracy. Dzięki temu stają się bardziej konkurencyjni na rynku.
O tym, że wiedza jest dziś kluczowa do rozwoju biznesu, wie prawie każdy w branży teleinformatycznej. Ale nie wszyscy potrafią skutecznie przekuć ten fakt w wartości dla siebie. Żeby bowiem wiedza mogła być odpowiednio wykorzystana, muszą być spełnione trzy warunki. Można je dokładnie poznać w Action Business Center na przykładzie szkoleń warsztatowych BYOS.
Prowadzący – mistrz ceremonii
Pierwszym ważnym aspektem, a raczej cennym aktywem, są osoby szkolące. To często dla nich resellerzy decydują się kliknąć w przycisk „Zapisz się na szkolenie” . Szkoleniowcy również doceniają formułę warsztatów, które nie są zwykłym wykładem lub szkoleniem via internet. Norbert Blonkowski, trener technologii Microsoft, na warsztatach BYOS prezentuje możliwości systemu Windows Server 2019 i tak podsumowuje te szkolenia:
– Kolejny cykl spotkań z partnerami potwierdził potrzebę poznawania nowych rozwiązań firmy Microsoft, które zapewniają w połączeniu ze sprzętem serwerowym wysoką dostępność systemów IT oraz możliwości praktycznie nieograniczonej rozbudowy. Tego typu szkolenia – z pokazami sprzętu na żywo – w dobie webinariów i prezentacji w slajdach są rzadkością i dlatego cieszą się taką popularnością wśród klientów Action. Wszystkie miejsca w salach szkoleniowych były zajęte, a podczas spotkań padło od uczestników wiele pytań, a także cennych sugestii. Dlatego chciałbym, by kolejne szkolenia o tematyce serwerowej miały podobny charakter i pokazywały połączenie niezawodnego sprzętu z najnowszymi trendami w oprogramowaniu, bo to najbardziej interesuje odbiorców.
Uczestnicy – widownia, która wie, co chce oglądać
Kolejnym parametrem decydującym o powodzeniu szkolenia jest jego audytorium. Warsztaty BYOS w Action Business Center są naszpikowane cennymi informacjami dotyczącymi najnowszych technologii, co zapewnia przewagę konkurencyjną uczestnikom. Jak mówi Artur Długosz, dyrektor ds. dystrybucji w Intelu na region EMEA:
– Seria spotkań BYOS organizowana przez Action umożliwia nam skuteczne docieranie do partnerów z informacjami o naszych najnowszych serwerach. Są to zaawansowane produkty bazujące na skalowalnych procesorach Intel Xeon drugiej generacji i pamięci trwałej Intel Optane DC (DCPMM – Optane Persistent Memory Module). Dlatego istotna jest dla nas współpraca z partnerami, którzy nie tylko rozumieją specyfikę tych produktów, lecz także mogą generować leady sprzedażowe z potencjalnymi klientami. Nasze rozwiązania zapewniają obsadzenie dużej ilości pamięci (moduły 128, 256 i 512 GB) nawet w dwuprocesorowych serwerach. Pamięć trwała Intel Optane DC jest najczęściej stosowana dla produktów bazodanowych. Co ważne, jest ona kilka razy tańsza od tradycyjnych rozwiązań i oferowana w pojemnościach niedostępnych we wcześniej stosowanych technologiach.
Action Business Center – bohater drugiego planu
Trzecim aspektem wartościowego szkolenia jest platforma, która umożliwia wymianę poglądów, doświadczenia i wiedzy między szkoleniowcem a szkolonym. W tym wypadku to Action Business Center, czyli struktura Action, w której skład wchodzi nie tylko dział szkoleń, lecz także działy świadczące kompleksowe usługi doradcze i wsparcie techniczne.
Piotr Glanc
Business Development Manager, Xopero Software
Dla nas w działaniach z dystrybutorem zawsze kluczowe są trzy parametry współpracy. To frekwencja, sprawane działanie i zainteresowanie tematem, w tym przypadku był to backup i pozostałe technologie Xopero. We wszystkich tych trzech aspektach Action zdobywa bardzo wysokie noty. Po naprawdę wielu merytorycznych rozmowach, zapytaniach, nawiązanych kontaktach mogę śmiało powiedzieć, że były to wyjątkowo owocne spotkania. Sam fakt uczestnictwa w takich wydarzeniach obok czołowych marek, takich jak Intel, Microsoft i Western Digital, jest dla mnie osobiście bardzo dużym wyróżnieniem i cennym doświadczeniem.
Podobne artykuły
Szkolenia G DATA dla partnerów i klientów
G DATA ma w ofercie platformę szkoleniową, z której mogą korzystać użytkownicy końcowi, ale też partnerzy do rozbudowy portfolio swoich usług związanych z bezpieczeństwem.
Szkolenia Security Awareness już w Polsce
Dzięki kursom G DATA, prowadzonym za pośrednictwem interaktywnej platformy online, pracownicy zdobywają wiedzę o tym, jak na co dzień chronić siebie i firmę przed atakami. Szkolenia mogą włączyć do swojej oferty również partnerzy producenta.
UPS-y wracają do domów i małych biur
Bieżący rok przyniósł pewne ożywienie w segmencie zasilaczy bezprzerwowych przeznaczonych dla segmentu SOHO. Użytkownicy znajdują nowe zastosowania dla urządzeń do niedawna utożsamianych wyłącznie z ochroną desktopów.