Podczas uroczystego wieczoru w warszawskim Nobu Hotel przedstawiciele Lenovo wręczyli statuetki dla najlepszych partnerów handlowych – zwycięzców w 17 kategoriach za wyniki osiągnięte w roku finansowym 2021/2022 (1 kwietnia 2021 r. – 31 marca 2022 r.). Tegoroczna gala, odbywająca się w radosnej, świątecznej atmosferze, zgromadziła aż 160 przedstawicieli branży, w tym resellerów, retailerów, integratorów i dystrybutorów.

Lenovo Top Partners Award 2022.
Dzięki wam rośniemy! – mówił do partnerów Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska, inaugurując uroczystość.

Każda wręczona dziś statuetka jest uhonorowaniem ciężkiej pracy w trendsetterskim środowisku technologicznym, którego niezmiennie chcemy być liderem. Lenovo to tak naprawdę one-stop shop, czyli miejsce, gdzie można znaleźć wszystko, począwszyod telefonu po rozwiązania serwerowe czy komputery osobiste, docenione przez miliony zadowolonych klientów na całym świecie. Jesteśmy organizacją skoncentrowaną na kanale sprzedaży. Dzięki wam rośniemy! – mówił Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska, inaugurując uroczystość Lenovo Top Partners Award.

Zauważył przy tym, że nakłady producenta na badania i rozwój są największe w całej branży, a jednocześnie Lenovo swoją „wiedzą, doświadczeniem i uszytymi na miarę rozwiązaniami wspiera swoich partnerów na każdym etapie pracy z  klientem”. To ważne tym bardziej, że jak to obrazowo ujął Wojciech Zaskórski: „partnerzy są dla Lenovo tym, czym narty dla Małysza”. Przy czym sukcesy firmy nie byłyby możliwe bez partnerów, ponieważ producent nie sprzedaje klientom bezpośrednio.  

Podczas dzisiejszego spotkania wyróżniliśmy wielu partnerów w kluczowych segmentach działalności Lenovo na polskim rynku. Każda z nich reprezentuje część szerokiego portfolio Lenovo, które z miesiąca na miesiąc rośnie – podkreślał z kolei Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w polskim oddziale Lenovo. Dodał, że miniony rok nie był łatwy, ale „wspólnie udało się osiągnąć wyniki wyższe niż zamierzone”.

Lenovo Top Partners Award 2022.

Partner roku 2021 w kategorii Projekt PC – Large Enterprise – Infonet Projekt

Nominowani byli również: SMK, Syntech

Partner roku 2021 w kategorii Sektor Publiczny – MBA System

Nominowani byli również: Egida IT Solutions, Galaxy Systemy Informatyczne

Partner roku 2021 w kategorii Projekt MidMarket – Bechtle

Nominowani byli również: Netz, Sarach.

Partner roku 2021 w kategorii Rozwiązania dla Centrum Danych – Boat System

Nominowani byli również: Euvic Solutions, Vernity

Partner roku 2021 w kategorii Rozwiązania serwerowe dla małych i średnich przedsiębiorstw – Madu

Nominowani byli również: inet, net-o-logy

Partner roku 2021 w kategorii Produkty biznesowe SMB – Malibu

Nominowani byli również: Markit, Netz.

Partner roku 2021 w kategorii Workstation – Sarach

Nominowani byli również: Cocon, Mat.

Partner roku 2021 w kategorii Rozwiązania wideokonferencyjne – SLX

Nominowani byli również: Statim, Trecom.

Partner roku 2021 w kategorii Smartfony – Media Expert

Nominowani byli również: Media Markt, RTV Euro AGD.

Operator roku 2021 – Play

Nominowani byli również: Polkomtel, T Mobile.

Partner roku 2021 w kategorii Produkty konsumenckie – RTV Euro AGD

Nominowani byli również: Media Expert, x-kom

Partner roku 2021 w kategorii Gaming – x-kom

Nominowani byli również: Media Expert, RTV Euro AGD.

Partner Roku 2021 w kategorii Tablety – Media Expert

Nominowani byli również: Media Markt, RTV Euro AGD.

Dystrybutor roku 2021 w kategorii Serwery i pamięci masowe – TD Synnex

Nominowani byli również: Also, Ingram Micro.

Dystrybutor roku 2021 w kategorii Produkty biznesowe – Also

Nominowani byli również: AB, Ingram Micro.                                                                                                        

Dystrybutor roku 2021 w kategorii Produkty konsumenckie – AB

Nominowani byli również: Also, Ingram Micro.

Dystrybutor roku 2021 w kategorii Smartfony – NTT System

Nominowani byli również: AB, Also.

Lenovo Top Partners Award 2022.
Wręczono aż 17 „Jedynek” dla najlepszych partnerów Lenovo.

Partnerami wydarzenia były firmy Intel i Microsoft.