Targus, globalny producent z ponad 40-letnim doświadczeniem, przez wielu kojarzony z torbami i plecakami na laptopy, już dawno zredefiniował swoją ofertę, stając się kompleksowym dostawcą technologii wspierających bezpieczeństwo i wydajność pracy biurowej w modelu stacjonarnym hybrydowym oraz zdalnym. Przejęcie marki Hyper dodatkowo zwiększyło potencjał rynkowy Targusa i pozwoliło na stworzenie silniejszego, bardziej zróżnicowanego portfolio produktów – od podstawowych akcesoriów mobilnych, przez zaawansowane stacje dokujące, aż po rozwiązania wideokonferencyjne.

Filary oferty

Targus, pracując nad rozwojem kategorii produktowych, nie zapomina o tej głównej w swoim portfolio, obejmującej torby i plecaki biznesowe do bezpiecznego przenoszenia laptopów i akcesoriów. Wciąż odpowiada ona za większą część biznesu producenta, dlatego jest stale rozwijana i w jej ramach oferowane są coraz to nowe modele, dostosowane do aktualnych trendów rynkowych – jak ten dotyczący plecaków biznesowych.

Plecak Targus Terra EcoSmart

–  Klienci końcowi coraz częściej rezygnują z klasycznych toreb biznesowych na rzecz plecaków. Dawniej plecaki nie spełniały wielu praktycznych funkcji – brakowało np. paska do zaczepienia na walizkę. Obecnie to się zmieniło. Nowoczesne plecaki oferują między innymi specjalnie wydzielone miejsca na powerbank, mobilne stacje dokujące, kable i inne akcesoria potrzebne w podróży. A przy tym wszystkie prezentują się elegancko i profesjonalnie. Dlatego coraz więcej osób z segmentu biznesowego wybiera właśnie plecak – mówi Paweł Umiński, Country Manager Targusa w Polsce.

Mając szeroki wybór toreb i plecaków Targus oraz Hyper, resellerzy i ich klienci chętnie sięgają po plecaki z linii CN, które charakteryzują się dobrym stosunkiem jakości do ceny. Natomiast uwagę najbardziej wymagających klientów mogą zwrócić najnowocześniejsze plecaki biznesowe, wyposażone w moduł lokalizacji (np. przez aplikację Apple’a lub Google’a) i zintegrowany system zasilający. Przykładem jest model HyperPack. Warto przy tym podkreślić, że wszystkie torby i plecaki objęte są dożywotnią gwarancją w ramach programu Lifetime Limited Warranty.

Producent dysponuje także dobrze rozwiniętą ofertą stacji dokujących, zarówno w obrębie  marki Targus jak i Hyper. Hyper jest ukierunkowany na kompaktowe, mobilne akcesoria do ładowania, łączności i zasilania, w tym na produkty kompatybilne z urządzeniami Apple’a – idealne do pracy w podróży. Tymczasem wśród stacji dokujących Targus można nawet znaleźć rozbudowane stacjonarne modele.  Warto podkreślić fakt, że Targus jest pionierem w dziedzinie uniwersalnych stacji dokujących. Kształtuje tę kategorię rozwiązań od 2004 roku, współpracując z zespołami IT na całym świecie –  od małych firm po duże przedsiębiorstwa (90 proc. firm z listy Fortune 1000 to klienci Targusa).

– Rozumiemy prawdziwe wyzwania związane z elastyczną pracą i zróżnicowanymi zasobami technologicznymi u klientów biznesowych. Nasze stacje dokujące  zaprojektowaliśmy po to i w taki sposób, aby tym wyzwaniom sprostać.  Umożliwiamy  dostosowanie przestrzeni roboczej do potrzeb każdej firmy, bez względu na jej wielkość czy sposób działania i dajemy wsparcie  wykraczające daleko poza schemat – mówi Paweł Umiński.  

Stacja dokująca USB-C Universal DV4K 100W

Kategoria  akcesoria komputerowe Targus obejmuje wybór myszy, podkładek chłodzących, klawiatur, adapterów USB-C, hubów, ekranów prywatności, zamków zabezpieczających, a nawet etui spełniających normy MIL-STD-810G. Produkty Hyper uzupełniają tę ofertę o rozwiązania w dużej części skierowane do użytkowników Apple’a (choć nie tylko), np. huby USB-C, kompaktowe ładowarki GaN, powerbanki USB-C, wysokiej jakości kable do szybkiego transferu i ładowania.

Ważnym elementem rozwoju Targusa jest przejście od segmentu klasycznych akcesoriów w stronę pełnych rozwiązań dla nowoczesnego środowiska pracy. Dlatego producent sukcesywnie dodaje coraz bardziej profesjonalne produkty do kategorii wideokonferencje. Na przykład, obok kamerek do laptopów i mikrofonów, w ofercie pojawiła się  nowoczesna kamera konferencyjna Targus All-in-One 4K Video Conference System, która pozwala na prowadzenie spotkań w salach konferencyjnych dla 6-8 osób.

All-in-One 4K Video Conference System

Dla partnerów i z partnerami

Targus koncentruje się na rozwoju biznesu B2C (który ma duży udział w wynikach sprzedaży producenta) oraz na rozwoju kanału partnerskiego B2B – zarówno jeśli chodzi o lokalnych, jak również dużych resellerów i integratorów. Choć vendor sprzedaje wyłącznie za pośrednictwem dystrybutorów, to oferuje partnerom dużo więcej niż sam dostęp do produktu. Zapewnia indywidualne podejście, doradztwo i edukację. Daje wsparcie m.in. w przygotowywaniu ofert, podczas wspólnych spotkań z odbiorcami biznesowymi, organizuje szkolenia dla handlowców, w ramach których dobrze poznają oni portfolio i uczą się, jak je  prezentować klientom. Umożliwia też testowanie produktów i jest gotowy do współpracy przy wdrożeniach.

Istotnym krokiem w budowie trwałych relacji z resellerami i integratorami oraz w  rozwijaniu wspólnych projektów jest start programu partnerskiego Empower. Program działa już na  Zachodzie, a jesienią bieżącego roku obejmie Polskę i Kraje Bałtyckie. Dzięki programowi resellerzy zyskają nowe możliwości rozwoju biznesu we współpracy z Targusem.

Paweł Umiński, Country Manager w Polsce, Targus Paweł Umiński, Country Manager w Polsce, Targus  

Moim celem, jako osoby odpowiedzialnej za region, jest budowanie silnych relacji z partnerami i wspieranie ich w działaniach sprzedażowych. Dla Targusa liczy się każdy partner, zarówno ten skupiający się na sprzedaży naszych toreb i plecaków, czy realizujący małe lokalne przetargi, jak i taki, który współpracuje z dużymi klientami końcowymi przy kompleksowym wyposażeniu biur. Nasze podejście to coś więcej niż tylko umożliwienie zakupu produktu u dystrybutora. Dowodem na to będzie program partnerski Empower, który wystartuje w Polsce na jesieni. Zaproponujemy w nim  szereg benefitów dla partnerów, płynących ze współpracy z Targusem. Będzie to między innymi rejestracja projektów, szkolenia zakończone uzyskaniem certyfikatu, wsparcie marketingowe i atrakcyjne warunki handlowe dla resellerów, umożliwiające im rozwój biznesu i zwiększenie marż.

  

Dodatkowe informacje:  

Paweł Umiński, Country Manager, Targus, PUminski@targus.com; targus.com