Showroom, w którym prezentowane są najnowsze rozwiązania LED dla biznesu i instytucji, tworzono przez rok. Proces ten poprzedziło sześć lat doświadczeń i analizy rynku Digital Signage. W efekcie powstało miejsce, które – bez cienia przesady – stało się wizytówką polskiej branży DS. Na pewno jest nią dla Statimu, warszawskiego integratora, któremu na 200 mkw. udało się zaprezentować 20 ekranów marki własnej xLEDpro o łącznej powierzchni 100 mkw. Zwiedzający showroom mogą także zobaczyć, jak niewiarygodnie łatwy jest montaż i serwis tych produktów, w tym ewentualna wymiana uszkodzonego panela, której może dokonać – po zaledwie kilkuminutowym szkoleniu – nawet laik. Przy czym jakość rozwiązań xLEDpro jest na tyle duża, że Statim zdecydował się zapewnić klientom 5-letnią gwarancję. Warszawski integrator,aby mieć pewność odnośnie do jakości i nieprzerwanych dostaw produktów, od dłuższego czasu dzierżawi linię produkcyjną, na której powstają rozwiązania xLEDpro.

Warto podkreślić, że jeszcze do niedawna tak dobrej jakości ekrany LED były zbyt drogie, aby można było stworzyć dobrze wyposażony showroom. W dość krótkim jednak czasie postęp technologiczny spowodował z jednej strony znaczący wzrost jakości, a z drugiej spadek cen. W efekcie ekrany LED w sklepach i innych miejscach publicznych stopniowo zaczęły wypierać monitory LCD i wszystko wskazuje na to, że mamy do czynienia z trwałym trendem.

Co nie dziwi, biorąc pod uwagę ultracienką konstrukcję, wspomnianą już zaskakująco prostą modułową budowę oraz bardzo wysokie parametry obrazu. Dodatkowo brak łączeń między modułami LED podnosi walory wizualne, czego nie da się osiągnąć, budując ścianę z nawet bezszwowych monitorów LCD. Przy czym z kolejnych modułów można budować ekrany o dowolnej wielkości, na potrzeby nie tylko retailu, ale także banków, dworców czy instytucji użyteczności publicznej (wśród tegorocznych instalacji Statimu jest dyspozytornia stołecznego zakładu MPWiK). Jednym z powodów, dla których przybywa chętnych do zakupu xLEDpro jest fakt, że przy wszystkich swoich zaletach są jednocześnie bardziej wytrzymałe, a zarazem tańsze w eksploatacji od ekranów LCD.

Cyprian Dominiak, dyrektor działu AV/DS, Statim Integrator  

Wszyscy odwiedzający nasz showroom są autentycznie zaskoczeni nie tylko jakością ekranów xLEDpro, ale też prostotą konstrukcji, jej wytrzymałością, jak też intuicyjną obsługą. Mamy tu cały przekrój rozwiązań naszej marki, od standardowych, po te najbardziej zaawansowane. Atrakcyjność wystawy zwiększa nagłośnienie warszawskiej firmy Phonomedia i system dystrybucji obrazu oraz centralnego sterowania Kramer. Warto dodać, że nasz showroom udostępniamy na potrzeby webinarium i wideokonferencji na żywo, a także szkoleń i konferencji dla naszych partnerów, co zawsze jest świetną okazją, aby zaprezentować potencjalnym klientom rozwiązania AV i DS oferowane przez naszych specjalistów.

  

Co ważne, ekrany xLEDpro będą z każdym rokiem charakteryzować się coraz lepszymi parametrami w rozsądnych cenach, co będzie zwiększać ich atrakcyjność i stymulować popyt. Dotyczy to przede wszystkim malejącego rozmiaru diod, które w retailowych zastosowaniach mają wielkość 4 lub 3 milimetry, ale coraz częściej w biznesie stosuje się modele o wymiarach 2,5; 2,0; 1,5, a nawet 1,2 milimetry. W tym kontekście bardzo istotna jest rola showroomu Statimu, w którym klienci lub partnerzy biznesowi integratora mogą zobaczyć każdy z tych wariantów w działaniu. Specjaliści Statimu oczekują, że już niedługo będzie można zaprezentować ekrany microLED, gdzie wielkość diody wynosi nie więcej niż 100 mikrometrów.

Szczegółowe informacje na temat rozwiązań xLEDpro są dostępne pod adresem: www.xledpro.pl.

Zapraszamy na wirtualny spacer po showroom Statim. Kliknij na zdjęcie.