Sposobów na dobrą zabawę rocznicową jest mnóstwo. Można
zaprosić kabaret bądź profesjonalnych tancerzy, ewentualnie dobry zespół
muzyczny. Jednak pracownicy RRC Poland zdecydowali się na spore ryzyko
i porzucili ograne schematy. Trenując przez kilka miesięcy pod okiem
znanego w branży telewizyjnej reżysera, przygotowali… własne show
z elementami kabaretu, tańca, gimnastyki, śpiewu i sporej dozy
amatorskiego, ale wyjątkowo ujmującego aktorstwa.

Efekt? Po początkowym
osłupieniu zaproszonych gości (show zaczął się od występu męskiej części
zespołu handlowego RRC w maoryskim tańcu wojennym Haka) widownia zaczęła
coraz bardziej żywiołowo reagować na to, co dzieje się na scenie, aby na koniec
ponad godzinny występ nagrodzić owacją na stojąco. Największym zaskoczeniem dla
widzów – poza niecodzienną formułą wydarzenia – był wysoki poziom
artystyczny, jakim wykazali się menedżerowie oraz handlowcy RRC Poland,
począwszy od ścisłego zarządu.

Cały
zespół dystrybutora jest zgodny co do tego, że choć przygotowania do show
wymagały wiele czasu, wytrwałości i zdolności do wyjścia poza własne
ograniczenia, w efekcie przyniosły wszystkim niespotykane wcześniej
poczucie jedności oraz zaufania, które są potrzebne w codziennej
realizacji projektów handlowych. Udowodnili też kontrahentom, że są
w stanie zrobić dla nich znacznie więcej niż „średnia branżowa”.

– Chcieliśmy dać naszym partnerom biznesowym coś od
siebie, żeby pokazać, jak bardzo nam na nich zależy, a jednocześnie
udowodnić, że team spirit pozwala nam osiągać wyjątkowo trudne, a nawet
szalone cele –
 podkreśla Jacek Jędraszka, CEE General Manager RRC.

Podczas gali szefowie RRC Poland wręczyli nagrody dla
najlepszych partnerów 15-lecia firmy. Trafiły do: IBM Systems & Technology
Group, IBM Software Group (SWG), Cisco Systems Poland, Motorola Solutions &
Zebra Technologies, Avaya Polska, Qumak, Andra, Ventus Communications, Wasko i
Decsoft. Tgo