Marka Reolink od lat cieszy się na globalnym rynku uznaniem, jako lider inteligentnych rozwiązań monitoringu domowego, oferując szerokie portfolio kamer bezpieczeństwa. Bazuje na zaawansowanych technologiach i stawia na niezawodność produktów. Niedawno producent rozpoczął ekspansję w naszym regionie Europy, począwszy od polskiego rynku.

– Polski rynek monitoringu domowego jest jednym z najszybciej rozwijających się w regionie. Polscy użytkownicy przykładają szczególną uwagę do ochrony swojego mienia i szybko adaptują nowe technologie, które zwiększają bezpieczeństwo, a tym właśnie charakteryzuje się nasze portfolio produktowe – mówiRafał Piasecki, Regional Sales Director w Reolinku.

Plany rozwojowe marki na polskim rynku

Reolink skoncentrował się na intensywnej kampanii marketingowej, działaniach z opiniotwórczymi mediami oraz nawiązaniu współpracy z największymi sieciami handlowymi, takimi jak Media Expert, RTV Euro AGD oraz Komputronik. Oficjalnym dystrybutorem marki na polskim rynku został CK Mediator. Dzięki temu produkty Reolink są łatwo dostępne zarówno dla retailerów, jak i szerokiego grona odbiorców indywidualnych. Intensywna kampania promująca będzie trwała do końca roku, a w tym czasie marka planuje również rozwój na Węgrzech, Słowacji, w Czechach i Rumunii.

Rafał Piasecki, Regional Sales Director, Reolink Rafał Piasecki, Regional Sales Director, Reolink  

Zapewniamy naszym partnerom biznesowym atrakcyjne warunki współpracy. Dotyczy to nie tylko wysokiej jakości produktów, ale także wsparcia marketingowego i szkoleń. Partnerzy mogą liczyć na korzystne warunki handlowe, materiały promocyjne oraz wsparcie techniczne. Takie podejście gwarantuje budowanie długotrwałych i jakościowych relacji biznesowych, które są dla nas podstawą do dynamicznego rozwoju marki w regionie. Z kolei w przypadku użytkowników końcowych naszym celem zawsze było zapewnienie im możliwości monitorowania ich mienia w sposób intuicyjny, bezpieczny i niezawodny. W ostatnim czasie kluczowe było również wprowadzenie inteligentnych technologii, które rozróżniają obiekty i minimalizują ilość błędnych powiadomień o zagrożeniach.

  

Historia marki

Marka Reolink została stworzona w 2009 r. i od samego początku stawiała na innowacyjność oraz jakość, zarówno w obszarze streamowania obrazu, jak też trwałości komponentów. Dzięki takiemu właśnie podejściu stała się liderem swojej kategorii w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej.

Reolink dynamicznie zdobywa udziały rynkowe i może pochwalić się szeroką gamą produktów, które spełniają potrzeby zarówno użytkowników indywidualnych, jak i małych firm. W ofercie znajdują się kamery wewnętrzne i zewnętrzne, kamery IP oraz bezprzewodowe, kamery z detekcją ruchu i nagrywaniem w 4K.Do najpopularniejszych produktów, które zostały wprowadzone na polski rynek należą: Reolink E540 Wi-Fi Outdoor (5MP), Argus-Series-B430, Argus Series B320, E Series E330, Go-Series-G430.

Oferowane portfolio produktowe zostało wyposażone w szereg innowacyjnych technologii, przyciągających uwagę konsumentów, takich jak inteligentne rozpoznawanie i śledzenie pojawiających się obiektów, jak również wyznaczanie stref detekcji ruchu, dzięki którym użytkownicy mogą definiować konkretne obszary, w których nie będą wyzwalane alerty. Kolorowy obraz wysokiej jakości w nocy o zasięgu aż 12 metrów, nawet 10-krotny zoom optyczny, obrót kamery do 355° i pochylenie o 50°, to cechy, które pozwalają uniknąć efektu tak zwanego martwego pola widzenia. Z kolei wbudowane głośne syreny, uruchamiane zdalnie, aby odstraszać intruzów oraz dwukierunkowe połączenia głosowe, umożliwiają prowadzenie dialogu z osobą znajdującą się pod drzwiami.

Warto przy tym podkreślić, że zdalny dostęp do systemu z dowolnego miejsca na świecie poprzez mobilną aplikację pozwala na monitorowanie nieruchomości w czasie rzeczywistym, a w razie potrzeby natychmiastowe uruchomienie sygnałów dźwiękowych oraz świetlnych.