Home office bez problemów z zasilaniem
Gdy zdalna praca i nauka stały się powszechne, przestrzeń do pracy w domu powinna wspierać jak największą produktywność. Jednak nic z tego nie wyjdzie, gdy nie zadba się o nieprzerwane i niezawodne zasilanie.
Gdy zdalna praca i nauka stały się powszechne, przestrzeń do pracy w domu powinna wspierać jak największą produktywność. Jednak nic z tego nie wyjdzie, gdy nie zadba się o nieprzerwane i niezawodne zasilanie.
Po raz kolejny okazało się, że szybki rozwój oraz upowszechnienie technologii cyfrowych, a także popularność rozwiązań chmurowych wcale nie sprawiły, że druk odszedł do lamusa.
We współpracy z producentem najważniejsza jest lojalność. Nie zastąpią jej sformalizowane zasady – wynika z wypowiedzi integratorów na temat programów partnerskich.
Usługowy model sprzedaży, który w zamyśle producentów ma stać się dominującym, z jednej strony otwiera przed integratorami nowe możliwości, zaś z drugiej stanowi dla nich pewne zagrożenie. Wątpliwości mają rozwiewać zmiany w programach partnerskich.
Sprzedaż UPS-ów dla gospodarstw domowych i małych firm nie należy do biznesów określanych mianem lukratywnych. Co gorsza, nie widać zbyt wielu zmian, które dawałyby nadzieję na poprawę sytuacji.
Choć z powodu pandemii sprzedaż spadła, to do przeżywających trudne chwile przedsiębiorców właśnie teraz mogą przemówić argumenty za wymianą starej infrastruktury zasilającej na nową – znacznie bardziej oszczędną. Za to rozmowa z sektorem publicznym, która nigdy nie była łatwa, obecnie stała się jeszcze trudniejsza.
Rok 2019 można uznać w polskim sektorze ICT za bardzo udany, ale tylko w porównaniu z rokiem 2020, który – ze względu na spowolnienie gospodarcze po pandemii COVID-19 – zapowiada się słabo. Jest podobnie jak na drodze, kiedy czujemy, że właśnie najechaliśmy na próg zwalniający, i na razie nie wiemy, czy przed nami będą kolejne, czy już tylko równa jezdnia.
Co miesiąc sprawdzamy, o czym branża IT (i nie tylko) dyskutuje na Linkedin, największym biznesowym portalu społecznościowym. Od sierpnia w każdym numerze CRN Polska.
Skutkiem epidemii COVID-19 może być konieczność przeorganizowania biur u klientów korporacyjnych, między innymi ze względu na przewidywany wzrost zainteresowania cyfrowym modelem pracy. Takie podejście nie wyeliminuje zupełnie potrzeb związanych z drukiem, ale rozmowy integratorów z odbiorcami biznesowymi wzbogacą się o nowe wątki.
W ostatnich miesiącach urządzenia drukujące dla klientów SOHO znalazły się na fali wznoszącej. Niestety, wiele wskazuje na to, że to tylko chwilowy trend.