Raporty i analizy

Autor: Karolina Marszałek | Dodano: 2019-12-18 08:05

Mądra współpraca w dobie cyfrowej transformacji i usług chmurowych

Wspomaganie rozwoju rynku usług chmurowych w Polsce przez działania propartnerskie wymaga od producentów IT naprawdę przemyślanej i delikatnej strategii. Trudno bowiem definitywnie narzucać integratorom nowy model działania, skoro sami klienci końcowi wciąż potrzebują czasu na zdecydowany zwrot w kierunku usług zarządzanych w chmurze.

chmura citrix krzysztof florczak microsoft paweł chmielewski piotr fąderski programy partnerskie veeam software wojciech cegliński xplus
Autor: Krzysztof Pasławski | Dodano: 2019-12-11 07:30

Partnerzy liczą na pomocną dłoń

Transfer wiedzy, przewidywalne ceny, wsparcie techniczne i finansowe, a także równe traktowanie małych i dużych partnerów – tego resellerzy oraz integratorzy oczekują od producentów.

program partnerski
Autor: Tomasz Janoś | Dodano: 2019-08-05 08:05

UPS-y dla biznesu

O ile konsument w swoich decyzjach może być nieprzewidywalny, o tyle klient biznesowy w przemyślany sposób planuje swoje zakupy. Dlatego ten segment rynku jest bardziej stabilny i – jak deklarują dostawcy – niezmiennie wykazuje wzrost.

cezary gutowski cyberpower Dariusz Głowacki delta electronics poland ever Grupa ROMI Michał Semeniuk Mikołaj Olszewski schneider electric sebastian warzecha ups Urszula Fijałkowska vertiv zasilanie awaryjne
Autor: Karolina Marszałek | Dodano: 2019-07-26 08:05

Druk w firmie: biznes na emocjach

Według producentów rozwiązań drukujących klienci biznesowi będą coraz bardziej podatni na te argumenty sprzedażowe, które do tej pory do nich raczej nie trafiały, bądź nie zwracali na nie uwagi, zajęci dokładnymi danymi technicznymi charakteryzującymi maszyny.

druk w firmie
Autor: Krzysztof Pasławski | Dodano: 2019-07-24 08:05

Tusze i tonery: kurcząca się alternatywa

Producenci OEM opanowali już trzy czwarte polskiego rynku materiałów eksploatacyjnych pod względem jego wartości. I choć bieżące trendy wyraźnie nie sprzyjają dostawcom zamienników, ci jednak przekonują, że wciąż nie brakuje miejsca dla marek premium.

action Artur Majewski edyta ciszkiewicz idc magusz.com.pl materiały eksploatacyjne paweł piórkowski przemysław kowalski xerox zbigniew sobociński
Autor: Karolina Marszałek | Dodano: 2019-07-09 08:05

Rynek druku biurowego: wartość dodana i cyfryzacja

Ani miniony, ani bieżący rok nie przyniosły rewolucji na rynku druku biurowego. Na tę zanosiło się jeszcze trzy lata temu, kiedy gorący stał się temat biura bez papieru. Tymczasem zmiany, choć następują, to w tempie ewolucji.

druk w firmie