Projektory Epson: obraz przyszłości już dziś
Dzięki inżynierom z centrum badań i rozwoju firmy Epson, każdego roku na rynku projektorów pojawia się ponad 5 tysięcy innowacji. To między innymi dlatego japoński producent jest liderem w swoim segmencie rynku.
Przyszłością branży są projektory laserowe oferowane aktualnie we wszystkich obszarach.
Laser to przyszłość
Przyszłością branży są projektory laserowe oferowane aktualnie we wszystkich obszarach i szturmem zdobywające serca użytkowników. Zarówno w biznesie, edukacji, jak i wśród użytkowników prywatnych. W małych i średnich salkach w szkołach czy biurach coraz częściej pojawiają się projektory takie jak Epson EB-L200F (4500 lumenów) czy seria EB-L600U (od 5200–7000 lumenów). Dzięki atutom, jakie oferuje ta technologia zdecydowanie wzrasta też zainteresowanie sprzętem laserowym w sektorze edukacji, a w sektorze klientów biznesowych stało się dominantem. Gwarantuje ona długowieczność, bezobsługowe funkcjonowanie oraz możliwość pracy ciągłej, bez czynności czy wymiany jakiegokolwiek elementu, co redukuje koszty eksploatacji niemal do zera.
Japoński producent stale rozszerza ofertę takich urządzeń dedykowanych do użytku w domu: zarówno wspomnianych ultrashort, jak i dalekiego rzutu, takich jak modele EH – LS11000W/12000B.
Kultura obrazu
Całe portfolio projektorów Epson o wysokiej jasności, od 5000 do 30 000 lumenów, to modele z laserowym źródłem światła. Z sukcesami pracują one w różnych branżach – w wielu teatrach czy domach kultury, które doceniły najwyższą jakość tych rozwiązań. Teatr 6 Piętro, Teatr Kamienica, Ateneum, Teatr Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie, Teatr Stary w Krakowie, lokalne centra kultury, jak Kino Muza we Włoszczowej czy dziesiątki muzeów w Polsce są przykładem tego, że są to urządzenia najwyższej jakości. Projektory Epsona są też często wykorzystywane w hotelach czy obiektach handlowych (np. IKEA) przy projektach digital signage.
3LCD gwarancją jakości obrazu
Projektory Epson wyświetlają obraz w autorskiej technologii 3LCD, która zapewnia jednakowo wysokie natężenie światła białego i barwnego, co gwarantuje wierne odwzorowanie kolorów i wysoką jasność. Podstawową jej cechą jest sposób wyświetlania obrazu oparty na technologii ciekłokrystalicznej, czyli właśnie 3LCD. Metoda ta, w której wszystkie kolory podstawowe (RGB) są emitowane równocześnie, tworząc na ekranie ostateczny obraz, jest bardziej przyjazna dla wzroku niż konkurencyjna DLP, gdzie sercem systemu jest wirujące koło wyświetlające naprzemiennie elementy składowe obrazu.
Inwestuj z rozsądkiem
Zakup projektora to często inwestycja na lata. Warto zwrócić uwagę nie tylko na początkową cenę, ale także na koszty dalszego użytkowania. Epson już w czasie projektowania sprzętu kładzie nacisk na niskie koszty związane z eksploatacją. Co więcej, szacowany czas żywotności źródła światła w urządzeniach japońskiej marki to rząd tysięcy godzin, co z kolei przekłada się na lata użytkowania. W zależności od modelu i przeznaczenia lampy mają długą żywotność: 4500–6500 godz. w trybie pełnej jasności, a w trybie eko nawet do 17 000 godz. Koszt nowej oryginalnej lampy, w zależności od modelu, wynosi od 400 do 650 zł brutto. Warto pamiętać, że coraz więcej modeli w ofercie Epsona to projektory laserowe. Rozwiązania te gwarantują bardzo długą żywotność źródła światła, uruchamiają się zdecydowanie szybciej niż modele lampowe i pobierają mniej prądu. Projektory Epson mają w standardzie Wi-Fi i obsługę Miracast, czyli pozwalają na łatwe i intuicyjne bezprzewodowe przesyłanie treści z laptopów i innych urządzeń mobilnych.
Atuty dla partnerów
Dzięki szerokiemu portfolio sprawdzonych produktów zarówno w biznesie, jak i edukacji czy zastosowaniach domowych, oraz dzięki współpracy z Epsonem, reseller staje się zaufanym partnerem handlowym dla swoich klientów i bez trudu wypracowuje wysoki poziom sprzedaży, przekładający się na sukces biznesowy. Partnerzy współpracujący z Epsonem znajdą w portfolio producenta wysokowydajne urządzenia, zarówno dla konsumentów, jak i klientów biznesowych, w tym wiele sprawdzonych rozwiązań dla edukacji czy digital signage.
Kontakt dla partnerów: andrzej.bieniek@epson.pl, jakub.lapinski@epson.pl
Podobne artykuły
Druk w domu i SOHO: rynek powoli się kurczy
Najmniejsze firmy i konsumenci zacisnęli pasa, kupując w tym roku mniej urządzeń drukujących niż rok wcześniej. Na kurczącym się rynku lepiej poradzą sobie resellerzy, którzy zacieśnią relacje z klientami i zadbają o odpowiednią ofertę eksploatacji i usług.
Rozwiązania Epson dla firm: „zielony”, oszczędny druk i skanowanie
Epson od lat dostarcza na rynek urządzenia, które pomagają firmom w obiegu dokumentów. W ofercie japońskiego producenta znajdziemy rozwiązania do druku – z niezmiennie oszczędną i ekologiczną technologią atramentową Heat Free – jak i do skanowania.
Digital Signage: mała stabilizacja
W pierwszej połowie roku popyt na rozwiązania Digital Signage nieznacznie zwolnił. To oznaka, że rynek ten się nasyca i trudno oczekiwać wyraźnych wzrostów, jak to bywało w poprzednich latach.