Program Partnerski nazwa.pl: dwie pieczenie na jednym ogniu
Każdy dobry program partnerski potrafi zmotywować resellerów do sprzedaży produktów, ale nazwa.pl poszła krok dalej i uruchomiła taki, który nie tylko mobilizuje do działania partnerów, ale również ich klientów.
Większość klientów, zwłaszcza z segmentu MŚP, ma na ogół mgliste pojęcie na temat dostawców hostingu, a także kryteriów jakimi należy kierować się przy wyborze oferowanych przez nich usług. W związku z tym wielokrotnie cedują to zadanie na firmy, które wdrażają im witryny internetowe, platformy e-commerce, czy też świadczą usługi komputerowe. Dlatego firmy takie jak nazwa.pl starają się budować możliwie najlepsze relacje z przedsiębiorcami, którzy działają w obszarze rozwiązań online. Od lat jednym ze skuteczniejszych sposobów na przyciągnięcie partnerów pozostaje atrakcyjny system prowizyjny, ale czasami trzeba też sięgnąć po bardziej wysublimowane rozwiązania.
– Uruchamiając ponad rok temu Program, skoncentrowaliśmy się na pozyskaniu Partnerów, którzy będą zainteresowani uczestnictwem w Programie z wysokimi prowizjami. Zauważyliśmy jednak, że brakuje tam jeszcze jednego ważnego aspektu – zachęty dla Kupującego. Dlatego też podjęliśmy decyzję o połączeniu wysokiej prowizji dla polecającego usługę oraz dużego rabatu dla zamawiającego usługę. Tak powstał nowy Program Partnerski w nazwa.pl! – wyjaśnia Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl.
Usługodawca podkreśla, że głównym celem Programu Partnerskiego jest propagowanie i polecanie najlepszych usług hostingowych przez zadowolonych użytkowników. Zgodnie z nowymi zasadami partner otrzymuje 25 proc. od każdej wpłaty za poleconą przez siebie usługę. Z kolei klient przy zamówieniu tej usługi uzyskuje 20 proc. rabatu. W praktyce proces ten przebiega w taki sposób, że wszyscy partnerzy i klienci nazwa.pl otrzymują unikatowy kod rabatowy, który jest również dostępny w postaci vouchera oraz linku w Panelu Klienta. Następnie posiadacz kodu rabatowego przekazuje go swoim znajomym, którzy tym samym otrzymują 20 proc. upustu od ceny w serwisie nazwa.pl. Co ważne, rabat ten łączy się z innymi aktualnymi promocjami.
– Zależało nam na stworzeniu Programu Partnerskiego, w którym korzystają zarówno Partner, jak i Klient. Obecna formuła Programu jest odpowiedzią na te oczekiwania – podsumowuje Krzysztof Cebrat.
50 proc. nie tylko dla webmastera
Co ciekawe, na początku czerwca nazwa.pl wprowadziła nowy punkt do Programu Partnerskiego, który pozwala polecać usługi większej liczbie klientów. W tym przypadku można liczyć na prowizję nawet w wysokości 50 proc. Warunkiem jest polecenie usług hostingowych nazwa.pl co najmniej 5 użytkownikom. Z kolei resellerzy, którzy dopiero rozpoczynają współpracę z tym dostawcą, mogą otrzymać 50 proc. prowizji nawet za przeniesienie usług pojedynczego klienta do nazwa.pl. Wynagrodzenie wypłacane jest od wszystkich opłaconych usług, które zostały zamówione z użyciem indywidualnego kodu. Niezależnie od tego, czy nowy partner nazwa.pl poleci usługi hostingowe, domeny, certyfikaty SSL, czy też Cloud Backup, od każdej z tych usług otrzyma wynagrodzenie w wysokości 50 proc. od pierwszej wpłaty i do 35 proc. od każdej kolejnej.
Firmy dotychczas współpracujące z nazwa.pl są bardzo zadowolone z systemu prowizyjnego wprowadzonego przez usługodawcę.
– Cenię sobie to, że mogę rekomendować znajomym usługi o najwyższej jakości, z których sam na co dzień korzystam. To dla mnie niezwykle ważne. No i do tego mogę dobrze zarobić. Super sprawa – podkreśla Mariusz Kobak, podcaster i bloger prowadzący portal KierunekWolnosc.pl.
Nie jest to odosobniona opinia. Jak mówi Wojciech Gradowski, właściciel cooldesigner.pl: Świetny kontakt oraz obsługa, no i – co najważniejsze – wysokie i uczciwe prowizje. Krótko mówiąc: polecam!
Lider technologiczny
Spółka nazwa.pl świadczy usługi zgodnie z normą bezpieczeństwa ISO 27001 w nowoczesnych Data Center zlokalizowanych w Krakowie, Warszawie i Amsterdamie. Wszystkie trzy centra danych połączone są ze sobą za pomocą łącz światłowodowych, a suma przepustowości z Internetem wynosi ponad 200 Gb/s. Oprócz połączeń z polskimi punktami wymiany ruchu operatorskiego – PLIX, TPIX, THINX i EPIX – nazwa.pl posiada bezpośredni dostęp do strategicznego punktu w globalnej sieci połączeń – AMS-IX Amsterdam.
Do Programu Partnerskiego można zgłosić się poprzez wypełnienie formularza na stronie: https://www.nazwa.pl/program-partnerski.
Podobne artykuły
nazwa.pl zapewnia klientom większe bezpieczeństwo stron internetowych
Podczas trwającej pandemii spółka nazwa.pl odnotowała znaczący wzrost ruchu w Internecie. Taka sytuacja, w przypadku tradycyjnego hostingu, mogłaby w efekcie spowodować przeciążenia i wolniejszą pracę stron WWW. Co więc oferuje lider technologiczny swoim klientom w tych trudnych dla każdego czasach? Dlaczego warto zwrócić uwagę właśnie na ofertę nazwa.pl?