IT - biznes, trendy, technologie. miesięcznik komputerowy przeznaczony dla firm komputerowych i związanych z branżą IT.

Artykuły

Autor: Maciej Nawrocki | Dodano: 2002-07-29 00:00

Bez wartości ani rusz…

W maju sprzedaż biurowych urządzeń drukujących ruszyła z miejsca. Producenci niechętnie podają konkretne liczby, zwłaszcza dotyczące sprzedaży urządzeń wielofunkcyjnych. Jednocześnie ich przedstawiciele twierdzą jednak, że wyraźnie odnotowali co najmniej kilkuprocentowy wzrost obrotów.

Autor: Anna Suchta | Dodano: 2002-07-29 00:00

Bez recepty

Nie ma prostej recepty na przetrwanie ciężkich czasów i ochronę przed bankructwem ­ mówią dystrybutorzy. Jednak zarówno z historii firm, które już znikły z rynku, jak i z opinii wciąż działających dystrybutorów wynika, że w okresie stagnacji trzeba przede wszystkim pilnować kosztów i nie dać się wciągnąć w walkę cenową.

Autor: Anna Suchta | Dodano: 2002-07-29 00:00

Sieciówka stawia na obsługę

Dobra obsługa i szeroki wybór towarów - za to resellerzy ankietowani w badaniach Channel Track 2000 i 2001 cenią dystrybutorów produktów sieciowych. Natomiast ich zdaniem dystrybutorzy powinni poprawić pomoc techniczną i współudział w akcjach promocyjnych.

Autor: Maciej Nawrocki | Dodano: 2002-07-15 00:00

Atramentowy milion

Jeszcze niedawno głównymi odbiorcami drukarek atramentowych byli zamożniejsi klienci indywidualni i niewielkie firmy, których nie stać było na droższą drukarkę laserową. Obecnie kupują je właściwie wszyscy, nawet ci, którym w dotychczas wykorzystywanym urządzeniu skończył się atrament. Cena najtańszej drukarki z kompletem tuszy jest bowiem niemal równa cenie... kompletu tuszy.

Autor: Krzysztof Jakubik | Dodano: 2002-07-15 00:00

W świecie alternatyw

Czy już wkrótce drukarki zdrożeją? Jeśli konflikt między ich producentami i producentami alternatywnych materiałów eksploatacyjnych będzie się pogłębiał, nie można tego wykluczyć. Niektóre posunięcia producentów drukarek są jednak zaskakujące. HP na autoryzowanego dystrybutora wybiera producenta i dystrybutora materiałów alternatywnych, a Lexmark i Xerox, mimo że protestują przeciwko istnieniu rynku materiałów alternatywnych, sami je produkują.

Autor: Maciej Nawrocki | Dodano: 2002-07-15 00:00

Laserowo (nie)kolorowo

Od kilku lat nie zmienia się sprzedaż drukarek laserowych w Polsce - pozostaje na poziomie około 100 tys. rocznie. Zdaniem większości graczy na jej wzrost nie wpłynie nawet poprawa sytuacji gospodarczej w kraju. Pierwsze duże przetargi zostaną bowiem rozpisane najwcześniej na początku przyszłego roku.

Autor: Tomasz Gołębiowski | Dodano: 2002-07-15 00:00

Polska wyspa w Hanowerze

W tym roku po raz pierwszy od kilku lat polska wystawa na targach CeBIT została dobrze oceniona przez wszystkich - gości, wystawców i dziennikarzy. Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, oficjalny promotor i organizator wystawy, obiecuje, że w przyszłym roku będzie jeszcze lepiej. Pod jednym wszak warunkiem: trzeba o niej myśleć już dziś.

Autor: Tomasz Zieliński | Dodano: 2002-07-15 00:00

Z LGE Polska na Mundialu

Najlepsi polscy dystrybutorzy i główni dilerzy produktów LG Electronics kibicowali polskiej drużynie na Mundialu 2002 w Korei.