IT - biznes, trendy, technologie. miesięcznik komputerowy przeznaczony dla firm komputerowych i związanych z branżą IT.

Artykuły

Autor: Artur Kostrzewa | Dodano: 2003-10-27 01:00

Komputerowa średnia krajowa

Co ma w środku typowy komputer złożony u dilera? W sprzedawanych w trzecim kwartale bieżącego roku pecetach montowano równie często procesor AMD jak Intela. Procesor z zegarem 2 GHz przestał być rewelacją, a napęd CD-ROM coraz częściej wymieniano na nagrywarkę. Wzrosła wielkość pamięci operacyjnej oraz pojemność twardego dysku. I jeszcze jedno: klienci chętniej kupują monitor LCD.

Autor: Artur Kostrzewa | Dodano: 2003-10-27 01:00

Mglista przyszłość plazmy

Zainteresowanie ekranami plazmowymi jest wciąż znikome. Rok temu sprzedano ich około półtora tysiąca, w 2003 najprawdopodobniej nie będzie to liczba dużo większa. Z powodu wysokiej ceny to produkt elitarny i taki prawdopodobnie pozostanie, bowiem w najbliższej przyszłości nie zanosi się na redukcje cen. Ponadto zdaniem producentów należy spodziewać się konkurencyjnych pod względem wielkości i ceny produktów LCD.

Autor: Artur Kostrzewa | Dodano: 2003-10-27 01:00

Stawiamy na produkty zaawansowane

CRN Polska rozmawia z Marcinem Bołbotem, dyrektorem handlowym polskiego oddziału Samsung Electronics

Autor: Wojciech Sroczyński | Dodano: 2003-10-27 01:00

W Polskę idziemy…

CRN Polska rozmawia z Jarosławem Kowalskim, dyrektorem zarządzającym polskiego biura Novella, o ataku na rynek najmniejszych firm, o ich potencjale i o szansie zawojowania rynku aplikacji przez oprogramowanie open source.

Autor: Maciej Nawrocki | Dodano: 2003-10-27 01:00

Klient wciąż głodny

W Polsce na rynku storage najlepiej sprzedaje się to, co najtańsze, i to, co najdroższe. Integratorzy oferujący średnio zaawansowane rozwiązania z trudem znajdują nabywców. Małe i średnie przedsiębiorstwa wciąż ograniczają inwestycje w zakresie archiwizacji i backupu danych.

Autor: Tomasz Gołębiowski | Dodano: 2003-10-13 00:00

Co postawić na półce?

Po wakacyjnej stagnacji na rynku IT sprzedaż ruszyła wreszcie z miejsca, a najlepsze miesiące roku dopiero przed nami. Zapytaliśmy dystrybutorów z całej Polski, jakie produkty powinny znaleźć się na sklepowych półkach naszych czytelników w najbliższych, szczególnie pracowitych dniach. Odpowiedziało nam kilkanaście firm. Nadesłały opisy i zdjęcia kilkudziesięciu produktów. Najczęściej polecano notebooki, monitory i obudowy.

Autor: Tomasz Gołębiowski | Dodano: 2003-10-13 00:00

Jak grzyby po deszczu

AB, Emiter oraz Pronox Technology w tym samym czasie zaproponowały klientom przystąpienie do nowych programów partnerskich. Od połowy września kupujący w AB mogą starać się o status TB Dealera i TB Business Partnera, klienci Emitera zachęcani są do chomikowania punktów, partnerzy Pronoksu kuszeni dodatkowym Profitem.

Autor: Tomasz Gołębiowski | Dodano: 2003-10-13 00:00

Przyczółek w drodze na wschód

CRN Polska rozmawia z Jackiem Krzyżanowskim, dyrektorem rzeszowskiego oddziału Action 2

Autor: Anna Suchta | Dodano: 2003-10-13 00:00

Polskie piekiełko

CRN Polska rozmawia z Pawłem Tanajno, prezesem ogólnopolskiej sieci sklepów PTR

Autor: Tomasz Gołębiowski | Dodano: 2003-10-13 00:00

Mam taki mały problem…

Pracownicy Veracompu odbierają każdego dnia około 300 telefonów od partnerów, którzy szukają pomocy w tworzeniu ofert sprzedaży. W połowie września krakowski dystrybutor uruchomił dla nich specjalny numer telefonu. Dzwoniący pod ten numer łączą się z operatorami call center, którzy mają dbać, aby odpowiedzi na pytania były udzielane przez właściwe osoby tak szybko, jak to możliwe.