W stronę B-brandu
CRN rozmawia z Mariuszem Tofilem, prezesem zarządu InterComu.
CRN rozmawia z Mariuszem Tofilem, prezesem zarządu InterComu.
W minionym półroczu nabywców znalazło ok. 450 tys. monitorów. To trochę więcej niż rok temu. Standardem była płaska 'siedemnastka' w cenie 500 - 700 zł. Popyt na CRT wynikał z wysokich cen i małej dostępności LCD.
Resellerzy wprawdzie interesują się wynikami badań konfiguracji przetestowanych w laboratorium Intela, trudno jednak mówić, że ustawia się po nie kolejka - wynika z informacji Californii Computer, która jako pierwszy dystrybutor tego producenta wysłała tam swoje zestawy. Raporty z testów Intela mogą przynajmniej częściowo rozwiązać problem znaku CE. Jest jednak kilka 'ale'.
80 proc. ankietowanych firm zamierza inwestować w bezpieczeństwo swoich systemów komputerowych - wynika z najnowszego badania Microsoftu. Do tej pory resellerzy niewiele zarabiali na sprzedaży oprogramowania chroniącego dostęp do Internetu. Czy kampania medialna Microsoftu rozbudzi popyt?
CRN Polska rozmawia z Michaelem Hartmannem, dyrektorem Microsoftu ds. Windows w Europie, o programie Service Pack 2 i innych przedsięwzięciach firmy związanych z bezpieczeństwem systemów komputerowych.
Sprzedaż napędów zwiększa się wprost proporcjonalnie do wzrostu popytu na serwery, świadomości klientów i... spadku cen. Można się spodziewać coraz atrakcyjniejszych promocji. Streamer za złotówkę? Czemu nie?...
CRN Polska rozmawia z Klaudiuszem Sobieskim, sales managerem polskiego oddziału Bintec Access Networks, o wizji podboju polskiego rynku urządzeń sieciowych, planach współpracy z Telekomunikacją Polską i nieroztropnej konkurencji.
O udziale firm koreańskich w polskim biznesie, o teraźniejszości i przyszłości branży IT CRN Polska rozmawia z prezesami LG Electronics i Samsung Electronics w Polsce oraz przedstawicielem ambasady Republiki Korei.
W geograficznym centrum Polski w ciągu jednego miesiąca rozpoczęły działalność oddziały Asbisu, Inter-Esu i Pronox Technology. Czy oznacza to, że lokalne hurtownie powinny myśleć o zmianie profilu działalności?