Piotr Mirosław – Country Manager

 

Piotr Mirosław od połowy 2009 roku zajmował
kierownicze stanowiska w LG Electronics. Początkowo pracował jako Dyrektor
Sprzedaży w największym dziale Consumer Electronics, następnie został
awansowany na pozycję Dyrektora Zarządzającego Consumer Electronics w Polsce. W
okresie tym pozycja rynkowa LG Electronics wzmocniła się w każdej z głównych
kategorii, mimo trudności jakie przeżywała cała branża.

W latach 1999 – 2009 związany był z Philips Polska, gdzie między innymi pełnił
funkcje Country Sales Managera) w Dziale Consumer Electronics, Dyrektora
Biznesu CE na Europę Centralną oraz Dyrektora Marketingu Działu Consumer
Lifestyle. W latach 2006-2009 był członkiem Zarządu Philips Polska
odpowiedzialnym przede wszystkim za obszar komercyjny produktów konsumenckich,
a także Philips brand management w krajach Europy Centralnej. W latach
2005-2006 oraz 2007-2008 był szefem dwóch przełomowych projektów mających na
celu poprawę satysfakcji partnerów biznesowych Philipsa w Europie Centralnej
oraz integracji dwóch dywizji konsumenckich CE i DAP w jeden sektor Consumer
Lifestyle.

Piotr Mirosław ma 42 lata, jest żonaty, ma troje dzieci. Jest absolwentem
Politechniki Warszawskiej, wydziału Mechaniki Precyzyjnej o specjalizacji
Automatyka i Robotyka. Ukończył także studia podyplomowe na Uniwersytecie
Warszawskim w zakresie Zarządzania oraz MBA na Uniwersytecie Illinois.

 




Izabela Kubaś – Dyrektor ds. Finansowych

 

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywała już w czasie studiów, pracując jako
księgowa w firmie Minex. Po ukończeniu studiów w 1994 r. rozpoczęła pracę w
firmie Danfoss Poland na stanowisku głównego księgowego.

W 1996 roku rozpoczęła pracę w Tech Data Polska (wtedy
Computer 2000 Polska). Kolejno obejmowała stanowiska: kontrolera finansowego i
głównego księgowego. Od maja 1998 r. pełni funkcję Dyrektora ds. Finansowych i
Głównego Księgowego.

W lipcu
2010 r. została Członkiem Zarządu Tech Data Polska Sp. z o.o. Od 12 września do
31 grudnia 2011 roku pełniła obowiązki Interim Country Managera.

Izabela Kubaś jest mężatką, ma syna i córkę.

 




Jonas Elmgren – Regionalny Dyrektor Zarządzający Regionu Północnego

 

Jonas Elmgren posiada 25-letnie doświadczenie w
dystrybucji IT. W latach 1986-2000 pracował w Scribonie, m.in. jako Dyrektor
Sprzedaży, od roku 2000 pracował w Tech Data Szwecja, początkowo jako Dyrektor
Sprzedaży i Marketingu, od 2005 roku jako Country Manager, a w 2006 roku został
Dyrektorem Zarządzającym Regionu Nordics w Tech Data.

 

 

 

 

 




Justyna Tyborowska – Dyrektor ds. Personalnych

 

Jest absolwentką Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Swoje
pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w firmach zajmujących się rekrutacją
i selekcją kandydatów na stanowiska kierownicze średniego szczebla. W roku 1997
rozpoczęła pracę w KPMG Polska, gdzie jako Starszy Konsultant w dziale
Management Consulting prowadziła projekty doradcze w obszarze Human Resources
Management dla międzynarodowych korporacji.

W roku 1999 podjęła pracę Tech Data Polska (wtedy Computer
2000), jako Kierownik ds. Personalnych. W 2007 roku została Dyrektorem ds.
Personalnych Regionu Eastern Europe,a od listopada 2010 do stycznia 2012
pełniła dodatkowo funkcję Dyrektora HR Azlan w Europie.

W lutym 2012 objęła stanowisko Dyrektora ds.
Personalnych Regionu Nordics i Eastern Europe.

 

 




Andrzej Nojszewski – Dyrektor Azlan

 

Andrzej Nojszewski jest związany z
branżą IT od ponad 20 lat. Posiada bogate doświadczenie w obszarze tworzenia
strategii i prowadzenia firm, zarządzania sprzedażą i marketingiem oraz
realizacji projektów IT dla największych klientów m.in. z sektora publicznego,
bankowego i ubezpieczeniowego.

W latach 2000-2007 pełnił funkcję prezesa zarządu w Software AG Polska.
Wcześniej, przez 9 lat pracował dla IBM Polska na stanowiskach dyrektora
sprzedaży oraz przedstawiciela handlowego. W latach 2010-2012, jako dyrektor
działu HP Software, odpowiadał za rozwój sprzedaży oprogramowania w regionie
obejmującym Polskę, Czechy i Słowację.
Andrzej Nojszewski jest absolwentem Politechniki Kijowskiej, na której to
uzyskał stopień magistra, a następnie doktora inżyniera informatyki. Ukończył
też szereg specjalistycznych szkoleń dla biznesu, w tym prestiżowy kurs
Advanced Executive Development Program, organizowany przez Harvard Business
School oraz Canadian International Management Institute.

W TechData na stanowisku Dyrektora Azlan Andrzej
zatrudniony jest od listopada 2012r.

Żonaty,
ma dwóch synów.

 




Bartosz Domaradzki – Dyrektor Commercial Operations

 

Bartosz Domaradzki rozpoczął karierę zawodową w firmie
Procter & Gamble jako Associate Brand Manager w Dziale Marketingu.
Większość swojego doświadczenia zawodowego zdobył w konsultingu w Arthur
Andersen/Andersen Business Consulting a następnie Deloitte gdzie przeszedł
szereg stanowisk od analityka do menedżera. Specjalizował się w projektach z
zakresu marketingu, sprzedaży i CRM pracując dla wiodących firm z branży
telekomunikacyjnej, energetycznej, FMCG oraz farmaceutycznych na polskim rynku.
Następnie jako starszy menedżer ds. strategii i projektów był w zespole
zarządzającym polskim oddziałem firmy AVON.
Bartosz zatrudniony jest w Tech Data od połowy 2011r. Początkowo na stanowisku
Dyrektorem ds. Marketingu. Aktualnie jako Dyrektor ds. Commercial Operations
odpowiedzialny jest za Marketing Services i e-Commmerce, Dział Zakupów oraz
Customer Service.

Bartosz jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej. Uczestniczył też w licznych
szkoleniach z zakresu marketingu, zarządzania relacjami z klientem, budowania
lojalności klientów oraz zarządzania zespołem. Biegle mówi po angielsku.

 




Adam Pawtel – Dyrektor ds. Marketingu Produktów Broadline

 

Adam Pawtel posiada doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołami. Od
16 lat pracuje w branży IT, a przez ostatnie 12 lat związany był z ABC Data.
Ostatnie kilka lat, jako Marketing Director A-brand Products, odpowiadał za
zamówienia, sprzedaż i marketing szerokiej gamy produktów (komputery, serwery,
drukarki, elektronika użytkowa) na 4 rynkach: w Polsce, Czechach, Słowacji i
Litwie.

Po
studiach magisterskich ukończył podyplomowe studia w Szkole Głównej Handlowej w
Warszawie, oraz przeszedł szereg specjalistycznych szkoleń, w tym: Financial
analysis (ICAN Institute & Harvard Business Review) oraz Business Academy
(Hewlett-Packard, Wiedeń). Mówi biegle po angielsku i rosyjsku.