Obecni partnerzy Sferisu zaskakująco dobrze
oceniają swojego partnera w interesach. Dotyczy to zarówno resellerów
z krótkim stażem, jak również tych, którzy współpracują z siecią od
kilku lat. Najbardziej doceniają możliwość kupowania towarów u różnych
dystrybutorów, ale liczy się także odpowiedni marketing. Nasi rozmówcy
podkreślają, że dzięki reklamie w radiu i telewizji Sferis jest coraz
bardziej rozpoznawalną marką. W efekcie rośnie także prestiż lokalnych
partnerów sieci, którzy muszą konkurować z coraz bardziej agresywnymi
marketami oraz sklepami internetowymi.

Ponieważ
działamy w małej miejscowości, gdzie nie mamy zbyt silnej konkurencji,
obsługujemy bardzo wielu klientów. Gdybyśmy się ograniczali do określonych
produktów, nie zostałoby to przez nich dobrze przyjęte. Poza tym Sferis robi
nam znakomitą reklamę, wydając gazetki promocyjne
– mówi Zbigniew
Śmierzyński z Węgorzewa.

Bardzo ważnym elementem współpracy z siecią jest kwestia
właściwej atmosfery. Część rozmówców CRN Polska podkreślała, że dobrym duchem
Sferisu jest Sławomir Kowalski, dyrektor sprzedaży ds. klientów biznesowych.
Uważają, że wyróżnia się dużym zaangażowaniem w pielęgnowanie dobrych
relacji biznesowych, a przede wszystkim nie traktuje resellerów
instrumentalnie. Jeden z partnerów Sferisu mówi: „panuje tu niemal
rodzinna atmosfera, zawsze można się dogadać, co jest ważne szczególnie
wówczas, gdy zdarzą się nam przejściowe, krótkotrwałe kłopoty”.

Wyniki sondy CRN Polska potwierdzają, że partnerski model
współpracy sprawdza się w 100 proc. Resellerzy doceniają, że nie
występujemy z pozycji silniejszego podmiotu, którzy narzuca swoje zasady,
nie licząc się ze zdaniem kontrahentów. Robimy wszystko, aby ten dobry duch
współpracy i znakomitych relacji nadal przyczyniał się do osiągania
oczekiwanych wyników finansowych całej sieci
– podsumowuje Michał
Iwanciw, prezes zarządu Sferisu.

Szef sieci dodaje, że Sferis proponuje resellerom taki model
biznesowy, który w możliwie największym stopniu uwzględnia ich
oczekiwania. Spółka w pełni szanuje lata doświadczeń i wysiłek, jaki
towarzyszył resellerom w tworzeniu ich firm oraz budowaniu rozpoznawalności
na lokalnym rynku. Dlatego nie tylko zachowują pełną suwerenność działania, ale
otrzymują mocne lokalne wsparcie marketingowe, atrakcyjne warunki handlowe,
a także biorą udział w akcjach promocyjnych i szkoleniach
produktowych.

Resellerzy współpracują ze Sferisem ze względu na:

• swobodę wyboru dostawców produktów

• dużą liczbę promocji

• mocne wsparcie reklamowe

• ścisłe wypełnianie zapisów umowy(dotrzymywanie obietnic)

• dobrą atmosferę współpracy

• szkolenia (organizowane dwa razyw roku)

Zdaniem partnera

 

Justyna Skałka, Sferis Partner, Ustroń

Nie jestem w stanie znaleźć negatywnych stron naszej
dwuletniej współpracy ze Sferisem. Przystąpiliśmy do tej sieci, bo była pełna
energii i szybko się rozwijała. Oczywiście nic nie spada z nieba i trzeba
się starać, ale biznes idzie bardzo dobrze.

 

Zbigniew Śmierzyński, Sferis Partner, Węgorzewo

Szukaliśmy sieci, która nie będzie nas zbytnio wiązać,
a jednocześnie zapewni wsparcie marketingowe. Takiej, która nie zmusza nas
do handlu określonymi produktami i prowadzi skuteczne działania
promocyjne. Udało się.

 

Jarosław Jachimowski, Sferis Partner, Sanok

O naszym przystąpieniu do sieci Sferisu zadecydowały dobre
warunki współpracy i miła obsługa. Oczywiście bardzo ważne są dobre ceny
i częste promocje. Dlatego zawsze jesteśmy w ofensywie i mamy
czym przekonywać klientów do zakupów.