NFON NGAGE: korzyści dla polskich partnerów

Nowy program partnerski NFON NGAGE, który pozwala generować stałe przychody i ma niski próg wejścia, jest już dostępny w Polsce.

Europejski rynek łączności głosowej w chmurze stale się powiększa i – jak wskazują prognozy – ten trend będzie kontynuowany w kolejnych latach. Według danych Cavell i MZA do 2025 r. udział tego rodzaju komunikacji w firmach może wzrastać nawet o kilkadziesiąt procent rocznie, a średni roczny wzrost (CAGR) wydatków przedsiębiorstw na ten cel wyniesie 12 proc.

Trend coraz większego zapotrzebowania na sprawną komunikację chmurową jest coraz bardziej widoczny także w Polsce. Wynika to z tego, że firmy nadal poszukują rozwiązań, które umożliwią im wdrożenie efektywnej pracy hybrydowej. Oferowana przez NFON Cloudya to doskonała odpowiedź na to zapotrzebowanie.

NFON jest ogólnoeuropejskim dostawcą komunikacji głosowej w chmurze dla biznesu. Cloudya – platforma do sprawnej komunikacji w chmurze – to flagowy produkt tej firmy. System jest dostępny na 15 rynkach w Europie, a korzysta z niego już ponad 50 tysięcy klientów.

NFON dystrybuuje swoje rozwiązania poprzez sieć partnerów, która obecnie liczy ponad 3 tysiące firm w całej Europie. W tym roku uruchomił swój nowy program partnerski NFON NGAGE także w Polsce. Jest skierowany zarówno do aktualnych, jak i nowych partnerów. Tym samym polscy dostawcy usług oraz integratorzy mogą już do niego dołączyć, oferując Cloudya i inne rozwiązania NFON, a dzięki temu zyskać nowych klientów i możliwość zarabiania na kompleksowej komunikacji w chmurze. Jako uczestnicy programu otrzymują bezpośrednie wsparcie ekspertów, jak też kompleksowe szkolenia i prowizje (więcej na temat korzyści w ramce obok).

Wybrane korzyści finansowe:  
  • prowizja 5 tys. zł za pozyskanie co najmniej 40 rozszerzeń w ciągu pierwszych 12 miesięcy współpracy,
  • prowizja za instalację nowego klienta (75 proc.),
  • cykliczne, miesięczne prowizje za każdy numer wewnętrzny Cloudya (od 25 proc.),
  • premia za rejestrację transakcji: gotówka za każdy numer wewnętrzny,
  • premie za realizację celów sprzedażowych,
  • zniżki dla partnerów,
  • kompleksowe szkolenia dla partnerów i certyfikacja,
  • atrakcyjny system prowizyjny (one-of i cykliczne),
  • struktura prowizji zapewniająca stałe dochody,
  • gama doskonałych rozwiązań komunikacyjnych,
  • możliwość czerpania zysków z dynamicznie rozwijającego się rynku.
  

Kontakt dla partnerów: NFON Polska, ul. Przeskok 2, Warszawa, tel. 22 246 49 96, www.nfon.com