NFON: uniwersalna komunikacja biznesowa w chmurze
NFON Cloudya to łatwe w obsłudze i atrakcyjne cenowo rozwiązanie komunikacyjne dla firmy każdej wielkości. Scala w sobie łączność głosową, wideo, 150 usług i integruje się z innymi systemami.
NFON NGAGE: korzyści dla polskich partnerów
Nowy program partnerski NFON NGAGE, który pozwala generować stałe przychody i ma niski próg wejścia, jest już dostępny w Polsce.
Europejski rynek łączności głosowej w chmurze stale się powiększa i – jak wskazują prognozy – ten trend będzie kontynuowany w kolejnych latach. Według danych Cavell i MZA do 2025 r. udział tego rodzaju komunikacji w firmach może wzrastać nawet o kilkadziesiąt procent rocznie, a średni roczny wzrost (CAGR) wydatków przedsiębiorstw na ten cel wyniesie 12 proc.
Trend coraz większego zapotrzebowania na sprawną komunikację chmurową jest coraz bardziej widoczny także w Polsce. Wynika to z tego, że firmy nadal poszukują rozwiązań, które umożliwią im wdrożenie efektywnej pracy hybrydowej. Oferowana przez NFON Cloudya to doskonała odpowiedź na to zapotrzebowanie.
NFON jest ogólnoeuropejskim dostawcą komunikacji głosowej w chmurze dla biznesu. Cloudya – platforma do sprawnej komunikacji w chmurze – to flagowy produkt tej firmy. System jest dostępny na 15 rynkach w Europie, a korzysta z niego już ponad 50 tysięcy klientów.
NFON dystrybuuje swoje rozwiązania poprzez sieć partnerów, która obecnie liczy ponad 3 tysiące firm w całej Europie. W tym roku uruchomił swój nowy program partnerski NFON NGAGE także w Polsce. Jest skierowany zarówno do aktualnych, jak i nowych partnerów. Tym samym polscy dostawcy usług oraz integratorzy mogą już do niego dołączyć, oferując Cloudya i inne rozwiązania NFON, a dzięki temu zyskać nowych klientów i możliwość zarabiania na kompleksowej komunikacji w chmurze. Jako uczestnicy programu otrzymują bezpośrednie wsparcie ekspertów, jak też kompleksowe szkolenia i prowizje (więcej na temat korzyści w ramce obok).
- prowizja 5 tys. zł za pozyskanie co najmniej 40 rozszerzeń w ciągu pierwszych 12 miesięcy współpracy,
- prowizja za instalację nowego klienta (75 proc.),
- cykliczne, miesięczne prowizje za każdy numer wewnętrzny Cloudya (od 25 proc.),
- premia za rejestrację transakcji: gotówka za każdy numer wewnętrzny,
- premie za realizację celów sprzedażowych,
- zniżki dla partnerów,
- kompleksowe szkolenia dla partnerów i certyfikacja,
- atrakcyjny system prowizyjny (one-of i cykliczne),
- struktura prowizji zapewniająca stałe dochody,
- gama doskonałych rozwiązań komunikacyjnych,
- możliwość czerpania zysków z dynamicznie rozwijającego się rynku.
Kontakt dla partnerów: NFON Polska, ul. Przeskok 2, Warszawa, tel. 22 246 49 96, www.nfon.com
Podobne artykuły
Jak i po co integrować telefonię z MS Teams?
Z platformy Microsoft Teams korzysta regularnie ok. 54% firm na świecie, a liczba ta ma wzrosnąć do 75% do 2025 r.1 Najczęściej MS Teams jest używane do komunikacji wewnętrznej. Jednak do komunikacji zewnętrznej - z klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi, te same firmy używają zazwyczaj zupełnie innych narzędzi.
Channel Manager staje się zaufanym doradcą partnera
Obecnie rolą Channel Managera jest zapewnienie partnerom kompleksowego wsparcia nie tylko w zakresie portfolio produktowego, ale też w prowadzeniu działalności biznesowej. Przy czym kluczowym elementem zarządzania kanałem sprzedaży jest efektywna komunikacja z uczestnikami rynku.
Program partnerski OVHcloud: droga do sukcesu w ekosystemie chmury
Wraz z ewolucją krajobrazu usług chmurowych zmieniają się także wyzwania i możliwości, które czekają na OVHcloud oraz jego partnerów w 2024 roku.