NFON: uniwersalna komunikacja biznesowa w chmurze
NFON Cloudya to łatwe w obsłudze i atrakcyjne cenowo rozwiązanie komunikacyjne dla firmy każdej wielkości. Scala w sobie łączność głosową, wideo, 150 usług i integruje się z innymi systemami.
Na polskim rynku jest już dostępna uniwersalna platforma do sprawnej komunikacji w chmurze, oferująca zaawansowane funkcje dla MŚP, jak również dostosowana do potrzeb dużych organizacji. NFON Cloudya umożliwia prostsze połączenia głosowe, łatwe w obsłudze wideokonferencje, a także integrację z systemami CRM i narzędziami do współpracy zdalnej, takimi jak Microsoft Teams.
Cloudya oferuje wszystkie funkcje centrali PBX w chmurze oraz 150 usług przydatnych w codziennym prowadzeniu biznesu. Umożliwia wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych za pomocą dowolnego urządzenia: komputera stacjonarnego, laptopa, tabletu, telefonu komórkowego, a w razie potrzeby także za pomocą telefonu stacjonarnego lub systemu konferencyjnego (tzw. meduzy).
Pracownik zawsze jest dostępny pod swoim „stacjonarnym” (choć w tym przypadku w rzeczywistości wirtualnym) służbowym numerem telefonu oraz powiązaną z nim skrzynką odbiorczą (pocztą głosową) – bez względu na to, gdzie się znajduje i na jakim urządzeniu pracuje. Jest to możliwe dzięki temu, że Cloudya ma formę aplikacji na systemy Mac, Windows, iOS oraz Android. Jest także dostępna bezpośrednio z przeglądarki internetowej.
Wśród wspomnianych wyżej 150 funkcji można wymienić między innymi: IVR (Interactive Voice Response), kolejki połączeń, przekazywanie połączeń, wideokonferencje z udostępnianiem ekranu czy też możliwość przełączania łączności z Wi-Fi na GSM.
- …prostota
Cloudya jest łatwa i szybka w konfiguracji. Umożliwia płynną integrację z infrastrukturą komunikacyjną już istniejącą w firmach. Dysponując wyłącznie jednym numerem telefonu i jedną skrzynką odbiorczą na dowolnym urządzeniu, pracownicy nie przegapią żadnych ważnych połączeń ani wiadomości.
- …elastyczność
Pozwala efektywnie pracować z dowolnego miejsca i na jakimkolwiek urządzeniu. Umożliwia sprawną współpracę między zespołami wewnątrz firmy oraz niezakłóconą komunikację z klientami i dostawcami zewnętrznymi.
- …niezawodność
NFON oferuje w pełni redundantną architekturę, kompleksowe bezpieczeństwo danych i usługi głosowe. Gwarantuje poziom 99,9 proc. dostępności platformy, co pozwala praktycznie na niezakłóconą komunikację z klientami bez ryzyka przerw.
- …efektywność kosztowa: pay-per-use
System jest bardzo atrakcyjny cenowo w porównaniu z tradycyjną telefonią oraz telefonią komórkową. Rozliczanie następuje w modelu pay-per-use: firma płaci wyłącznie za funkcje, z których korzysta. Cloudya nie wymaga długotrwałych umów – standardowy kontrakt trwa miesiąc. Daje to możliwość elastycznego skalowania usług: firma może zwiększać lub zmniejszać ilość numerów i usług, z których korzysta, w zależności od swoich aktualnych potrzeb.
Wideokonferencje także dla gości
Wraz z upowszechnianiem się pracy hybrydowej i tworzeniem przez firmy wirtualnych miejsc pracy, coraz ważniejsze stają się niezawodne narzędzia do rozmów wideo. Dzięki funkcji Cloudya Meet & Share można zmienić trwającą rozmowę telefoniczną w wideokonferencję naciskając tylko jeden guzik. W jednym spotkaniu może uczestniczyć do 25 osób – w tym także ci, którzy nie posiadają systemu Cloudya. To duże ułatwienie współpracy wewnątrz firmy, jak i w komunikacji zewnętrznej.
Integracja z 60 platformami CRM
Usługa Cloudya CRM Connect pozwala firmom uprościć zarządzanie danymi i ułatwić współpracę zespołów. Umożliwia integrację Cloudya z nawet 60 platformami CRM, a także z Outlookiem i książką adresową Apple’a. Poprawia to wydajność pracy w firmie, a informacje o klientach i kontaktach CRM są dostępne dla pracowników na wyciągnięcie ręki – bez względu na to, skąd pracują.
Razem z Teams i Skype
Cloudya płynnie integruje się z narzędziami do współpracy zdalnej, takimi jak Microsoft Teams czy Skype. Usługa NFON Integration dla Microsoft Teams umożliwia wykonywanie połączeń telefonicznych.
Podobne artykuły
Uroczysta Gala CRN: wiedza, partnerstwo, wiarygodność
Po raz pierwszy w historii wręczyliśmy wybitnym integratorom tytuły CRN IT Master, jak też mieliśmy zaszczyt uhonorować liderów dystrybucji wyróżnieniem Promotor Wiedzy i wręczyć Certyfikaty CRN Channel Master tym producentom, którzy wyjątkowo dobrze dbają o swój ekosystem partnerski.
10 mitów na temat chmury
Korzystanie ze środowisk chmurowych obrosło wieloma nieprzychylnymi mitami. Eksperci GigaCloud udowadniają, że są one bezpodstawne.
GigaCloud ułatwia korzystanie z modelu usługowego
Migracja danych do chmury eliminuje potrzebę inwestowania w sprzęt, umożliwiając szybkie uruchamianie projektów i zapewniając ciągłość biznesową, nawet w czasach kryzysu.