Na polskim rynku jest już dostępna uniwersalna platforma do sprawnej komunikacji w chmurze, oferująca zaawansowane funkcje dla MŚP, jak również dostosowana do potrzeb dużych organizacji. NFON Cloudya umożliwia prostsze połączenia głosowe, łatwe w obsłudze wideokonferencje, a także integrację z systemami CRM i narzędziami do współpracy zdalnej, takimi jak Microsoft Teams.

Cloudya oferuje wszystkie funkcje centrali PBX w chmurze oraz 150 usług przydatnych w codziennym prowadzeniu biznesu. Umożliwia wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych za pomocą dowolnego urządzenia: komputera stacjonarnego, laptopa, tabletu, telefonu komórkowego, a w razie potrzeby także za pomocą telefonu stacjonarnego lub systemu konferencyjnego (tzw. meduzy).

Pracownik zawsze jest dostępny pod swoim „stacjonarnym” (choć w tym przypadku w rzeczywistości wirtualnym) służbowym numerem telefonu oraz powiązaną z nim skrzynką odbiorczą (pocztą głosową) – bez względu na to, gdzie się znajduje i na jakim urządzeniu pracuje. Jest to możliwe dzięki temu, że Cloudya ma formę aplikacji na systemy Mac, Windows, iOS oraz Android. Jest także dostępna bezpośrednio z przeglądarki internetowej.

Wśród wspomnianych wyżej 150 funkcji można wymienić między innymi: IVR (Interactive Voice Response), kolejki połączeń, przekazywanie połączeń, wideokonferencje z udostępnianiem ekranu czy też możliwość przełączania łączności z Wi-Fi na GSM.

Główne zalety Cloudya to…   

 

  • …prostota

Cloudya jest łatwa i szybka w konfiguracji. Umożliwia płynną integrację z infrastrukturą komunikacyjną już istniejącą w firmach. Dysponując wyłącznie jednym numerem telefonu i jedną skrzynką odbiorczą na dowolnym urządzeniu, pracownicy nie przegapią żadnych ważnych połączeń ani wiadomości.

  • …elastyczność

Pozwala efektywnie pracować z dowolnego miejsca i na jakimkolwiek urządzeniu. Umożliwia sprawną współpracę między zespołami wewnątrz firmy oraz niezakłóconą komunikację z klientami i dostawcami zewnętrznymi.

  • …niezawodność

NFON oferuje w pełni redundantną architekturę, kompleksowe bezpieczeństwo danych i usługi głosowe. Gwarantuje poziom 99,9 proc. dostępności platformy, co pozwala praktycznie na niezakłóconą komunikację z klientami bez ryzyka przerw.

  • …efektywność kosztowa: pay-per-use

System jest bardzo atrakcyjny cenowo w porównaniu z tradycyjną telefonią oraz telefonią komórkową. Rozliczanie następuje w modelu pay-per-use: firma płaci wyłącznie za funkcje, z których korzysta. Cloudya nie wymaga długotrwałych umów – standardowy kontrakt trwa miesiąc. Daje to możliwość elastycznego skalowania usług: firma może zwiększać lub zmniejszać ilość numerów i usług, z których korzysta, w zależności od swoich aktualnych potrzeb.

  

Wideokonferencje także dla gości  

Wraz z upowszechnianiem się pracy hybrydowej i tworzeniem przez firmy wirtualnych miejsc pracy, coraz ważniejsze stają się niezawodne narzędzia do rozmów wideo. Dzięki funkcji Cloudya Meet & Share można zmienić trwającą rozmowę telefoniczną w wideokonferencję naciskając tylko jeden guzik. W jednym spotkaniu może uczestniczyć do 25 osób – w tym także ci, którzy nie posiadają systemu Cloudya. To duże ułatwienie współpracy wewnątrz firmy, jak i w komunikacji zewnętrznej.

Integracja z 60 platformami CRM

Usługa Cloudya CRM Connect pozwala firmom uprościć zarządzanie danymi i ułatwić współpracę zespołów. Umożliwia integrację Cloudya z nawet 60 platformami CRM, a także z Outlookiem i książką adresową Apple’a. Poprawia to wydajność pracy w firmie, a informacje o klientach i kontaktach CRM są dostępne dla pracowników na wyciągnięcie ręki – bez względu na to, skąd pracują.

Razem z Teams i Skype

Cloudya płynnie integruje się z narzędziami do współpracy zdalnej, takimi jak Microsoft Teams czy Skype. Usługa NFON Integration dla Microsoft Teams umożliwia wykonywanie połączeń telefonicznych.