W okresie od 7 do 15 października uczestnicy wyprawy
mieli okazję poznać nepalską kuchnię, kulturę, religię, lokalne zwyczaje
i tradycje. Dzika, nieskażona cywilizacją przyroda, malownicze tarasy
ryżowe i rwące rzeki, majestatyczne ośnieżone szczyty górskie oraz
magiczna atmosfera miast towarzyszyły resellerom na każdym kroku podróży przez
Nepal.

Zwycięzcy promocji zorganizowanej przez Max Computers
odwiedzili stolicę tego kraju – Kathmandu , a także miasto piękna Patan,
podziwiali wschód słońca z Himalajami w tle, pływali łódkami po
jeziorze Fewa. Zainteresowani wzięli udział w Nepali Food Cooking,
poznając tajniki lokalnej kuchni.

Dla swoich partnerów Max Computers przygotował też dwie
niezapomniane atrakcje niespodzianki. Mowa o wizycie w świątyni
Dakshinkali (świątynia Kali, bogini czasu i śmierci, której wierni
składają ofiary z żywych zwierząt – w szczególności kogutów
i niekastrowanych kóz). To spotkanie z zupełnie nieznanym dla
Europejczyków światem na wszystkich wywarło piorunujące wrażenie i długo
po opuszczeniu świątyni było tematem rozmów. Goście dystrybutora dostąpili też
zaszczytu spotkania z żyjącą Bogini Kumari, znaną z programu Martyny
Wojciechowskiej „Kobieta na krańcu świata”.

Nie obyło się bez sportowej rywalizacji. Drużyna
reprezentująca Max Computers rozegrała mecz piłki nożnej z lokalnymi
mistrzami. Emocje były ogromne, poziom wyrównany. Damska część wyprawy
wspierała piłkarzy i zagrzewała do walki.

Uczestnicy mieli także okazję zmierzyć się z żywiołem.
Rafting po rwącej rzece Trisuli wyzwolił niesamowitą dawkę adrenaliny
i pozytywnej energii, a piękno przyrody dookoła zachwyciło każdego
bez wyjątku.

– To pierwsza tak duża promocja zorganizowana przez naszą
firmę. Klienci zareagowali z olbrzymim entuzjazmem. Efekty sprzedażowe
były lepsze od założonych. Uważam, że podobne akcje promocyjne to najlepsza
inwestycja w biznes, szczególnie że nam zależy przede wszystkim na
budowaniu długofalowych relacji z naszymi partnerami, poznaniu ich
potrzeb, oczekiwań i problemów
– mówi Agata Szczasny, Marketing
& Business Development Director w Max Computers.

Podobnego zdania jest
Zdzisław Kaczyk, Sales Director w polskim oddziale TP-Link. Producent był
jednym z partnerów akcji.

– Promocje wyjazdowe cieszą się bardzo dużym
zainteresowaniem ze strony reselle-
rów i realnie przekładają się na wyniki sprzedażowe. Chętnie bierzemy
udział w promocjach organizowanych przez naszych partnerów, w których
nagrodą są ciekawe ekspedycje, takie jak ta do Nepalu z Max Computers –

twierdzi Zdzisław Kaczyk. – Ten niezwykle udany wyjazd był dla mnie
doskonałą okazją do lepszego poznania się z partnerami oraz uchwycenia
kilku niezapomnianych kadrów.

Uczestnicy wyprawy opowiadają z zadowoleniem o tej
wspaniałej przygodzie.

– Kierunek niezwykły, trudno dostępny dla zwykłego śmiertelnika.
Program przemyślany, precyzyjnie przygotowany i zrealizowany, pełen
atrakcji na długo zapadających w pamięć. Była to także świetna okazja do
nawiązania ciekawych kontaktów i wspólnej wymiany doświadczeń
z ludźmi z naszej branży
– podsumowuje Bronisław Kaczorkiewicz,
właściciel firmy Gral.

Patronem medialnym promocji „Zdobądź dach świata! Max
Computers zaprasza do Nepalu!” był CRN Polska.