Już wyjaśniamy. Usługi hostingowe nazwa.pl oparte są o nowoczesną infrastrukturę typu Cloud. Pozwala ona  na dynamiczne przydzielanie zasobów, w przypadku zwiększonego ruchu na stronach internetowych, zmniejszając tym samym ryzyko występowania przeciążeń i powodując ich szybsze działanie . Infrastruktura typu Cloud to również rozszerzona ochrona stron WWW przed wszelkiego rodzaju atakami. nazwa.pl oferuje swoje usługi w trzech pakietach. Dzięki temu każdy może dopasować je do swoich potrzeb i możliwości budżetowych.

Sukces oferty naszego rodzimego lidera tkwi również w zastosowaniu na serwerach bardzo szybkich procesorów  Intel Xeon E2288G, taktowanych zegarem 5 GHz oraz implementacji wysoce wydajnych dysków Intel Optane z technologią 3D Xpoint na macierzach dyskowych. Te wszystkie  rozwiązania pozwalają na wielokrotne przyspieszenie działania stron WWW, co ma olbrzymie znacznie w świecie, gdzie internetowe aplikacje i witryny przybierają coraz bardziej zaawansowane formy. Jest to istotna kwestia zarówno dla hobbystów, dzielących się swoimi pasjami w sieci, jak również dla branży e-commerce, która potrzebuje szybkich i wydajnych rozwiązań. Cloud Hosting w nazwa.pl to jedyna tego typu usługa na polskim rynku.

Trzeba pamiętać, że nazwa.pl to nie tylko hosting. Spółka jest wśród liderów w zakresie rejestracji domen. Od 1997 r. klienci firmy zarejestrowali ich łącznie ponad 4 miliony. Warto podkreślić, że domeny korzystające z serwerów DNS nazwa.pl zabezpieczane są, m.in. przez: DNSSEC, którego funkcją jest ochrona adresów internetowych przed przekierowaniem na fałszywą stronę; certyfikaty SSL; przyspieszającą działanie stron WWW technologię DNS Anycast, oraz SPF, DKIM i DMARC, chroniące konta e- mail w domenie przed podszywaniem się osób trzecich.

Nie tylko technologia ma znaczenie. Obsługa klienta na wysokim poziomie

Zespół nazwa.pl stanowi kluczowy element w budowaniu pozycji dostawcy na polskim rynku. Niezwykle ważna jest dostępność konsultantów przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.

Co ważne, firma dopasowuje kanały komunikacji do preferencji swoich klientów. Z nazwa.pl można skontaktować się na kilka sposobów:

  • całodobową infolinię;
  • całodobowe wsparcie mailowe;
  • czat obsługowy z poziomu Panelu Klienta;
  • czat handlowy na stronie nazwa.pl, wspierający wybór odpowiedniej usługi;
  • media społecznościowe.

Spora grupa klientów ceni sobie kontakt telefoniczny i rozmowę z konsultantem. W tym przypadku dyspozycyjny zespół specjalistów w znacznym stopniu skraca czas oczekiwania na połączenie. Z przeprowadzonych wewnętrznych analiz wynika, że połączenie telefoniczne w ponad 90% przypadków odbierane jest w przeciągu 5 sekund, a na wiadomości e-mail, niezależnie od pory dnia czy nocy, klient na ogół uzyskuje odpowiedź w ciągu kilkunastu minut. Żadna inna firma hostingowa w Polsce nie może pochwalić się takim wynikiem.

Klienci nazwa.pl wykorzystują też udostępniany na stronie WWW formularz kontaktowy i za jego pomocą mogą przesłać swoje pytania. Dział Obsługi Klienta prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych, dlatego kontaktując się z firmą właśnie w ten sposób od razu trafiasz do konsultantów, zapewniających wsparcie techniczne oraz handlowe.

Hosting z intuicyjną samoobsługą

Klienci nazwa.pl mają do dyspozycji  panel do zarządzania serwerem Active.admin, który w znacznym stopniu upraszcza korzystanie z hostingu. Firma sama dostosowuje go do ich oczekiwań, nie korzystając z zewnętrznych developerów aplikacji. Umożliwia to znacznie szybsze wprowadzanie nowych rozwiązań, których oczekują klienci. Na swoich serwerach hostingowych użytkownicy nazwa.pl mogą korzystać z autoinstalatora aplikacji, który pozwala na proste i szybkie uruchomienie wybranych narzędzi do tworzenia, m.in. stron, sklepów, blogów czy forów.

Zaufanie to podstawa

Jako dostawca w 100 proc. z polskim kapitałem, obecny na rynku od 23 lat, nazwa.pl cieszy się zaufaniem swoich klientów. Oferuje im korzyści nowoczesnej chmury obliczeniowej oraz najwyższe standardy bezpieczeństwa.

  

Trzy pytania do Krzysztofa Cebrata, prezesa nazwa.pl

Dlaczego bezpieczeństwo stało się priorytetem w dostarczaniu usług hostingu?

Globalna sieć się rozwija, strony internetowe i aplikacje klientów wymagają coraz większej mocy obliczeniowej. Przeciążenie witryny i wynikająca z niej niedostępność stanowią poważny cios dla każdego biznesu. Technologia Cloud w nazwa.pl stanowi odpowiedź na to wyzwanie, ponieważ zwiększony ruch na danej stronie rozkładany jest dynamicznie na wiele maszyn, minimalizując ryzyko przeciążenia, zapewniając tym samym stabilność i bezpieczeństwo usług, tak ważne w dzisiejszych czasach, kiedy wiele procesów i aktywności przeniesionych zostaje do sieci.

 

W jaki sposób nazwa.pl dba o spokój swoich klientów?

Spokój zapewnia wysokiej jakości infrastruktura oraz wspomniana już technologia chmury obliczeniowej. Ponadto wdrażamy po swojej stronie wiele mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo. Dla domen są to zabezpieczenia, takie jak protokół DNSSEC czy DNS Anycast. Klient nie musi martwić się o ich implementację. Co więcej, automatyzacja większości procesów związanych z kwestiami obsługowymi pozwala klientom oszczędzać czas i koszty, jakie musieliby ponieść w przypadku konieczności wynajęcia do tych prac podmiotów zewnętrznych – webmasterów czy informatyków.

 

Jaka jest skala działania nazwa.pl?

Przez 23 lata z usług nazwa.pl skorzystało ponad milion klientów, którzy zarejestrowali ponad 4 miliony domen i uruchomili ponad pół miliona usług hostingowych. W zdecydowanej większości z naszych rozwiązań korzystają firmy, ale dzięki najwyższej jakości usług i zróżnicowanej, atrakcyjnej ofercie, coraz częściej docieramy również do klientów indywidualnych. Chcemy, żeby Polacy korzystali z innowacyjnych, stabilnych i bezpiecznych rozwiązań, więc jako lider w swoim segmencie rynku staramy się rzetelnie wywiązywać ze swojej roli. W czwartym kwartale 2020 roku wdrożymy kolejne rozwiązania, które jeszcze bardziej wzmocnią naszą pozycję. Nasi Klienci otrzymają kolejne narzędzia, dzięki którym będą mogli uzyskać przewagę technologiczną nad swoimi konkurentami, korzystającymi z oferty innych firm hostingowych.