W rywalizacji wzięło udział 15 producentów oraz drużyna ABC Daty. Ekipy pojawi-ły się w mocnych składach: na czele niektórych stanęli szefowie polskich oddziałów firm, zaś zarząd ABC Daty osobiście poprowadził do boju prezes Norbert Biedrzycki. Zawody składały się z dwóch rund, w żadnej nie zabrakło emocji. Zawodnicy, zgodnie z regułami bowlingu, mieli po 10 prób strącania kręgli. Po zaciętej walce zwycięzcą Mikołajkowego Turnieju Bow- lingowego ABC Daty została drużyna APC by Schneider Electric (223 pkt), wyprzedzając Lenovo (219,8 pkt) i Intela (209,2 pkt). Doskonale rzucał zespół ABC Daty, który zdobył 215,8 pkt, co dało mu trzecie miejsce w rywalizacji ogólnej. Ekipa gospodarzy występowała jednak poza konkurencją – honory przypadły gościom.

W klasyfikacji indywidualnej zwyciężył Jarosław Luber z APC. Tuż za nim uplasowali się Marcin Różański z Logitecha i Tomasz Szewczak z Lenovo. Imprezie przyświecał szczytny cel: nagrodą główną był czek na 6 tys. zł, który zwycięska reprezentacja mogła przekazać jednemu z domów dziecka. Wybór padł na Ośrodek Wspomagania Rodziny Domu Dziecka nr 1 w Warszawie.

Na turnieju panowała znakomita at-mosfera. Zabawa była przednia, zwłaszcza dla tych, którzy rozpoczynali przygodę z kręglami (totalne pudła czasem wywoływały większą radość zebranych niż striki, czyli powalenie wszystkich kręgli jednym rzutem). Ważniejsza była jednak możliwość spotkania, integracji, konwersacji w licznym gronie producentów. W rozmowach z nami ludzie z branży podkreślali, że takiej imprezy jeszcze nie było.

– Każda możliwość wymiany poglądów i rozmów o rodzimym rynku jest bezcenna, zwłaszcza w tak miłej atmosferze – zaznaczył Sławomir Stanik, Country Manager Asusa.

Żeby integracja była jeszcze lepsza, ekipy vendorów wzmacniali menedżerowie ABC Daty odpowiedzialni za kontakty z tymi firmami. ABC Data zamierza co roku organizować imprezę, chce, aby na stałe wpisała się w kalendarze vendorów. Okazja do rewanżu na kręgielni będzie już pod koniec 2014 r.

Turniej odbył się 5 grudnia ubiegłego roku. W zawodach uczestniczyły drużyny, które reprezentowały następujących producentów: Acer, APC, Asus, Canon, Cisco, Dell, HP, Intel, Lenovo, Logitech,Microsoft, Samsung, Symantec, TP-Link oraz Xerox. CRN Polska był patronem medialnym tego wydarzenia,

 

 

 

Trzy pytania do…

Rafała Garszczyńskiego, PR, Communication & Investor Relation Managera w ABC Dacie

 

CRN Skąd wziął się pomysł na zorganizowanie turnieju mikołajkowego?
Rafał Garszczyński Widzimy potrzebę integracji środowiska. Nie ma drugiego takiego miejsca, takiej imprezy, która umożliwiałaby spotkanie i zabawę w obecnym tutaj gronie. Spotkania organizują wprawdzie producenci, zapraszają dystrybutorów, ale często tylko jednego przedstawiciela, poza tym często powód jest biznesowy, a tutaj spotykamy się czysto towarzysko.

CRN Jak wybraliście uczestników?
Rafał Garszczyński Zaprosiliśmy producentów, którzy są dla nas kluczowi. Chcemy, aby turniej wpisał się na stałe w kalendarze naszych dostawców. To pierwsza tego typu impreza, zamierzamy organizować kolejne. Następny turniej już za niecały rok.

CRN Jakie są jeszcze plany ABC Daty na 2014 rok?
Rafał Garszczyński Będziemy konsekwentnie realizować strategię ogłoszoną w 2013 r. – stawiamy na ekspansję zagraniczną, ofertę wysokomarżowych produktów, rozwój e-commerce. Zamierzamy zwiększyć obroty w kanale e-commerce B2B, czyli więcej sprzedawać współpracującym z nami detalistom internetowym. To plan nie tylko na najbliższy rok, lecz także na dłuższy okres. Segment e-commerce ma duży potencjał wzrostu. Przewidujemy, że w perspektywie kilku lat stanie się najważniejszy w biznesie ABC Daty.