Monitory BenQ: rośnie porfolio produktów
BenQ jako producent projektorów i monitorów znany jest w Polsce od 2001 r. Obok dostępnych dotychczas paneli przeznaczonych dla graczy, modeli biznesowych i do użytku domowego, wprowadził do oferty sprzęt dla profesjonalistów. Należą do nich monitory CAD/CAM, ekrany wielkoformatowe i wyświetlacze interaktywne.
Poszerzenie oferty i dopasowanie jej do
wyspecjalizowanych grup to dla partnerów BenQ nie tylko możliwość sprzedaży
droższych i bardziej rentownych modeli, ale też szansa na dodatkową marżę
ze sprzedaży rozwiązań i usług im towarzyszących.
Ostatnio portfolio
dostawcy powiększyło się m.in. o panele dla projektantów pracujących
z systemami CAD/CAM – BenQ BL2710 PT i BL3200 PT. Oba
urządzania udostępniają specjalny tryb ustawień, który zapewnia wyższy kontrast,
przez co umożliwia wyraźniejszą prezentację najcieńszych nawet linii projektu.
Duża liczba szczegółów obrazu jest znakomicie widoczna dzięki rozdzielczości
WQHD (2560 x 1440) oraz 100-proc. zgodności kolorów z paletą sRGB. Każdy
z monitorów ma bardzo cienką ramkę (ok. 12 mm), co umożliwia
budowanie wielomonitorowych stanowisk CAD/CAM. Za ponadprzeciętny komfort pracy
odpowiada niemigoczące podświetlanie ekranu (Flicker-free), zmniejszona emisja
światła niebieskiego (Low Blue Light) oraz wbudowany czujnik oświetlenia
zewnętrznego. Wszystkie te funkcje minimalizują zmęczenie wzroku, co docenią
np. pracujący wiele godzin projektanci.
Dlaczego warto podjąć współpracę z BenQ?
• znana marka, sprawdzony dostawca,
• niezawodne produkty,
• znakomita relacja ceny do jakości i
funkcjonalności,
• rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania
profesjonalne i dedykowane.
Czas Digital Signage
Wielkoformatowe monitory przeznaczone do zastosowań
informacyjnych i reklamowych to rozwiązania szeroko rozpowszechnione
w wielu krajach europejskich. Rynek Digital Signage stale się rozwija,
a zainteresowanie tymi produktami rośnie także w Polsce. BenQ ma tu
do zaoferowania wiele nowych rozwiązań, poczynając od modeli z serii SH550
o przekątnej od 38 do 79 cali. Cechują się jasnością nawet do 2500 nitów,
dzięki czemu można je stosować w znakomicie oświetlonych pomieszczeniach.
Kolejny produkt, który
powstał z myślą o Digital Signage, to BenQ BH380, innowacyjny monitor
o panoramicznych proporcjach 32:9 do wykorzystania na przykład
w barze, jako wyświetlacz menu. Taki ekran można też umieścić wewnątrz
autobusu, tramwaju czy pociągu w charakterze tablicy informującej
o lokalizacji pojazdu. Z kolei BenQ PH550 to 55-calowe panele
z bardzo wąską ramką, przeznaczone do budowy ścian wizyjnych
w układzie do nawet 10 x 10 ekranów. Trzeba dodać, że BenQ DH550 C to
pierwszy na świecie dwustronny 55-calowy panel Full HD zastępujący tradycyjne
podświetlane boxy reklamowe stosowane m.in. w sklepach odzieżowych. Duża
jasność (500 nitów) i ramka o grubości zaledwie 1,2 mm umożliwia
budowę ścian wizyjnych w nawet bardzo dobrze oświetlonych sklepach czy
centrach handlowych. Monitor może być instalowany w pomieszczeniach
zamkniętych i przestrzeniach półotwartych.
Bardzo atrakcyjnym
rozwiązaniem są również wielkoformatowe panele dotykowe. Mają sześć,
a nawet dziesięć punktów dotyku – co oznacza, że tyle osób może przy
nich pracować jednocześnie. Sprawdzą się jako centra informacyjne
w galeriach handlowych, muzeach czy przychodniach lekarskich. Istotna jest
też ich rola w edukacji, ponieważ stanowią ciekawą alternatywę dla tablic
interaktywnych. Panel dotykowy BenQ RP790 z wbudowanym systemem Android ma
przekątną długości 79 cali i 10 punktów dotyku.
Podobne artykuły
MSI: lider w gamingu, partner w biznesie
Tajwańska ikona sektora technologicznego niezmiennie tworzy i rozwija rozwiązania, które podnoszą efektywność pracy w każdej branży.
Nowa jakość dla edukacji i biznesu
Dotykowe monitory interaktywne stanowią jeden z filarów oferty produktowej firmy ViewSonic. Każdy szczegół ich fizycznej konstrukcji oraz funkcjonalności został dopracowany tak, aby użytkownicy mogli cieszyć się jak największym komfortem edukacji i wirtualnych spotkań.
Nowoczesna firma to zrównoważona firma: rozwój, zysk i ochrona środowiska
Rosnąca świadomość konsumencka i inne uwarunkowania gospodarcze sprawiają, że zrównoważony rozwój firmy przestaje być wyborem i staje się wymogiem, bez którego trudno myśleć o długoterminowym sukcesie na bardzo konkurencyjnym rynku.