System MiVO400 oferuje wiele funkcjonalności dostępnych „od ręki” zaraz po ich aktywacji, w tym: pocztę głosową z funkcją UM, IVR, kolejkowanie połączeń wraz z informacją o pozycji w kolejce, automatyczną dystrybucją połączeń na bazie umiejętności agentów, faks serwer, wdzwaniane telekonferencje czy nagrywanie rozmów. Co ważne, tania i łatwa oraz nie- wymagająca długotrwałego wdrożenia jest rozbudowa do rozwiązania służącego do pracy zdalnej. Wystarczy, że instalator zarejestruje system MiVO400 na platformie CloudLink, a użytkownicy z przypisanymi licencjami będą mogli od ręki uruchomić aplikacje UC: MOMA (MiVoice Office Mobile Application) na smartfonie lub MOWA (MiVoice Office Web Application) na komputerze. W obu przypadkach użytkownicy otrzymują możliwość realizacji połączeń telefonicznych ze swoich numerów wewnętrznych, chatu z innymi użytkownikami (1-do-1 albo grupowego z synchronizacją wiadomości między urządzeniami końcowymi), zarządzania obecnością, przełączania rozmów oraz połączeń brokerskich.

Aplikacje UC o wielu funkcjach

Użytkownicy aplikacji MOMA i MOWA, którzy mają subskrypcję usługi MiTeam-Meetings, mogą jednym kliknięciem eskalować rozmowę telefoniczną lub chat do pełnej komunikacji wideokonferencyjnej z udostępnianiem pulpitu lub konkretnej aplikacji z komputera, umożliwiając pracę grupową oraz opcjonalnie nagrywanie spotkania. Mogą też korzystać z wydzielonej w chmurze przestrzeni do udostępniania plików, zdjęć, filmów czy linków ze stron internetowych. Komunikacja odbywa się w szyfrowanych kanałach do chmury, co zwiększa bezpieczeństwo i niezawodność rozwiązania.

Obsługa infolinii i call center

MiVO400 posiada wiele wbudowanych funkcji i usług do obsługi infolinii czy call center, a ponadto może być rozbudowany o moduł contact center – MiContact Center Business (MiCCB). To aplikacja zapewniająca obsługę kontaktów z klientami firmy w różnych kanałach komunikacyjnych (np. telefon, web-chat, faks, e-mail czy wideo), łącząc je wszystkie ze sobą w ramach tzw. spraw. MiCCB zapewnia konfigurację i obsługę wszystkich kanałów kontaktów z klientem w sposób jednolity, niezależnie od rodzaju kanału. Moduł MiCCB posiada gotowe wtyczki do integracji z zewnętrznymi systemami, takimi jak CRM, bazy danych oraz rejestratorami rozmów. Może być rozszerzony o funkcje STT oraz TTS wraz z systemami inteligentnych botów przeznaczonych do obsługi klienta.

MiVO400 charakteryzuje się także szeregiem wbudowanych interfejsów umożliwiających integrację z zewnętrznymi systemami, bez potrzeby stosowania dodatkowego middleware’u. MiVO400 można integrować bezpośrednio z usługami katalogowymi LDAP, serwerem Exchange, aplikacjami CTI firm trzecich, aplikacjami hotelowymi (Fidelio) czy standardem do inteligentnych budynków KNX.

Zdaniem specjalisty

Jakub Gowin, Sales Director Poland, Westcon  

Westcon i Mitel oferują polskim partnerom program MiVoice Discovery, dzięki któremu sprzedaż rozwiązań Mitela staje się jeszcze łatwiejsza i bardziej zyskowna. Dzięki gwarantowanym, przynajmniej do 30 września 2021 roku, cenom i upustom na systemy MiVoice 400 mogą oni skutecznie konkurować z ofertami wszystkich innych producentów na naszym rynku. Uczestnikom programu zapewniamy dostęp do serwisu internetowego, nieodpłatne szkolenia i warsztaty dotyczące MiVoice 400, rejestrację projektów oraz wyceny w ciągu kilku godzin od ich zgłoszenia. Już pierwszy zrealizowany projekt, o wartości 10 tysięcy dolarów lub większej, uprawnia do bezpłatnego zestawu demo. Wyróżniający się sprzedawcy mogą też liczyć na bardzo atrakcyjne nagrody.

  
Marcin Rusewicz, Sales Director Poland, Mitel  

MiVO400 może być stosowany zarówno w małych organizacjach (od kilku użytkowników), jak i dużych firmach (do 1200 użytkowników) o rozproszonej geograficznie strukturze. Jako rozwiązanie „wszystko w jednym” obsługuje komunikację głosową, faksową, wideo, a dzięki integracji z aplikacjami UC – także IM, Presence oraz pracę grupową.

  

Dodatkowe informacje: Jakub Gowin, Sales Director Poland, Westcon, jakub.gowin@westcon.com; Marcin Rusewicz, Sales Director Poland, Mitel, marcin.rusewicz@mitel.com