W drugiej połowie
września w Miedzeszynie odbyła się konferencja dla partnerów RRC AutoID
& Networking. Konferencję rozpoczęło wystąpienie Pawła Jabłońskiego, AutoID
BD directora CEE w RRC. Było ono częścią tzw. panelu sprzedażowego,
w którym mogli wziąć udział resellerzy i integratorzy uczestniczący
w spotkaniu.

Podczas konferencji odbywało się równolegle kilka warsztatów
tematycznych, prowadzonych przez inżynierów RRC oraz przedstawicieli
producentów. Avaya zaprezentowała nowości,
szczególny nacisk kładąc na rozwiązania dla MSP, Motorola – m.in. sprzęt
RFID, WiNG5 oraz konfigurację hotspotu, a także rozwiązania
w obszarze pasywnych sieci optycznych LAN, zaś Corning Cable System
– rozwiązania w obszarze
światłowodów i sieci miedzianych dla LAN i Data Centers. Podczas
warsztatów Cambium Networks można było uzyskać certyfikację producenta.

Zdaniem uczestników
możliwość wzięcia udziału w warsztatach była bardzo cenna. – Dzięki
niej mamy okazję zobaczenia produktu, przekonania się, jak on działa,
a także porozmawiania z inżynierami dystrybutora
– uważa Piotr
Stępniewski, właściciel Net Center z Nowin.

Ważne jest dla nas
także poznanie przedstawicieli firm oferujących sprzęt, który później
sprzedajemy naszym klientom – 
dodaje Mariusz Woźniak, kierownik
projektu w Cyfrowych Sieciach Multimedialnych.

W specjalnym hardroomie swoje rozwiązania prezentowały
firmy patronujące wydarzeniu: Avaya, Cambium Networks, Corning, Datalogic,
Datamax O’Neil, IBM, Motorola, Psion, Xplore Technologies oraz Zebra.

– Hardroom cieszył się dość dużą popularnością. Może
dla nas nie jest to aż tak dużym fenomenem, ponieważ my z tym sprzętem
obcujemy na co dzień, natomiast jeśli pojawia się produkt nowy, którego jeszcze
nie znamy, to sama możliwość dotknięcia go, zobaczenia, jak działa
w praktyce, jest bardzo ważna. Myślę, że najważniejsza –
ocenia Marcin
Stąsiek, właściciel M. Telekom z Sochaczewa.

Resellerzy, bardzo zadowoleni z wzięcia udziału
w konferencji, podkreślali rolę jeszcze jednego aspektu: możliwości
prowadzenia rozmów kuluarowych z przedstawicielami dystrybutora
i producentów. – Wiadomo, że w biznesie najważniejsze są
relacje. Podczas konferencji mogłem spotkać się z ludźmi, z którymi
na co dzień komunikuję się telefonicznie lub mailowo, porozmawiać na tematy
i zawodowe, i ogólnożyciowe, czyli wzmocnić relacje. To zaprocentuje
w przyszłości
– zapewnia Jacek Cyran, dyrektor handlowy
warszawskiej firmy DCLOG.

Zwieńczeniem imprezy było uroczyste wręczenie statuetek RRC
dla najlepszych partnerów dystrybutora oraz występ kabaretowy Cezarego Pazury.