Samsung: jedyny taki showroom
Producent otworzył nowy showroom B2B, przeznaczony dla partnerów firmy i ich klientów. Nie jest to zwykła wystawa produktów, ale jedyne na taką skalę w Polsce narzędzie sprzedażowe.
Producent otworzył nowy showroom B2B, przeznaczony dla partnerów firmy i ich klientów. Nie jest to zwykła wystawa produktów, ale jedyne na taką skalę w Polsce narzędzie sprzedażowe.
Tylko sukces partnerów gwarantuje producentowi wzrost sprzedaży – takim przekonaniem kierowali się specjaliści Acera, udoskonalając w ciągu ostatniego roku program Synergy.
Indata Connect tworzy sieć profesjonalnych integratorów IT, która ma składać się z kilkudziesięciu małych i średnich usługodawców. Dzięki temu każdy z nich będzie mógł uczestniczyć w niedostępnych dotąd wdrożeniach.
Wrześniowa konferencja partnerska RRC Poland była okazją do prezentacji nowego właściciela, a jednocześnie lidera światowej dystrybucji.
„Już wkrótce wszystko będzie połączone i cyfrowe. Dla partnerów nastała więc złota era” – twierdzi Satya Nadella, który znajduje się w ścisłej czołówce rozgrywających na światowym rynku IT. Jednak z punktu widzenia polskich integratorów korzystne trendy technologiczne to o wiele za mało, żeby spać spokojnie.
Na początku sierpnia ruszyła z pozoru niewiele znacząca promocja dla resellerów pod hasłem „Przenieś do nas zakupy, zarabiaj więcej z ABC Data”. W rzeczywistości to odprysk poważnych problemów Actionu związanych z tzw. karuzelą VAT, która właśnie przybrała postać rollercoastera.
Pod wpływem zmian zachodzących na rynku strategię współpracy z partnerami już od dawna zmieniają nawet broadlinerzy. Odpowiedzialność za jej realizację spada na szefów kanałów partnerskich.
Rabaty, ceny specjalne i wsparcie fachowców to w ocenie resellerów i integratorów najcenniejsze elementy programów partnerskich, które pomagają im w biznesie.
W tym roku krakowski dystrybutor świętuje jubileusz 25-lecia istnienia. Od niedawna działa nie tylko w Polsce, ale także kilku krajach naszego regionu Europy.
Tę prawdę producenci odkrywają wciąż na nowo – obecnie szczególnie w kontekście integratorów działających na rynku MŚP. Programy partnerskie stale ewoluują pod kątem ich potrzeb.