IT - biznes, trendy, technologie. miesięcznik komputerowy przeznaczony dla firm komputerowych i związanych z branżą IT.

Kanał dystrybucyjny

Autor: Tomasz Gołębiowski | Dodano: 2022-07-12 10:15

Dystrybucyjna „smuga cienia”

Postępująca konsolidacja w segmencie dystrybucji IT wcale nie oznacza, że resellerom kurczą się możliwości wyboru dostawcy. Jednocześnie przyspieszyła zmiana modelu biznesowego dystrybutorów, której skutkiem jest rosnące portfolio usług.

dystrybucja it Ireneusz Dąbrowski top 200
Autor: Wade Tyler Millward | Dodano: 2022-02-28 10:15

Microsoft broni nowego modelu licencyjnego

„Ogólnie rzecz biorąc za miesięczny plan subskrypcji zawsze płaci się więcej. Z kolei wydłużenie subskrypcji na rok zazwyczaj przynosi dodatkowe korzyści. Wbudowaliśmy tę zależność do naszego modelu, dopasowując się tym samym do innych modeli działających na rynku” – tak Rodney Clark, szef kanału partnerskiego Microsoft, odpowiada na krytykę nowego modelu licencyjnego ze strony partnerów producenta.

Microsoft
Autor: Tomasz Gołębiowski (oprac.) | Dodano: 2021-04-14 09:15

Rynek B2B: cyfrowa transformacja w praktyce

„Producenci od kilku lat przygotowują się na przejęcie roli dystrybucji od obecnych pośredników. Dystrybutorzy, jeżeli chcą pozostać na rynku, muszą szukać innowacji, dzięki którym będą w stanie dostarczać te dodatkowe wartości do produktów, których nie mogą zaoferować producenci” – czytamy w raporcie dotyczącym transformacji cyfrowej na polskim rynku B2B.

b2b cuberesearch cyfrowa transformacja cyfrowy magatrend dług cyfrowy kanał dystrybucyjny it Unity Group
Autor: Krzysztof Pasławski | Dodano: 2021-02-15 09:15

Dobra passa dystrybutorów jeszcze potrwa

Tak dobrego roku jak 2020 na rynku dystrybucji broadline’owej dawno nie odnotowano, choć w segmencie VAD już tak różowo nie było. Co ważne, jeśli spełnią się przewidywania poszczególnych graczy, obecny rok będzie co najmniej niezły.

Action Also Alstor SDS broadline dystrybucja it hanna osetek-pasquet Ingram Micro jacek jędraszka marcin cichecki NTT System sławomir harazin tadeusz kurek
Autor: Tomasz Gołębiowski | Dodano: 2020-10-06 10:15

Dystrybucja: rentowność, głupcze!

Przez długie lata w polskim kanale sprzedaży IT panował kult wzrostu przychodów za wszelką cenę – w pełnym tego słowa znaczeniu. Skutkowało to wieloma błędnymi decyzjami oraz zachęcało do niemal patologicznych sposobów działania. Jednak w ubiegłym roku pojawiły się pierwsze symptomy, które dają nadzieję na zmianę tego stanu rzeczy.

AB Action Also dystrybucja it gtdc Ireneusz Dąbrowski Komputronik Tech Data