Interaktywne monitory dotykowe Optoma: promocja
W ubiegłym roku Optoma wprowadziła na rynek pierwszą serię IFPD, która znacznie powiększa portfolio technologii wizualnych producenta. Do końca marca partnerzy producenta mogą liczyć na specjalne warunki zakupu.
Po programie Aktywna Tablica, skierowanym do szkół podstawowych, rynek paneli IFPD wprost pęka w szwach, jeśli chodzi o obecne na nim marki. Towarzyszy temu systematyczny wzrost wartości sprzedaży, co jest rezultatem przede wszystkim spadającej ceny paneli LED. Tym samym IFPD coraz częściej są wykorzystywane zarówno w placówkach edukacyjnych, jak i w przedsiębiorstwach, przy czym sprzedaż rozkłada się między te dwa sektory w proporcjach 70:30.
Specyfikacja i właściwości
Interaktywne monitory dotykowe Optoma o rozmiarze 65” (OP651RKe), 75” (OP751RKe) i 86”(OP861RKe) są przeznaczone nie tylko do sal lekcyjnych, konferencyjnych czy mniejszych pomieszczeń przeznaczonych do spotkań czy pracy grupowej. Modele producenta są także wykorzystywane w hotelach, restauracjach czy centrach handlowych – wszędzie tam, gdzie jest potrzebny szybki dostęp do informacji dla różnorodnej kategorii odbiorców.
Wszystkie modele są wyposażone w wyświetlacz 4K UHD o jasności 350 cd/m2, matrycę IPS o kącie widzenia wynoszącym 178 stopni, a także charakteryzują się niską emisją niebieskiego światła (certyfikat TÜV). Solidną, elegancką obudowę ze szczotkowanego aluminium uzupełnia hartowane szkło kwarcowe (7H), by chronić wyświetlacz przed uszkodzeniem. Interaktywność zapewnia czujnik podczerwieni 360° z obsługą multi-touch (nawet do 20 palców). Nowe modele monitorów pracują pod kontrolą systemu operacyjnego Android i zostały wyposażone w procesor ARM Cortex A73 Dual Core, który zapewnia wydajną pracę.
Użytkownicy wraz z monitorami otrzymują również dedykowane oprogramowanie Optoma TapCast Pro, dzięki któremu można z łatwością udostępniać treści z dowolnych urządzeń mobilnych oraz pobrać profesjonalne aplikacje biznesowe i edukacyjne z Optoma Marketplace. Oprogramowanie umożliwia błyskawiczne tworzenie tablic multimedialnych i adnotacji podczas prezentacji czy wykładów, a kompatybilność z Google Drive i Microsoft OneDrive zapewnia błyskawiczny dostęp do danych i ich bezpieczeństwo. Ponadto połączenie urządzeń mobilnych z interaktywnymi monitorami zostało uproszczone do minimum, wystarczy zeskanować kod QR. Łączność zapewnia 3x HDMI, 1x wejście VGA i 1x wyjście HDMI, oprócz sześciu portów USB (2.0 i 3.0), które są używane, np. do podłączenia napędu flash USB, klawiatury lub myszy, istnieją również dwa porty USB do sterowania komputerem wielodotykowym w przypadku okablowania. Oprócz analogowych wejść i wyjść do sterowania wyświetlaczem służą RS232 i RJ45. Monitor IFPD można rozszerzyć o komputer typu plug-in z procesorem Intel i5 lub i7, umożliwiający uruchomienie dowolnego oprogramowania edukacyjnego lub korporacyjnego na wyświetlaczu.
Nazwa modelu | Cena rynkowa z VAT |
---|---|
OP651RKe | 8499 zł |
OP751RKe | 12 999 zł |
OP861RKe | 16 999 zł |
Dlaczego warto oferować nowe produkty Optoma?
Dla partnerów producenta podczas wyboru rozwiązań do dalszej odsprzedaży ważna jest zarówno cena produktu, jego jakość (funkcjonalność, wykonanie, a w tym płynność dotyku) jak i gwarancja oraz sposób jej realizacji. Nie bez znaczenia jest też marżowość i ochrona, jaką można uzyskać przy projektach, zgłaszając je bezpośrednio u producenta.
Monitory IFPD Optoma są objęte standardową trzyletnią gwarancją, którą można przedłużyć do pięciu lub siedmiu lat. Ogromną korzyścią dla klienta i argumentem sprzedażowym dla sprzedawcy jest gwarancja „SWAP na miejscu”. Optoma zajmie się dostawą nowego i odbiorem wadliwego IFPD w miejscu docelowym w ciągu 48 godzin od zgłoszenia usterki. Zapewni to ciągłość użytkowania produktu, jednocześnie eliminując komplikacje i dodatkowe koszty serwisowania dla resellera.
Co oferuje producent:
- wysokie marże sprzedażowe po zgłoszeniu projektu do producenta,
- usługę SWAP na miejscu do 48 godzin w ramach gwarancji,
- elastyczną gwarancję od 3 lat w standardzie z możliwością wydłużenia do 5 lub 7 lat,
- możliwość zakupu produktu demonstracyjnego w specjalnej cenie,
- szkolenie handlowców dotyczące korzystania z monitora.
Producent ogłosił promocję za zakup IFP Sodexo dla swoich partnerów, ważną do 30.03.2020. Szczegóły na stronach internetowych:
Veracompu
AB
https://www.abonline.pl/promo-details/_/_/13119/%23/promo/?p=1&promo_id=13119
Dystrybutorami Optoma w Polsce są: AB, Also Polska, Veracomp.
Podobne artykuły
Optoma: nowe modele zarządzalnych monitorów interaktywnych
Tym, co wyróżnia najlepsze marki na rynku monitorów interaktywnych, jest kompleksowe podejście do potrzeb klienta - zarówno tych obecnych, jak i przyszłych.
Rozwiązania IT w edukacji
Odpowiednio dobrana cyfrowa technologia pozwala szkołom wykraczać poza tradycyjne granice nauczania, a uczniom nabywać umiejętności, które będą im niezbędne w przyszłości.
Optoma: Euro 2024 napędzi popyt na projektory
Zbliżające się piłkarskie zmagania o tytuł mistrza Starego Kontynentu spowodują dwukrotny wzrost popytu na rozdzielczość projekcji 4K UHD.