Program partnerski G Daty
zapewnia przedsiębiorstwom z branży informatycznej: sklepom (stacjonarnym
i internetowym) oraz serwisom komputerowym, firmom integratorskim,
dostawcom ISP, lokalnym dystrybutorom, wiele korzyści, głównie finansowych,
a także atrakcyjne rozwiązania pozwalające na szybki rozwój. Możliwe są
trzy poziomy współpracy: Silver, Gold i Platinum.

 Warunkiem przystąpienia do programu
i skorzystania z preferencyjnych warunków jest podpisanie umowy
o współpracę oraz generowanie obrotu rozliczanego w okresach
kwartalnych. To głównie ten element decyduje o wysokości rabatów, warto-
ści bonusów i korzystaniu z dodatkowych atrakcji. Dzięki temu
producent oprogramowanie antywirusowgo realizuje w jednoznaczny sposób
politykę, która uzależnia poziom warunków handlowych od rzeczywistego
zaangażowania firm partnerskich. Współpraca na poziomie resellerskim nie wymaga
żadnych zobowiązań, co ma szczególne znaczenie na początkowym etapie poznawania
rozwiązań oferowanych przez GDatę.

 

Bonusy
dla partnerów

Partnerzy producenta mogą korzystać z wielu różnych
rodzajów licencji w specjalnych cenach przeznaczonych dla klientów
komercyjnych, sektora publicznego, edukacji czy dla rezygnujących
z rozwiązań konkurencyjnych na korzyść produktów G Daty (tzw. competitive
upgrade). – Stosujemy maksymalnie uproszczone procedury awansu dla
rozwijających się partnerów. Osiągnięcie kolejnego poziomu partnerskiego nie
wymaga zmian umowy, a wyższe rabaty są udzielane tuż po przeprowadzonej weryfikacji
kwartalnej
– zapewnia Piotr Klockiewicz, dyrektor handlowy
i członek zarządu G Daty.

Interesującym
rozwiązaniem są bonusy za realizację planów sprzedaży. Po przekroczeniu obrotu
wskazanego w umowie o współpracę partnerzy otrzymują dodatkowe kwoty
do odliczenia od kolejnych faktur, w wysokości 3, 6 lub 10 proc.
całego obrotu programami G Daty. Dodatkową korzyścią i ułatwieniem jest
fakt sumowania obrotów, niezależnie od tego, czy oprogramowanie G Daty zostało
kupione bezpośrednio od producenta, czy od współpracujących
z nim dystrybutorów – AB i ABC Daty. – W przypadku partnerów
na poziomie Platinum są to niebagatelne kwoty, ponieważ zupełnie za darmo
partner otrzymuje co kwartał programy o wartości co najmniej 750 zł
netto
– wyjaśnia Piotr Klockiewicz.

Równie chętnie
i niezależnie od własnych działań reklamowych producent wspiera partnerów
w ich akcjach reklamowych. Bonus marketingowy umożliwia dofinansowanie lub
zwrot kosztów działań reklamowych podejmowanych przez partnera, co ułatwia
przygotowywanie przez niego akcji promocyjnych, informacyjnych, imprez,
konkursów, gazetek czy reklamy w lokalnych mediach.

Piotr Klockiewicz

dyrektor handlowy i członek zarządu G Daty

Mając ma uwadze korzyści handlowe naszych partnerów,
dostarczamy im rozwiązania antywirusowe z najwyższej półki. Największy
nacisk kładziemy na jakość wersji biznesowych oprogramowania, a partnerzy,
którzy je sprzedają, uzyskują najwyższe rabaty. Proponując nasze rozwiązania
klientom, wdrażając u nich usługę zdalnego administrowania za pomocą
konsoli zarządzającej WWW, zyskują dodatkowe źródło dochodu w postaci
sprzedaży usługi konfiguracji antywirusowej stacji roboczych i serwerów.
Dzięki oferowanej przez nas usłudze zdalnej administracji za pośrednictwem
strony internetowej, klient otrzymuje kompleksowe rozwiązanie dostarczone przez
obsługującego go partnera G Daty.

Tomasz Miklaszewski

prezes IT Partners Security, integrator systemów informatycznych

Uważamy, że oprogramowanie G Daty jest innowacyjnym
rozwiązaniem w sektorze bezpieczeństwa i produktem, który cieszy się
sporym uznaniem wśród naszych klientów. Poza tym jesteśmy zdania, że warto
posiadać w swoim menu alternatywne oprogramowanie, bo ułatwia to pracę.

W programie partnerskim G Daty w obecnej formie
znaczącym elementem jest wsparcie przed- i posprzedażowe klienta. Dość
ciekawy jest system wynagrodzeń motywacyjnych. Dla nas ma niebagatelne
znaczenie. Mnóstwo rzeczy zostało zmienionych na lepsze i obecny program
jest bardzo spójny. Dzięki zlikwidowaniu przez producenta luk w programie,
nie ma miejsca na niedomówienia. Myślę, że obecnie program partnerski jest
niezły, dlatego nie ma potrzeby niczego w nim zmieniać.

 

G
Data PartnerPack i ochrona klientów

Każdy partner G Daty otrzymuje zestaw 160 licencji
wszystkich programów tego producenta o wartości ponad 11 tys. zł za
1 zł. Może więc za jednorazową i symboliczną opłatą uzyskać licencje
bezterminowe, ważne przez czas obowiązywania umowy. Ciekawą propozycją jest
możliwość instalowania programów ze wspomnianego pakietu również na komputerach
domowych, będących własnością pracowników handlowych partnera.

Producent
oprogramowania  antywirusowego chroni
swoich partnerów i pozyskanych przez nich klientów. Wystarczy więc tylko
raz sprzedać jej program, a dostawca po roku będzie informować partnera
i jego klienta o kończącej się licencji i odsyłać nabywcę po
odnowienie do tego, kto sprzedał mu aplikację po raz pierwszy. Taki partner ma
również zagwarantowany dobry rabat dla swojego klienta oraz to, że nikt, kto
nie sprzedał wcześniej aplikacji, nie uzyska równie preferencyjnych warunków
handlowych. System wiązania klucza rejestracyjnego nie tylko z klientem
końcowym, ale również z partnerem, który sprzedał program po raz pierwszy,
zapewnia stałe, coroczne dochody z tytułu odnawiania licencji.

 

G
Data wspiera resellerów

Każdy sprzedawany produkt w wersji pudełkowej zawiera
numer seryjny, który należy wprowadzić na stronie
https://ssl.gdata.pl/partners/sprzedaz. Na tej podstawie kupiona wersja
oprogramowania zostanie przypisana do konkretnego sprzedawcy, a informacje
o kończącym się abonamencie będą trafiały do jego skrzynki e-mailowej.
– Dzięki temu gwarantujemy dotarcie do klienta z przypomnieniem
o konieczności odnowienia abonamentu już na dwa miesiące przed upływem
terminu, oraz informacją, u kogo tego przedłużenia może dokonać

– tłumaczy Piotr Klockiewicz.

Wyznaczony
do obsługi partnera handlowiec G Daty pomaga w analizowaniu specyfikacji
przetargowych i udzielaniu odpowiedzi na pytania handlowe. – W
przypadku pytań natury technicznej zapewniamy bezpłatne konsultacje z naszym
Działem Wsparcia Technicznego. Natomiast w przypadku dużych projektów
sprzedażowych możliwa jest również pomoc we wdrażaniu rozwiązań u klientów
końcowych. Zapewniamy także bezpłatne szkolenia techniczne, materiały
reklamowe, techniczne, wyposażenie punktów sprzedaży – wszystko
w języku polskim
– mówi Piotr Klockiewicz.

G Data oferuje
współpracującym z nią firmom rezerwację projektów sprzedaży nowych
produktów. Zależnie od poziomu partnerskiego dotyczy ona transakcji
obejmujących licencje na minimum 25 lub co najmniej 100 stanowisk. Rezerwacja
umożliwia przygotowanie atrakcyjnej oferty dla klienta końcowego i gwarantuje
partnerowi, który dokonał takiej rezerwacji, wysoką marżę przy realizacji
zamówienia.

Zalety programu partnerskiego G Daty:

• szeroka
oferta i różne modele sprzedaży

• stałe
dochody wynikające ze stosowania ochrony klienta końcowego

• dodatkowe
bonusy za realizację planów sprzedaży

• proste i
przejrzyste zasady

• szybka
realizacja zamówienia, dostawa kurierska i brak kosztów przesyłek

• wsparcie
marketingowe oraz przed- i posprzedażowe

• wyznaczony opiekun handlowy, dogodne terminy
płatności, interesujące promocje

• udział w
eventach, targach, spotkaniach

• dostęp do
najnowszych informacji (newsletter) i wpisanie firmy partnerskiej na stronę G
Daty

• pakiet
programów G Daty z aktualnej oferty handlowej producenta o wartości ponad 11
tys. zł do nabycia już za 1 zł

Aktualne promocje dla uczestników programu partnerskiego:

1. „Backup Online 5 BG
za FREE”
(trzy miesiące gratis aktualizacji baz sygnatur wirusów)

2. „DWA miesiące GRATIS
dla kontynuujących licencję”
(dla posiadaczy programu antywirusowego G
Data Software w wersji na jeden, dwa lub trzy komputery)

3. „TRZY miesiące
GRATIS za przejście z konkurencji!”

4. „2 zamiast 1 –
dodajemy ochronę na DRUGI komputer!”