Partnerstwo godne zaufania

Partnerzy polskiego oddziału nadal mogą współpracować z dobrze im znanymi specjalistami, świetnie rozumiejącymi rynek lokalny, otrzymując od nich bezpośrednie wsparcie handlowe i techniczne, w ramach rosnącego portfolio produktów i usług (niebawem także chmurowych, na własnej platformie dystrybucyjnej).

Exclusive Networks Poland wspólnie z zespołem 300 ekspertów zapewnia know-how oraz doskonałą znajomość branży IT, dbając o długofalowe relacje oparte na wzajemnym zaufaniu. Ofertę firmy tworzą zaawansowane technologie cyfrowe w zakresie siedmiu specjalizacji: sieci, pamięci masowych i serwerów, cyberbezpieczeństwa, Unified Communications, Cloud i Data Center, rozwiązań przemysłowych i IoT, systemów Pro AV oraz Digital Signage, a także produktów SOHO, grafiki i gamingu. Portfolio zostało dostosowane do potrzeb rynku CEE i od lat jest konsekwentnie rozwijane. Jego uzupełnieniem jest kompleksowa opieka biznesowa i techniczna świadczona na każdym etapie współpracy: od doradztwa w trakcie przygotowania oferty i negocjacji, przez wdrażanie rozwiązań, po szerokie wsparcie posprzedażowe. Nie byłoby to możliwe bez dedykowanego zespołu inżynierskiego, który od lat buduje swoje kompetencje, potwierdzając je licznymi certyfikatami.

Oferta dostosowana do lokalnych potrzeb

Firma dąży również do tego, by być zaufanym doradcą w obszarze nowoczesnych technologii. Przygotowuje warsztaty „szyte na miarę”, a także rozbudowaną bazę szkoleń stacjonarnych i w wersji online, z dużą dawką praktycznej wiedzy przekazywanej w przejrzysty sposób. Są one poświęcone specjalistycznym technologiom oraz rozwiązaniom producentów. Osoby zarejestrowane na spotkania mają również dostęp do biblioteki nagrań, z której mogą skorzystać w dogodnym dla siebie momencie.

Exclusive Networks Poland świadczy również usługi profesjonalne, realizowane przez zespół dedykowanych inżynierów i gwarantujące wsparcie przed- oraz posprzedażowe. Pierwsze z nich obejmują m.in. doradztwo w zakresie doboru technologii, prezentację produktów czy pomoc w przygotowaniu i przeprowadzeniu testów. Na etapie post-sales firma oferuje m.in. przygotowanie, implementację, konfigurację oraz testy wdrożonych rozwiązań, pomoc techniczną, a także autoryzowany serwis, zapewniający szybką wymianę urządzeń również w przypadku awarii. Dodatkowo, dla najczęściej implementowanych technologii, dostępne są pakiety gotowych usług wdrożeniowych i wsparcia zgromadzone pod marką myHEZO, do których dostęp mogą mieć użytkownicy końcowi.

Wszystkie te aktywności wpisują się w model dystrybucji z wartością dodaną, który ma na celu wsparcie biznesowe, techniczne, marketingowe i edukacyjne, a w konsekwencji rozwijanie współpracy opartej na kulturze zaufania i partnerstwa z całym otoczeniem biznesowym.

Zakończony rebranding oraz rozpoczęcie kolejnego etapu, już w nowych barwach, to szansa, by te relacje na lokalnym rynku nadal umacniać poprzez łączenie globalnej skali działania z lokalnym doświadczeniem.