Exclusive Networks zapleczem inżynieryjnym integratorów
Unikalna usługa myHEZO z portfolio Exclusive Networks zapewnia zaplecze inżynieryjne integratorom, którzy nie mają zasobów, aby wspierać swoich klientów w obszarze cyberbezpieczeństwa, systemów wideokonferencyjnych, backupu czy rozwiązań sieciowych. Przynosi szereg korzyści zarówno partnerom dystrybutora, jak też użytkownikom końcowym.
Brak specjalistów od bezpieczeństwa IT staje się coraz bardziej dotkliwy, a prognozy wskazują, że problem będzie się pogłębiał. Według raportu Cyber Workforce Report z 2021 roku, globalna liczba pracowników zajmujących się tą dziedziną musi wzrosnąć o 65 proc., aby była możliwa skuteczna ochrona krytycznych zasobów w przedsiębiorstwach. Niedobór specjalistów stanowi w szczególności zagrożenie dla małych i średnich firm, które często nie mają w zespole żadnego fachowca od ochrony cyfrowej. Także obsługującym ich partnerom nierzadko brakuje ludzi, czasu czy kompetencji, aby odpowiednio wspierać klientów końcowych.
– Bezpieczeństwo to proces, o który trzeba nieustannie dbać, a nie produkt, kupowany raz na kilka lat. Firmy potrzebują stałego, dostępnego od ręki wsparcia. Nie powinny o tym zapominać – mówi Cezary Soja, Professional Services Manager w Exclusive Networks Poland.
Jak działa myHEZO?
Exclusive Networks Poland uzupełnia rynkową lukę kompetencyjną w ramach pakietów usług myHEZO. Dzięki nim tworzy dla swoich polskich partnerów zaplecze techniczne złożone z fachowców, którzy non stop dbają o ochronę cyfrową klientów końcowych. Dystrybutor zapewnia im czas, doświadczenie, dostępność, kompetencje i wiedzę inżynierów. Usługi, w zależności od pakietu, obejmują pomoc i wsparcie techniczne, zdalne zmiany konfiguracji, serwis, przegląd konfiguracji oraz logów i inne.
Co istotne, taka pomoc nie jest dodatkowym kosztem dla partnera. myHEZO to produkt, który można zakupić u dystrybutora i odsprzedać swojemu klientowi, generując dla siebie marżę. W ten sposób integrator oszczędza swój czas i zasoby, zyskując lojalność dobrze obsłużonych klientów. Na usługę myHEZO składają się rozwiązania w sumie 12 producentów, a tym kluczowym jest Fortinet.
- myHEZO jest produktem, który partner może sprzedać klientowi i na tym zarabiać.
- Partner oszczędza czas i zasoby, jak pracę inżynierów, którzy mogą zaangażować się w inne projekty i zadania.
- Pełna dostępność zespołu wsparcia w trybie 24/7/365. Zespół non stop pracuje w biurze i jego jedynym zadaniem jest rozwiązywanie problemów klientów.
Podobne artykuły
Prawo stwarza szansę dla integratorów
Przedsiębiorcy zgłaszają potrzebę i chęć współpracy z zewnętrznymi zaufanymi ekspertami, aby pokonać bariery i wdrożyć szyfrowanie w kluczowych dla swojego funkcjonowania obszarach.
NIS2 jako szansa na biznes
W październiku tego roku upływa termin przyjęcia przez wszystkie państwa członkowskie Unii Europejskiej dyrektywy NIS2. Czy dostawcy mogą liczyć na wzrost sprzedaży usług i rozwiązań cybersecurity?
SASE to przyszłość łączności i bezpieczeństwa
Odpowiedzią na postępujące rozproszenie danych i aplikacji, znajdujących się obecnie nie tylko w firmowej serwerowni, ale także w różnych usługach chmurowych, jest połączenie sieci i aspektów dotyczących bezpieczeństwa w pakiet rozwiązań o wspólnej nazwie SASE.