Dystrybutor, kontynuując współpracę z HP, stawia na kompetencje
biznesowe zespołu, a także indywidualne podejście do partnerów.

 

Pewność i korzyści biznesowe

Szerokie portfolio materiałów eksploatacyjnych HP dostępne w Tech
Data daje resellerowi gwarancję i pewność rozwijania działalności w odpowiednio
długiej perspektywie czasowej oraz możliwość tworzenia konkurencyjnego biznesu.
Korzystając z szerokiej gamy materiałów eksploatacyjnych HP, partner Tech Daty
ma zawsze gwarancję, że otrzymuje oryginalne produkty. Duży wpływ na jakość
obsługi kontrahentów ma też polityka sprzedaży firmy. Realizowane w Tech Data
zakupy są automatycznie uwzględnianie we wszystkich programach, promocjach i
konkursach organizowanych przez HP dla resellerów.

Program partnerski producenta jest opracowany z myślą o firmach
mających autoryzację na poziomie Silver i Gold, jak też firmach
nieautoryzowanych. Każda sprzedaż dokonywana przez partnerów Tech Data jest
raportowana do HP. Dużym wsparciem dla resellerów są organizowane przez Tech
Datę bezpłatne szkolenia poświęcone szerokiej ofercie materiałów eksploatacyjnych
HP. Ostatnie tego typu szkolenie odbyło się 17 kwietnia br. i było prowadzone
przez trenera HP (patrz zdjęcie). Tech Data wspiera również Partnerów
organizując promocje i konkursy dla resellerów.

 
Beneficjentem sukcesu jest zawsze partner

Polityka sprzedaży w kanale partnerskim Tech Daty uwzględnia
osiąganie zysków nie tylko przez dystrybutora, ale także profity dla resellera.
Wyrazem znaczenia, jakie firma przykłada do obsługi swoich klientów, jest
specjalizowany dział handlowy, obsługujący partnerów skoncentrowanych na
sprzedaży materiałów eksploatacyjnych. Resellerzy dokonujący regularnych i
znaczących zakupów materiałów eksploatacyjnych otrzymują dedykowanego opiekuna
handlowego z tego działu. Jego zadaniem jest utrzymywanie bezpośrednich
kontaktów z partnerem, sprawna obsługa, realizacja zapytań i zamówień oraz
wspólne rozwiązywanie wszelkich problemów. Jeżeli opiekun handlowy nie może
samodzielnie odpowiedzieć na pytania resellera, kieruje go do innych działów
firmy Tech Data, np. product marketingu, marketingu, reklamacji czy
księgowości. Opiekun handlowy, określany czasami przez pracowników Tech Daty
„lekarzem pierwszego kontaktu”, odpowiada na zapotrzebowanie zgłaszane przez
resellera, ale też sam włącza się w działania promocyjne np. informując
partnerów o wszelkich ofertach specjalnych i promocjach, którymi mogą być
zainteresowani.

Jednym z elementów budowania długofalowych relacji biznesowych są
także organizowane przez Tech Data promocje. Partnerom, którzy nie dokonywali w ostatnich trzech miesiącach zakupów, firma proponuje czerwcową promocję „Z Tech Data zajedziesz daleko”. Program zakłada nagradzanie firm, które dokonają do 30 czerwca br. Zakupów materiałów eksploatacyjnych Hewlett Packard, za co najmniej 1200 zł, bonem paliwowym Moto Pass o wartości 100 zł.

Nowi partnerzy, którzy zdecydują
się na rozpoczęcie współpracy z dystrybutorem, otrzymują preferencyjne warunki
handlowe. Najważniejszymi elementami programu zachęt są w tym przypadku:

– limit kredytowy na start

– wydłużony termin płatności,

– darmowe usługi logistyczne (z wyjątkiem produktów wielkogabarytowych)
przez pełne 3 miesiące.

Dodatkowe
informacje:

Manuela Małek,
Marketing Programs Manager, Marketing Services, Tech Data,
manuela.malek@techdata.pl