Dell: kompleksowy ekosystem do zdalnej pracy
Przejście na zdalny lub hybrydowy system pracy nie kończy się na zapewnieniu pracownikom laptopów. W wydajnym środowisku potrzebne są też inne rozwiązania końcowe, a jego podstawę stanowi firmowa infrastruktura, która może być dostarczana w modelu usługowym.
Doświadczenia ostatnich miesięcy pokazały, że wiele zadań służbowych z powodzeniem można wykonać poza firmowym biurem. Kluczem do sukcesu jest wybór rozwiązań, które zapewniają szerokie możliwości współpracy, wspierają produktywność oraz dopasowują się do potrzeb pracownika.
– Technologie powinny być tak samo funkcjonalne, ergonomiczne i łatwe w użyciu jak te, z których pracownicy korzystają w biurze. Oferta Dell Technologies pozwala organizacjom elastycznie dobierać rozwiązania, których potrzebują ich pracownicy – mówi Kamil Jóźwiak, Product Specialist w Dell Technologies.
Wszystko, czego potrzebuje zdalny pracownik
Mobilni specjaliści docenią rodzinę laptopów biznesowych Dell Latitude. Przykładowo, model 9420 umożliwi im 15 godzin pracy bez ładowania, a 5G i funkcja zestawu głośnomówiącego zapewni bezproblemową łączność podczas telekonferencji. Osoby szukające laptopa z większym ekranem, klawiaturą z blokiem numerycznym oraz klasycznymi portami zainteresuje z kolei model Latitude 5520.
Pośród nowoczesnych rozwiązań stacjonarnych warto zwrócić uwagę na najmniejszy komputer stacjonarny w portfolio Della, czyli OptiPlex 7090 Ultra. Został zaprojektowany tak, aby mógł zostać umieszczony w nodze od monitora, tworząc w ten sposób unikatowe rozwiązanie All-In-One. W przeciwieństwie do klasycznych konstrukcji AIO, model Ultra daje możliwość elastycznego zarządzania cyklem życia obydwu produktów w sposób niezależny.
Laptopy Della można z łatwością podłączyć do monitora USB-C, który posiada wbudowaną funkcjonalność stacji dokującej. To rozwiązanie ma szereg zalet: za pomocą jednego kabla USB-C użytkownik może rozszerzyć przestrzeń roboczą, ładować komputer, korzystać z dodatkowych portów oraz z karty sieci przewodowej dostępnej w monitorze. Dla osób odbywających wiele spotkań wirtualnych specjaliści Dell Technologies przygotowali specjalną linię monitorów wideokonferencyjnych serii C – pierwszych na świecie z certyfikacją Microsoft Teams. Wyposażone dodatkowo w kamerę, mikrofony i listwę głośnikową z przyciskami, ułatwiają udział w telekonferencjach.
Należy pamiętać, że w środowisku pracy hybrydowej jeszcze większego znaczenia nabiera kwestia bezpieczeństwa danych i tożsamości. Według badań aż 70 proc. przypadków naruszenia ochrony danych ma swój początek w niewłaściwie zabezpieczonych urządzeniach końcowych. Wybierając z pozoru proste akcesorium, takie jak bezprzewodowy zestaw „klawiatura i mysz”, warto upewnić się, że komunikacja jest szyfrowana, tak jak ma to miejsce na przykład w zestawie Dell Premier KM7321 W.
– Potrzeby technologiczne zdalnego pracownika, choć zależne od rodzaju wykonywanej pracy, mają wspólny mianownik. Powinny umożliwiać realizowanie zadań, wspierać potencjał i zapewniać właściwą ergonomię, pozytywnie wpływając w ten sposób na produktywność i innowacyjność – podsumowuje Kamil Jóźwiak.
Płatność tylko za to, co się zużyje
W budowaniu środowiska IT, które obsłuży wszystkie potrzeby nowoczesnej firmy (w tym te wynikające z pracy zdalnej), przestaje być przeszkodą brak budżetu i zasobów u klienta. Dla organizacji poszukujących bardziej zwinnego i prostszego sposobu na rozwijanie inwestycji w technologie, Dell wprowadził ofertę APEX Custom Solutions. Rozwiązania wchodzące w skład oferty w modelu konsumpcji IT (as a service) pozwalają firmom nabywać infrastrukturę i usługi, a płacić tylko za to, z czego korzystają, z możliwością skalowania w górę i w dół.
Eksperci Della pomagają przedsiębiorcom określić indywidualne wymagania dotyczące sprzętu, oprogramowania i usług z myślą o ich obecnych oraz przyszłych potrzebach. Następnie nowa technologia jest instalowana i natychmiast udostępniana klientom. Automatyczne narzędzia monitorowania pozwalają szybko reagować na nowe zgłoszenia serwisowe, zmieniające się obciążenia robocze i zmiany wprowadzane przez firmę w celu zwiększenia elastyczności IT. Klienci mogą również dostosowywać konfiguracje do swoich obciążeń, co pozwala uniknąć nadwyżki zasobów i kontrolować koszty. Płatności podlegają tylko faktycznie wykorzystane zasoby.
Partnerzy Dell Technologies decydujący się na APEX Custom Solutions otrzymują możliwość generowania dodatkowych przychodów i nowe sposoby na zwiększanie marży. Od teraz dostawcy mogą odgrywać istotną rolę w procesie oceny oraz wspierania swojej bazy klientów, pomagając im optymalizować koszty, zasoby oraz wydajność.
Na całym świecie można zaobserwować znaczne przyspieszenie transformacji cyfrowej, co odzwierciedlają wyniki finansowe Dell Technologies. W pierwszym kwartale roku obrotowego 2022 przychody firmy wzrosły o 12 proc., osiągając wartość 24,5 mld dol. Wygenerowała ona dochód operacyjny w wysokości 1,4 mld dol., co stanowi wzrost o 96 proc. w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzednim oraz dochód operacyjny bez zastosowania GAAP w wysokości 2,7 mld dol., co stanowi wzrost o 26 proc. Dochód netto wyniósł 938 mln dol., dochód netto bez zastosowania GAAP 1,8 mld dol., a skorygowana EBITDA 3,2 mld dol. Środki pieniężne netto z działalności operacyjnej osiągnęły poziom 2,2 mld dol. Zysk rozwodniony na akcję wyniósł 1,13 dol., czyli urósł o 495 proc., zaś rozwodniony zysk na akcję bez uwzględnienia GAAP – 2,13 dol., wzrastając o 59 proc.
Podobne artykuły
Coraz mniej kompromisów
Dostawcy pamięci masowych dla klientów korporacyjnych uporali się z wieloma wyzwaniami, które pojawiły się na ich drodze. To jednak nie koniec „podróży”.
Sprzęt coraz bardziej inteligentny
Producenci sprzętu IT pokładają duże nadzieje w generatywnej sztucznej inteligencji. Bieżący rok przyniesie wstępną weryfikację ich oczekiwań.
Channel Master 2024: zdobywcy certyfikatów!
Procedurę certyfikacji Channel Master, przeprowadzoną zgodnie z wytycznymi od integratorów IT, w tym roku pozytywnie przeszło piętnastu producentów. Certyfikat stanowi dowód najwyższej dbałości o wysokie standardy i jakość bieżącej obsługi oraz o rozwój ekosystemu partnerskiego.