Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom partnerów biznesowych, ALSO stawia na rozwój swojej platformy zakupowej, wprowadzając szereg zmian oraz innowacyjnych na rynku usług. Wszystko po to, aby zakupy w ALSO Webshop były jeszcze prostsze i wygodniejsze, przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Poniżej prezentujemy najważniejsze zmiany i nowości.

Zamówienia zbiorcze

Zamówienia zbiorcze to znakomita opcja dla partnerów, którzy preferują składanie jednego zbiorczego zamówienia pod koniec dnia, ale obawiają się, że ktoś wcześniej wykupi interesujące ich produkty. Nowa opcja zmniejsza ponadto liczbę dokumentów księgowych, obniża koszty dostaw, a handlowcy mogą pracować na jednym koszyku. Produkty można dodawać do zamówienia na bieżąco w ciągu dnia, gdyż jego realizacja zostanie wstrzymana do godz. 16.00.

Rezerwacje produktów

ALSO wprowadziło również opcję rezerwacji produktów dla zamówień złożonych w Webshopie. Jeśli z jakiegoś powodu klient potrzebuje więcej czasu na realizację zamówienia, ma 7 dni roboczych na sfinalizowanie transakcji. Co ważne, niezrealizowane rezerwacje są usuwane automatycznie po 7 dniach kalendarzowych od momentu ich utworzenia.

Oferty dla klienta końcowego i praca na wielu koszykach

Jednym z ważniejszych narzędzi dla partnerów ALSO jest Notatnik. To właśnie dzięki niemu można tworzyć oferty dla klientów końcowych bądź używać go jako dodatkowy koszyk. Utworzone koszyki mogą być publiczne lub prywatne, co oznacza że mogą go widzieć i edytować wszystkie osoby w firmie, bądź mogą być dostępne i widoczne tylko dla wybranej osoby. W ostatnim czasie w ALSO Webshop dokonano wielu zmian, aby ułatwić użytkownikom pracę nad wspólnym koszykiem. Między innymi ulepszono i dostosowano podręczne menu (boczny panel, tzw. sidebar), w którym wyświetlane są nazwy, autorzy i daty utworzenia koszyków oraz wewnętrzne komentarze. ALSO planuje dalsze prace nad tym narzędziem, a efekty widoczne będą już wkrótce.

Logowanie dwuetapowe

ALSO Polska już kilka miesięcy temu wdrożyła uwierzytelnianie wieloskładnikowe (Multi Factor Authentication), zwracając uwagę na aktywne i dalekowzroczne podejście do zagrożeń cyberataków typu DoS, Ransomware czy Phishing. Teraz jednak postanowiła włączyć dodatkowe zabezpieczenia dla wszystkich użytkowników ALSO Webshop – zarówno klientów jak i pracowników. Narzędzie MFA zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa, dzięki dodatkowym warstwom uwierzytelniającym. Rozwiązanie to jest bardzo proste – bazuje bowiem na jednorazowych kodach. Wystarczy zainstalować na telefonie bezpłatną aplikację, która może generować hasła tymczasowe (np. MS Authenticator). Po wstępnej konfiguracji, za każdym razem logując się do ALSO Webshop należy wpisać jednorazowy kod, który jest generowany w aplikacji co 30 sekund.

ALSO zapewnia, że proces rozwoju platformy ALSO Webshop jest priorytetem i należy spodziewać się w najbliższym czasie kolejnych zmian i nowości. Już teraz zaprasza do wzięcia udziału w cyklu webinarów, na których na bieżąco będą omawiane nowe funkcjonalności. Aby się zapisać wystarczy dokonać rejestracji pod tym linkiem.

Jeśli macie Państwo jakiekolwiek uwagi lub pomysły co do funkcjonalności platformy ALSO Webshop, proszę pisać na adres E-Commerce.PL@also.com.