15-lecie „na MAXa”
Max Computers, szybko rozwijający się dolnośląski dystrybutor, wraz z partnerami świętował swoje 15-lecie na Stadionie Miejskim we Wrocławiu.
Gala zgromadziła wybranych
partnerów firmy – producentów, dystrybutorów i resellerów. Najlepsi
zostali uhonorowani jubileuszowymi statuetkami. Daniela Drzewińskiego, prezesa
zarządu spółki, na scenie wspierali znani prezenterzy telewizyjni: Dorota
Wellman wraz z Marcinem Prokopem. Muzyczną gwiazdą wieczoru była
wokalistka Ania Dąbrowska.
– Ciekawa lokalizacja, masa atrakcji, gwiazdy
uświetniające wydarzenie, no i przede wszystkim goście, którzy przybyli
bardzo licznie – imprezę można zaliczyć do udanych. To było nasze
„dziękuję” dla wszystkich partnerów, którzy każdego dnia tworzą tę firmę razem
z nami – mówi Agata Szczasny, Marketing&Business Development
Director w Max Computers.
Wydarzenie
odbyło się w czasie, kiedy w dolnośląskiej firmie zachodzi dużo
zmian. Trwają prace nad unowocześnieniem systemu sprzedaży B2B, jak również
nową marką komputerów. Niedawno spółka przeniosła się do nowej siedziby ze
znacznie powiększonym magazynem. Lepszą obsługę resellerów zapewnia wdrażany
w bieżącym roku nowy system magazynowy. Gala z okazji 15-lecia firmy
była także okazją do inauguracji nowego systemu identyfikacji wizualnej marki
– Max Computers pokazał swoje nowe logo.
Wrocławski dystrybutor rozwija się znacznie szybciej niż
cały rynek IT. W 2010 r. przychody spółki wyniosły
110 mln zł, zaś rok później skoczyły do 185 mln zł.
W 2012 r. wartość sprzedaży sięgnęła 265 mln zł. Rok 2013
Max Computers zamknie prawdopodobnie wynikiem 400 mln zł (rok
finansowy kończy 30 maja 2014).
Niemal 100 proc. przychodów firmy – jak deklaruje
jej zarząd – pochodzi z dystrybucji. Max Computers jest autoryzowanym
partnerem takich producentów jak m.in.: Acer, APC, Asus, BenQ, Brother, Cisco,
Chieftec, Dell, Eaton, Ever, HP, Intel, Lenovo, Lexmark, LG, Microsoft,
Samsung, Seagate, TP-Link, Toshiba, WD, Xerox.
Partnerem strategicznym gali była firma HP.
Nagrodzeni partnerzy Max
Computers
– PRODUCENCI –
HP, TP-Link
– PARTNERZY –
AB, ABC Data, Action, Get It, Helcom, MGM Systems, Yamo
Podobne artykuły
Dystrybucja: przyszło nowe
W aktualnej sytuacji rynkowej i wobec nieskrywanego faktu, czym w ostatnich kilku latach się zajmowałem, moje milczenie w sprawie zmian w ABC Data byłoby pewnie odebrane przez czytelników CRN-a źle lub co najmniej jako podejrzane. A zatem dziś właśnie o tym, pro domo sua, ale też trochę szerzej, na tle historycznym i z parabolami.
Dystrybutorzy muszą się zmieniać
„Najbliższy rok będzie krytyczny w historii naszej branży” – ocenia szef światowej organizacji dystrybutorów. Opublikowany kilkanaście tygodni temu raport GTDC wskazuje najważniejsze trendy i kierunek zmian.
W retailu taniej niż w dystrybucji
Wielu resellerów sygnalizuje, że w dystrybucji hurtowej ceny nierzadko są wyższe niż u dużych detalistów „na półce”. Czują się marginalizowani przez dostawców. Zapytaliśmy dystrybutorów i producentów, z czego wynika ten problem i jak resellerzy mogą sobie z nim poradzić.