Nowa oferta obejmuje 3 produkty: Office 365 Business, Office 365 Business Essentials oraz Office 365 Business Premium. Mają one zastąpić dwie dotychczasowe subskrypcje: Small Business oraz Midsize Business, które są obecnie oferowane tylko jako przedłużenie licencji, a do 1 października 2015 r. całkowicie znikną z rynku. 

To ważna informacja dla resellerów sprzedających dotąd Office 365 Small Business Premium jako ESD (klucz elektroniczny). Nowe plany dostępne są obecnie wyłącznie poprzez program licencyjny Microsoft Open. Niewykluczone, że Microsoft zdecyduje się na sprzedaż nowych planów jako ESD, ale nie nastąpi to wcześniej niż w połowie 2015 r.

Nowe pakiety Office 365 dla małych i średnich firm od 1 października obejmują następujące usługi:

• Office 365 Business zawiera pakiet Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher). W  porównaniu do starych planów brak aplikacji Microsoft Access. Dodatkowo użytkownicy otrzymują dostęp do 1 TB przestrzeni dyskowej OneDrive dla Firm w chmurze

• Office 365 Business Essentials obejmuje narzędzia biznesowe, oparte na technologii chmury, e-mail i kalendarze. Pozwala na dostęp do SharePoint, Office Online, wiadomości błyskawicznych i narzędzi wideokonferencyjnych. Dodatkowo subskrybenci otrzymują m.in. miejsce na OneDrive.

• Office 365 Business Premium łączy wszystkie elementy planów Office 365 Business i Office 365 Business Essentials. Jest to dawny Office 365 Small Business Premium oraz Office 365 Midsize. 

Ze szczegółami i cenami można zapoznać się tutaj.

Nowe licencje można kupić u dystrybutorów sprzedających Microsoft Open oraz w Onex Group – ze szkoleniami e-learningowymi.