Agnieszka Rynkowska objęła stanowisko dyrektora działu Marketing & Operations w polskim oddziale Microsoftu. Dotychczas pełniła funkcję dyrektora ds. strategii biznesowej. 

Przemysław Szuder, dotąd dyrektor działu Marketing & Operations przejął kierownictwo nad działem Small & Medium Business Solutions and Partners. 

Piastujący do tej pory stanowisko dyrektora działu Small & Medium Business Solutions and Partners Piotr Chrobot został dyrektorem sektora publicznego w oddziale firmy na Ukrainie. Wszystkie zmiany weszły w życie z dniem 1 kwietnia 2015 roku.


Agnieszka Rynkowska jako dyrektor działu Marketing & Operations odpowiada za realizację strategicznych celów biznesowych oraz działania marketingowe firmy w Polsce. Ma wieloletnie doświadczenie w polskiej branży IT i telco, które zdobywała w amerykańskich i europejskich korporacjach – QAD Corporation, Ericsson, Orange, Microsoft oraz Philips Lighting, gdzie zarządzała działem Marketingu dla CEE. Z Microsoftem związała się w 2006 roku, dołączając do działu Nowych Technologii, gdzie odpowiadała za marketing. Następnie kierowała kolejno działami – Central Marketing Organization oraz Microsoft Office Division Business Group, odpowiadając za tworzenie i realizację strategii biznesowej produktów z rodziny Microsoft Office. Następnie przeszła do Philips Lighting. Ponownie dołączyła do zespołu Microsoftu we wrześniu 2013 r., awansując na dyrektora ds. strategii biznesowej i członka najwyższego kierownictwa firmy w Polsce.

Agnieszka Rynkowska jest absolwentką Politechniki Warszawskiej, wydziału Inżynierii Produkcji oraz podyplomowych studiów Marketingu Politycznego i Medialnego. Ukończyła wiele kursów menedżerskich i branżowych, w tym The Chartered Institute of Marketing (CIM).

– Objęcie przeze mnie nowego stanowiska zbiegło się w czasie z transformacją modelu biznesowego Microsoft i zmianą sposobu funkcjonowania naszych gospodarek i społeczeństw, dzięki cyfryzacji i mobilnemu środowisku technologii chmurowej. Chcę, żeby Microsoft w Polsce był w głównym nurcie tych przemian – mówi Agnieszka Rynkowska.


Przemysław Szuder na stanowisku dyrektora działu Small & Medium Business Solutions and Partners odpowiada za strategię sprzedaży rozwiązań Microsoftu do MSP oraz współpracę z kanałem partnerskim. Przemysław Szuder jest związany z polskim oddziałem korporacji od lipca 2009 r., kiedy to dołączył do kierownictwa firmy, obejmując stanowisko dyrektora finansowego. W styczniu 2011 r. awansował na dyrektora działu Business & Marketing Organization. 

Karierę zawodową rozpoczynał w Procter & Gamble, gdzie przez wiele lat zajmował różne stanowiska finansowe. Był również odpowiedzialny za połączenie z Gillette. Bezpośrednio przed przejściem do Microsoftu przez dwa lata był związany z Dellem jako Business Controller.

Przemysław Szuder jest absolwentem Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz informatyki na Politechnice Poznańskiej. Posiada dyplom MBA szkoły IMD w Lozannie.

– Rola segmentu MSP jest kluczowa zarówno dla polskiej gospodarki, jak i biznesu Microsoftu w naszym kraju – powiedział nowy dyrektor działu Small & Medium Business Solutions and Partners.

 

Piotr Chrobot, po przeszło 4 latach w polskim oddziale Microsoftu kontynuuje karierę w firmie w roli dyrektora sektora publicznego w Microsofcie na Ukrainie.

Piotr Chrobot dołączył do polskiego oddziału Microsoftu na początku 2011 r. jako dyrektor sektora telekomunikacji i mediów. Na tym stanowisku zajmował się m.in. strategią sprzedaży w sektorze telekomunikacyjnym. Karierę zawodową na rynku IT rozpoczął w Bull Polska oraz Lucent Technologies, pełniąc funkcje związane ze sprzedażą. Przez wiele lat pracował w Cisco Systems, m.in. na stanowisku dyrektora sprzedaży do sektorów telco i enterprise. Bezpośrednio przed przejściem do polskiego zespołu Microsoftu przez 3 lata był dyrektorem generalnym Symantec’a. Jest absolwentem Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej oraz Wyższej Szkoły Telekomunikacyjnej w Rennes we Francji.