Jako szef polskiego oddziału D-Linka Marcin Michalski odpowiada za działalność operacyjną firmy i jej rozwój na lokalnym  rynku. Menedżer ma 14-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B, głównie w sektorze Telco/ISP, rozwiązań sieciowych i bezpieczeństwa. Przed przejściem do D-Linka był Country Managerem w ZyXELu. W 1997 roku rozpoczął pracę w spółce UNI-Net. Jej głównymi udziałowcami były Motorola i Netia. W ciągu 7 lat awansował od przedstawiciela handlowego do stanowiska Dyrektora Handlowego. Odpowiadał za działania marketingowe i sprzedaż.

Marcin Michalski jest absolwentem Zarządzania na Akademii Morskiej w Gdyni i szkoły podyplomowej na kierunku Zarządzanie Finansami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Maciej Mikułowski, nowy Business Development Manager w D-Linku, jest odpowiedzialny za sprzedaż do firm telekomunikacyjnych i ISP. Do jego zadań należy także utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami i partnerami.

Menedżer pracuje w branży IT i Telco od ponad 7 lat. Karierę zaczynał jako administrator sieci, następnie był Product Managerem. Przez ostatnie 6 lat był związany z ZyXELem jako Project Manager i Business Development Manager.

Maciej Mikułowski jest absolwentem dwóch kierunków Politechniki Warszawskiej – Elektroniki i Technik Komputerowych oraz Marketingu i Zarządzania. Ukończył też szkołę podyplomową w zakresie Infrastruktury IT i Zarządzania Siecią.